TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Motorla iki kişi bindiğimde veya topcase'e içinde laptop bulunan çantamı koyunca, fren anında motorun kafa bir sağa bir sola yalpalanıyor. Düşük lastik havalarından mı olur yoksa amostisörlerden mi ?

Topcase motorun dengesini bozuyor. Hele arkaya 5kg'dan fazla malzeme koyunca gidon deli gibi sallanıyor. amortisör ayarını en serte alınca yapmaz diye düşünüyorum denemedim ama topcaseyi çıkarman şart yada o şekilde kullanman gerek. Zaten bu aralar topcase takanlara ceza yazıyolarmış haberin olsun.
 
Katılım
22 May 2014
Mesajlar
8
arkadaşlar merhaba herkese.bugün otoparktan çıkarken disk kilidini unuttum ve malum şey oldu.disk kilidi kırıldı zaten dandik ve ucuz bişeydi ve hafiften yan yattım.sağına soluna baktım hiç birşey yoktu motorda çünkü yavaş bi kalkış yapıyodum sadece sol ayna yamuldu gevşedi onun vidalarını sıkınca düzelir diye düşünüyorum.başka gözle görülür hiçbirşey yoktu.diskin çevresine felan baktım dikkatlice hiçbirşey göremedim.acaba gözle görülemeyen bi sıkıntı olmuşmudur.cevaplayabilirseniz sevinirim teşekkürler.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Motorla iki kişi bindiğimde veya topcase'e içinde laptop bulunan çantamı koyunca, fren anında motorun kafa bir sağa bir sola yalpalanıyor. Düşük lastik havalarından mı olur yoksa amostisörlerden mi ?

arkaya 32 bas arka amortisrö ön yüklemesinide 5 getirdin mi sallama yapmaz
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
30
Sağolun arkadaşlar bir de bir şey daha soracağım. Bugun artçılımla birlikte fenerbahçe stadından köprü yoluna doğru 4. viteste basa bas gidiyordum.
Motorun devri 8 bin civarındayken bir anda 1 saniye için 10-11 bine fırladı. Bir şey sıyırmış gibi. Bu neden olabilir. Ayrıca motorum 1500'lerde ve ilk bakımı 650 de yaptırdım. O günden beri aptallaştı motor çekişi filan düştü.
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
143
Sağ olasin.Gecen motulun 10*40 yağını kullandim çok memnun kaldim bence ipone dan çok daha iyi vitesler yumasacik oldu.Bayram da bir pulsar bir Apache İstanbul Saros CÇanakkale Balıkesir Bursa İstanbul yapacaz kısmetse şuan eksiklerimiZi tamamliuoruz.Hafta sonu 10*50 motul full sentetik yağ ve yağ filtresi aldim onu da bir deneyecem yolda yagi degistirecez.

Halatini unutma arkama baglayip cekicem seni yetisemezsin bana 😄😄😄
 
Katılım
23 Ocak 2013
Mesajlar
11
Selamün aleyküm arkadaşlar.drift 125 i satıp 180 z one s almayı düşünüyordum.alan bir arkadaştan rica edip denedim.son devirlere doğru gidonda hafif titreme vardı.sonra bayi ile anlaşamadık ve tvs yi araştırdım.burda çoğunuz yeni modelde vibrasyon yok kesilmiş felan yazmışsınız.neyse ben de gittim 2013 model sıfır motor aldım.tabiki deneyemeden aldık.arkadaş bi motor bu kadar mı titrer yahu.benim dandik dedikleri çin malı drift meğer kaliteymiş.driftin 8000 dd yaptığı titreşimin 2 katını bu 3000 dd sonra yapmaya başlıyor.gidon ayaklıklar depo hariç heryer zangır zangır.lütfen insanlara doğru bilgiler verelim.geri dönüşü olmayan şeylere sebep oluyor.tabi bilmiyorum sadece benimkinde mi var vibrasyon.tabi kalan kısım güzel tipi felan.performansı deneyemedim malum daha rodaj var.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Selamün aleyküm arkadaşlar.drift 125 i satıp 180 z one s almayı düşünüyordum.alan bir
arkadaştan rica edip denedim.son devirlere doğru gidonda hafif titreme vardı.sonra bayi ile anlaşamadık ve tvs yi araştırdım.burda çoğunuz yeni modelde vibrasyon yok kesilmiş felan yazmışsınız.neyse ben de gittim 2013 model sıfır motor aldım.tabiki deneyemeden aldık.arkadaş bi motor bu kadar mı titrer yahu.benim dandik dedikleri çin malı drift meğer kaliteymiş.driftin 8000 dd yaptığı titreşimin 2 katını bu 3000 dd sonra yapmaya başlıyor.gidon ayaklıklar depo hariç heryer zangır zangır.lütfen insanlara doğru bilgiler verelim.geri dönüşü olmayan şeylere sebep oluyor.tabi bilmiyorum sadece benimkinde mi var vibrasyon.tabi kalan kısım güzel tipi felan.performansı deneyemedim malum daha rodaj var.

Öncelikle hayırli olsun doğru karar yaptığıni zamanla anlayacaksin tek silindirli her motorda titreşim vardır ha Apache de biraz daha fazladır.Bu motoru çok devirli kullanmazsan titreşimi hissetmezsin ve motorun ömrü için de uzun süre devirli kullanma derim.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Selamün aleyküm arkadaşlar.drift 125 i satıp 180 z one s almayı düşünüyordum.alan bir arkadaştan rica edip denedim.son devirlere doğru gidonda hafif titreme vardı.sonra bayi ile anlaşamadık ve tvs yi araştırdım.burda çoğunuz yeni modelde vibrasyon yok kesilmiş felan yazmışsınız.neyse ben de gittim 2013 model sıfır motor aldım.tabiki deneyemeden aldık.arkadaş bi motor bu kadar mı titrer yahu.benim dandik dedikleri çin malı drift meğer kaliteymiş.driftin 8000 dd yaptığı titreşimin 2 katını bu 3000 dd sonra yapmaya başlıyor.gidon ayaklıklar depo hariç heryer zangır zangır.lütfen insanlara doğru bilgiler verelim.geri dönüşü olmayan şeylere sebep oluyor.tabi bilmiyorum sadece benimkinde mi var vibrasyon.tabi kalan kısım güzel tipi felan.performansı deneyemedim malum daha rodaj var.

hayırlı olsun hacım güle güle kullanın... bi de bişey ekleyeyim demek ki iyi araştırmamışsın alırken... ben dahil buradaki arkadaşların pek çoğu titreşimin varlığından bahsediyo zaten... çoğumuz titreşim kesilmiş falan demiyoruz... sadece bir iki tane arkadaş var objektif yorum yapamayan... onlar da zaten 160 170 km/saat hız yaptıklarını, dünyanın en kaliteli motorunun bu olduğunu v.s. iddia edenler... sen kalkıp da onların yorumunu dikkate aldıysan yapacak bişey yok... ayrıca şunu da söyleyeyim sadece titreşim ile motorun kalitesini ölçeceksek senin kaliteli çin malı driftin ile yeni aldığın apachenin her 5000 km de fotosunu çek yan yana koy bakalım özellikle 20 bin kmden sonra ne olacak...
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Acil yardım! 5bin km oldu yağ değiştireli. Cubuktan baktım en alt sevıyeye ınmıs. 70km lık yol gıdıcem yarn sehır dısındaym napmam lazm motor yagmı yakmıs? :(
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
143
Acil yardım! 5bin km oldu yağ değiştireli. Cubuktan baktım en alt sevıyeye ınmıs. 70km lık yol gıdıcem yarn sehır dısındaym napmam lazm motor yagmı yakmıs? :(

Yarım litre kadar herhangi bi motosiklet yagi ekle yola devam et daha kotu sonuc dogurmadan musait bi zamaninda da servise gostermende fayda var
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Acil yardım! 5bin km oldu yağ değiştireli. Cubuktan baktım en alt sevıyeye ınmıs. 70km lık yol gıdıcem yarn sehır dısındaym napmam lazm motor yagmı yakmıs? :(
Arkadaşım motor zaten 1 litre yağ aliyor ayrıca hava soğutmalı ayrıca yaz ayındayız 5000 km oldu ve sen yağı değistirmediysen o motoru eline alırsin geçmiş olsun.Tabi ki yağ yakmış ona yağ demeye 1000 şahit lazım bildiğin imamın abdest suyu gibi olmuştur o yağ
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşım motor zaten 1 litre yağ aliyor ayrıca hava soğutmalı ayrıca yaz ayındayız 5000 km oldu ve sen yağı değistirmediysen o motoru eline alırsin geçmiş olsun.Tabi ki yağ yakmış ona yağ demeye 1000 şahit lazım bildiğin imamın abdest suyu gibi olmuştur o yağ

yağ filtresı yok suan izmire 70 km uzaklıktaym. Shell var en yakınımda ordan shell 1040w motor yagı alıp eklesem izmirde degıstırsem olurmu? Yağ filtresı degısmedı suan yada yagı komple bosaltıo yenı yagımı eklıyım nasıl yapıyım
 
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
11
Selam dostlar..
Bizim bazı motorlarda gördüm, artçının ayağını koyduğu yeri lastikliyle değiştirmiş arkadaşlar. Bunu nerden buluruz yada değiştiririz. Bilgi verecek yada kullananların yorumu nedir öğrenebilir miyim?
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Arkadaşlar, ben bu motorla uzun yolda en fazla kaç dakika/saat tapa gaz gidebilirim?

Sıcaklık göstergesi de yok, motoru zorlamak istemiyorum.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
yağ filtresı yok suan izmire 70 km uzaklıktaym. Shell var en yakınımda ordan shell 1040w motor yagı alıp eklesem izmirde degıstırsem olurmu? Yağ filtresı degısmedı suan yada yagı komple bosaltıo yenı yagımı eklıyım nasıl yapıyım

Yağını değiş filtre yoksa yapacak bişey yok madem 70 km uzakta 5 10 tane yağ filtresi al 2 bakımda bir yağ filtresini değiş. 5 bin km nasıl dayandı bu motor o yağla hayret.
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Yağını değiş filtre yoksa yapacak bişey yok madem 70 km uzakta 5 10 tane yağ filtresi al 2 bakımda bir yağ filtresini değiş. 5 bin km nasıl dayandı bu motor o yağla hayret.

ben 5 bin kmde degısır zannedıyordum. Yatak vs sarıp sarmadıgını nasıl anlarım? Birde yağ ilave edıp yarn 70 km oyle gıdıcem ızmıre dogrumudur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst