- Katılım
- 29 Tem 2012
- Mesajlar
- 990
Motorla iki kişi bindiğimde veya topcase'e içinde laptop bulunan çantamı koyunca, fren anında motorun kafa bir sağa bir sola yalpalanıyor. Düşük lastik havalarından mı olur yoksa amostisörlerden mi ?
Topcase motorun dengesini bozuyor. Hele arkaya 5kg'dan fazla malzeme koyunca gidon deli gibi sallanıyor. amortisör ayarını en serte alınca yapmaz diye düşünüyorum denemedim ama topcaseyi çıkarman şart yada o şekilde kullanman gerek. Zaten bu aralar topcase takanlara ceza yazıyolarmış haberin olsun.