TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
135
Yani şöyle bi durum var, vibrasyondan hoşlanıyorum ben motordan indiğimde heryerim uyuşsun ayaklarım yere basarken dizlerim titresin diyen birisini hiç görmedim :) İlla ki vibrasyon olur ama şiddeti önemli. Arkadaşımda Motoran Comanche var 2012 model. Çok kısa mesafeli kullandım ben onu, vibrasyonu az mı çok mu bilemedim çok bi motor tecrubem olmadığı için. Ama artçı olarak çok bindim.. Otobanda 100le falan giderken inanın zıngır zıngır titredim alttan :) Çok da hoş olmuyor açıkçası vibrasyon.. Bu benim görüşüm tabiki zevkler tartışılmaz.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Arkadaşlar almayi duşunenler iyi okusun akillari hep takiliyor bu titresim olayina. Ben 2011 model kirmizi tvs sahibiyim hatta ilk sayfalarda cok resmi var motorumun ilk hiz denemesi yapip ben atmistim resmini 137km hiz :p bu motorun karsina cikacak motorlar cbf ve ybr dir. Cbr ile karsilastirmayalim bence sonucta o racing bizimki commuter makina. Simdi tvs de TITRESIM VAR yok diyen yalan soyler 2011 2012 kasada titresim articinin ayagini koydugu yerde var yeni kasalarda ise titresim motoru suren kisinin ayaklarinin altinda var. Her iki motoru surdugum icin bu kesin bilgidir. Ozellikle titresim belli bir devirde ortaya cikiyor benim motorumda 6 biin 7000 devir arasi oluyor ve sonta geciyor. 110 ustu hizlara ciktimi bu titresimi gidonda hissediyorum ama elimde karincalanma tarzi seyleri asla yasamadim. Titresim deyince millet korkuyor kardesim tek silindir ve güclu olan cogu motor titrer. Cbr 250 r bile titriyor. Eger titresim istemiyor 2 silindir veya ustu motot alin veya beygir gucu kısılmıs motorun seriligiyle oynanmis gaza basinca apache gibi şahlanmayan cbf veya ybr alin. Bu motorlara lafim yok ama benim gozumde cbf dede motoru ybr bisiklettir. Ama gel gelelim marka fasistligi oldugu icin cinde uretilen ve ustende honda veyahut yamaha yazan cin malini gider has hint mali ile karsilastirisiniz. Ha bu arada söyle diyeyim dünyanin en buyuk5 ureticisinden 2 ureticisi hintlidir. ( bajaj motor ve hero motor ). Yukarida allah şahit ybr'in 55 ile ciktigi rampayi her yaz 85 90 ile cikiyorum. O kadarda gucludur bu motor. Benim boyum 185 kilom 92. Benim gibi kalipli adamlara ozellikle bu motoru tavsiye ederim cunku diger motorlar beygir dusuklugunden dolayi cok daha zorlaniyor ozellikle arkada artcida varsa bittin :D Simdi ben bu gruba cok yazamiyorum okulum ve isimden dolayi ama burada bu motora gonul vermis bir kac arkadas gordum sizleride tebrik ederim. Ben satiyorum motorumu Allahin izniyle 3.5 yasinda suan ve 10.000 km scooter 5.000 km cbf 13.000 km apache ile yol devirdim artik 250cc zamani geldi. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------

Bu arada sunuda ekleyeyim bu motor yazlari her gun 30km kislari ise en az 5km yapiyorum günde is yuzunden. Bir gün bile titresim oldugundan dolayi bir lanet etmedim motora. Cunku belli bir zaman sonra o surme keyfini alinca hissetmiyorsunuz hic bir sey ve uzun yola asla mani degil. Ben antalyaya gittim 400km yaptim 1 mola ile cok cok rahat gecti.
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
135
Üstad yorumun için teşekkürler kafamdaki soru işaretlerini sildin attın şuanda. :) Peki 2011 ve 2012 model arasında herhangi bir fark var mı?

İkinci el pyiasasına bakıyorum da yüksek istiyorlar. Şuanda bir çok bayi 2012 model Plaka + Ruhsat hediye olarak 4.250 TL yazıyor. İkinci el 2012 modellere 5-10-15 bindeki makinalara 3500-4000 arası fiyat yazanlar var. Açıkçası bana biraz yüksek geliyor. Sizlerin fikri nedir bu konuda?
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Üstad yorumun için teşekkürler kafamdaki soru işaretlerini sildin attın şuanda. :) Peki 2011 ve 2012 model arasında herhangi bir fark var mı?

İkinci el pyiasasına bakıyorum da yüksek istiyorlar. Şuanda bir çok bayi 2012 model Plaka + Ruhsat hediye olarak 4.250 TL yazıyor. İkinci el 2012 modellere 5-10-15 bindeki makinalara 3500-4000 arası fiyat yazanlar var. Açıkçası bana biraz yüksek geliyor. Sizlerin fikri nedir bu konuda?

Aralarinda hic bir fark yok 2011 ve 2012 ayni motor . Benim motor 2011model 13km de ben 3250 yazdim fiyatina bayilerde dedigin gibi 2012 ler 4250 civari ama plaka ve ruhsat ucretsiz oldugunu bilmiyordum. Simdi arada 1000 tl var bazilarina gore bu cok para bazilarina degil. Benim param olsa bende sifirini alirdim ama parasi kisitli adam ikinci ellere bakar zaten oda var :D
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
135
Öyle tabi. Bende sahibinden de gezinirken gördüm bu plaka ve ruhsat olayını. Bizim burada bir lokantada çalışan abi motorunu satıyor 2012 Kırmızı Apache. 7500 Km'de. 3500'e bırakıcam diyordu. Aslında onunla bi pazarlığa otursam mı diye düşünüyorum motoru çok temiz gözüküyor.
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
123
Hocam bir ömü boyu mutluluklar dilerim. Yine cümlemizin tekerine taş değmesin. Tekerimiz düz bassın. Şu 145 km hız baya iddalı ben en fazla egimli yolda 130 km gördüm.

Ama şunu belitmem lazım eğim ve 14 dişli sayesinde 145km hıza ulaştım. Düzde en fazla 137 onda da hava ve yol şartları, motorun ısınmış olması, yeni bakımdan çıkmış olması, motorun üzerine yatmak vs gibi etkenler çok önemli. Amaşu sıralar en fazla 118-120 görüyorum nedenleri arasında kış aıynda olmamız, yol ve hava şartları gibi etkenleri sayabiliriz.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Arkadaşlar almayi duşunenler iyi okusun akillari hep takiliyor bu titresim olayina. Ben 2011 model kirmizi tvs sahibiyim hatta ilk sayfalarda cok resmi var motorumun ilk hiz denemesi yapip ben atmistim resmini 137km hiz :p bu motorun karsina cikacak motorlar cbf ve ybr dir. Cbr ile karsilastirmayalim bence sonucta o racing bizimki commuter makina. Simdi tvs de TITRESIM VAR yok diyen yalan soyler 2011 2012 kasada titresim articinin ayagini koydugu yerde var yeni kasalarda ise titresim motoru suren kisinin ayaklarinin altinda var. Her iki motoru surdugum icin bu kesin bilgidir. Ozellikle titresim belli bir devirde ortaya cikiyor benim motorumda 6 biin 7000 devir arasi oluyor ve sonta geciyor. 110 ustu hizlara ciktimi bu titresimi gidonda hissediyorum ama elimde karincalanma tarzi seyleri asla yasamadim. Titresim deyince millet korkuyor kardesim tek silindir ve güclu olan cogu motor titrer. Cbr 250 r bile titriyor. Eger titresim istemiyor 2 silindir veya ustu motot alin veya beygir gucu kısılmıs motorun seriligiyle oynanmis gaza basinca apache gibi şahlanmayan cbf veya ybr alin. Bu motorlara lafim yok ama benim gozumde cbf dede motoru ybr bisiklettir. Ama gel gelelim marka fasistligi oldugu icin cinde uretilen ve ustende honda veyahut yamaha yazan cin malini gider has hint mali ile karsilastirisiniz. Ha bu arada söyle diyeyim dünyanin en buyuk5 ureticisinden 2 ureticisi hintlidir. ( bajaj motor ve hero motor ). Yukarida allah şahit ybr'in 55 ile ciktigi rampayi her yaz 85 90 ile cikiyorum. O kadarda gucludur bu motor. Benim boyum 185 kilom 92. Benim gibi kalipli adamlara ozellikle bu motoru tavsiye ederim cunku diger motorlar beygir dusuklugunden dolayi cok daha zorlaniyor ozellikle arkada artcida varsa bittin :D Simdi ben bu gruba cok yazamiyorum okulum ve isimden dolayi ama burada bu motora gonul vermis bir kac arkadas gordum sizleride tebrik ederim. Ben satiyorum motorumu Allahin izniyle 3.5 yasinda suan ve 10.000 km scooter 5.000 km cbf 13.000 km apache ile yol devirdim artik 250cc zamani geldi. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------

Bu arada sunuda ekleyeyim bu motor yazlari her gun 30km kislari ise en az 5km yapiyorum günde is yuzunden. Bir gün bile titresim oldugundan dolayi bir lanet etmedim motora. Cunku belli bir zaman sonra o surme keyfini alinca hissetmiyorsunuz hic bir sey ve uzun yola asla mani degil. Ben antalyaya gittim 400km yaptim 1 mola ile cok cok rahat gecti.

ASA11 Detaylı olarak yaptığın açıklama gerçekten çok güzel.Bende yakın zamanda bir motor sahibi olmak istiyorum.Birkaç gündür de bu motoru ciddi olarak düşünüyorum. Anladığım kadarı ile titreşimden bu kadar da korkmaya hiç gerek yok.şahsım adına çok teşekkür ederim, eline sağlık.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
İkinci el motora fazla para isteyen uyanık sahtekarlar ve ucuza motor almak isteyen ölücü tipler aynıdır bu pis adamlardan nefret ederim.Allah herkeze kalbine göre alıcı ve satıcı denk getirsin İnşallah.
TVS Apache yi herkeze gönül rahatlığı ile tavsiye ederim insana motor kullanma zevkini veren insanı mutlu eden , her ybr gördüğünde iyiki apache almışım, her cbf gördüğündede keşke cbf mi alsaydım dedirten ve sonrada eminim cbf alsaydımda bu sefer apache mi alsaydım diyeceğim diye insanı düşündüren bir motor zaten cbf dende ucuza almıştım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
Oha Beyler. Yeni trafik sigortam icin aldigim en dusuk teklif 286 tl !!! Axa sigorta. Yas 30 a2 ehliyet 1 senelik. Otomobil ehliyetim 10 seneden fazla.

Yakin zamanda İstanbul da sigorta yaptirmis olan var mi? Ne bu ya? Gecen sene ehliyetsiz, ilk motosikletim olmasina ragmen daha ucuza yaptirmistim..>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


>>>>>>>>>>>>>24 yaş 4yıllık b a2 ehliyet honda cbf 150 380 tl istediler. yuh dedim. 250den aşağı da yok en ucuz kuba çıkıyor bu arada

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------

Üstad yorumun için teşekkürler kafamdaki soru işaretlerini sildin attın şuanda. :) Peki 2011 ve 2012 model arasında herhangi bir fark var mı?

İkinci el pyiasasına bakıyorum da yüksek istiyorlar. Şuanda bir çok bayi 2012 model Plaka + Ruhsat hediye olarak 4.250 TL yazıyor. İkinci el 2012 modellere 5-10-15 bindeki makinalara 3500-4000 arası fiyat yazanlar var. Açıkçası bana biraz yüksek geliyor. Sizlerin fikri nedir bu konuda?

hocam 2014'e kadar olan MTV vergisini ödemen gerektiğini ve bu fiyatın satıcı tarafından karşılanmadığını bilerek yeniden hesaplamanı isteyim senden... ya da ben yanlış biliyorsam bu konuyu araştır sonra 200tl gibi meblağ daha ödemek zorunda kalma
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Madem laf oraya geldi, sarı apachesi olan arkadaşları biraz kıskandıralım :mrgreen:
Bu da benim motosikeltim :flower:
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Oha Beyler. Yeni trafik sigortam icin aldigim en dusuk teklif 286 tl !!! Axa sigorta. Yas 30 a2 ehliyet 1 senelik. Otomobil ehliyetim 10 seneden fazla.

Yakin zamanda İstanbul da sigorta yaptirmis olan var mi? Ne bu ya? Gecen sene ehliyetsiz, ilk motosikletim olmasina ragmen daha ucuza yaptirmistim..>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


>>>>>>>>>>>>>24 yaş 4yıllık b a2 ehliyet honda cbf 150 380 tl istediler. yuh dedim. 250den aşağı da yok en ucuz kuba çıkıyor bu arada

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------



hocam 2014'e kadar olan MTV vergisini ödemen gerektiğini ve bu fiyatın satıcı tarafından karşılanmadığını bilerek yeniden hesaplamanı isteyim senden... ya da ben yanlış biliyorsam bu konuyu araştır sonra 200tl gibi meblağ daha ödemek zorunda kalma

Bunu ilk defa duydum eger oyleyse ikinci el daha cazip gelicek alacaklara.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
MTV 6 Aylık 51 lira yaniki taksit şeklinde ödeniyor toplamda 102 lira sıfırda alsan 2. el de alsan vergiden kaçış yok
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Arkadaşlar.dun aksam park edilmiş halde Apache gördüm yeniydi sanirim alt sakali vardi.2013 model olması lazim.Cbr dusunurken birden aklima girdi.napsam ne etsem karsilastirilmaz denmiş arkadaş ama hangisi sizce cibir gönlümde apachedee.maddi imkan var.sizce?
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Arkadaşlar.dun aksam park edilmiş halde Apache gördüm yeniydi sanirim alt sakali vardi.2013 model olması lazim.Cbr dusunurken birden aklima girdi.napsam ne etsem karsilastirilmaz denmiş arkadaş ama hangisi sizce cibir gönlümde apachedee.maddi imkan var.sizce?

125 cc motora 7 bin lira vermek mantıksız.
apache o paralara en iyi motordur benim gözümde
zaten son kasa ile rakiplerinin öne 2-3 adım geçti.
kronik sıkıntısı olmayan az yakan yakışıklı bir motosiklet
tabi herkes önerir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst