TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Ya kardesler isikla ne probleminiz var anlamadim. Standart farlar uzunlari yakinca gayet yeterli. Tek yeterli olmayan stop (fren degil) farlari. Arkadan gelenler sizi gormuyor. Benimkisi led degil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

Oha Beyler. Yeni trafik sigortam icin aldigim en dusuk teklif 286 tl !!! Axa sigorta. Yas 30 a2 ehliyet 1 senelik. Otomobil ehliyetim 10 seneden fazla.

Yakin zamanda İstanbul da sigorta yaptirmis olan var mi? Ne bu ya? Gecen sene ehliyetsiz, ilk motosikletim olmasina ragmen daha ucuza yaptirmistim..

HDI yada sormadan sigorta yaptırma :)
 
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
9
DEMİR sigorta diye bir firma var ilk motorum olan apache icin teklif almıştım allians 286 250 civarında fiyat verirken 119 liraya hallettim işimi tabi bu fiyat 44 plaka motor ve ben izmitte ikamet ediyorum çok araştırmıştım bence demir sşgortayı bulun ;)
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
58
31.12.2013 tarihinde 204 tl ye axa sigortadan yaptırdım bende sigortamı. Bi önceki sene 150 tl ye yaptırmıştım :/
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
ben pahalıya yaptırıyorum sanıyordum sizler istanbulda baya baya zordaymışınız :salut:
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Ben motoru gecen ay sıfır aldım . Sompo japon sigorta Tekirdağ 142 Lira .. gecen yıl 150 cc scooter e de 120 L iraya yaptırmıştım . Burda fiyatlar bu şekilde.. Büyük şehir oluyo burasıda burdada artar sanırım önumuzdeki yıl..
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
135
Arkadaslar ızmırden olan var mı aramızda? Bu arada motorlarınızın fotograflarını eklersenız benım gibi almaya nıyetlı arkadaşlar için ıyı olur :) kazanız bol keyıflı sürüşleri dilerim
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
33
aynalardan memnunmusun,nerden,kaça aldın ?

önceki sahibi taktırmış 20 lira civarı bişey görsellik süper ama işlevsellik az kolunu görüyorsun sürekli

Motorun sakalı tıraşmı ettirdin:)

benden önceki sahibi zifte sokmuş motoru basınçlı suyu basınca boyası gitmiş:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

Arkadaslar ızmırden olan var mı aramızda? Bu arada motorlarınızın fotograflarını eklersenız benım gibi almaya nıyetlı arkadaşlar için ıyı olur :) kazanız bol keyıflı sürüşleri dilerim

Urladayım bende urladaki tek apache bende :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
beyler ne yaptınız ya benim arabanın 190 tl pederinkini 268 tl sgortası var motosikletinde 111 tl cezalı yaptırdım hepsi axanın fiyatları
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
33
Allianz 540 lira gibi bi rakam çıkardı sonra başka bi sigortacıya gittim halkbank sigortadan 186 liraya yaptırdım.
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
135
Hocam yakın olsaydın keske bı gorusurduk çok güzel olurdu bucadayım ben, Facebook falan kullanıyorsan özelden gonderırsen çok sevinirim
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Arkadaslar ızmırden olan var mı aramızda? Bu arada motorlarınızın fotograflarını eklersenız benım gibi almaya nıyetlı arkadaşlar için ıyı olur :) kazanız bol keyıflı sürüşleri dilerim

bi önceki sayfada ben eklemiştim yeşil bi motor :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

önceki sahibi taktırmış 20 lira civarı bişey görsellik süper ama işlevsellik az kolunu görüyorsun sürekli


o resimdeki aynalar içe dönuk ters yani resimde öyle görunuo . dışa çevirincede görüş açısı az mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

Arkadaslar ızmırden olan var mı aramızda? Bu arada motorlarınızın fotograflarını eklersenız benım gibi almaya nıyetlı arkadaşlar için ıyı olur :) kazanız bol keyıflı sürüşleri dilerim

kazanız bol demiş adam yaw :cyclopsan
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Arkadaslar ızmırden olan var mı aramızda? Bu arada motorlarınızın fotograflarını eklersenız benım gibi almaya nıyetlı arkadaşlar için ıyı olur :) kazanız bol keyıflı sürüşleri dilerim

al sana foto :cherry:

sarı gibisi var mı arkadaşşş :D eski kasa,cbr 125,yeni kasa...




eski,yeni










artık dahada niyetlenmişsindir heralde :bounce::p
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Buda benden, apachenin en iyi rengi ve en yakışıklı kasası.



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------


 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
yeni kasanın sarısı bu kadar güzel değil bencede,sarı bu kasada daha iyi duruyor :rendeer:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Buda benden, apachenin en iyi rengi ve en yakışıklı kasası.
[url]http://i.hizliresim.com/eN2D7k.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xAXDZ0.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/KlNqLr.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/eQzLAj.jpg[/url]

abi senin sislerde mi koptu benimkilerde gazi oldu en sonunda kelepçeledim inş bir daha kopmaz:silent:
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Sisler kopmadı, fotolar eski o yüzden gözükmüyor, en üsttekide yeni ama karanlıkta çıkmamış.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar fotoğraflar çok güzel. Vibrasyon nasıl peki 2012 ve öncesinde?
2013-2014 modellerle aynı motor olduğuna göre vibrasyonda aynıdır , şimdi yeni model alanlar pisikolojik olarak vibrasyonun daha az olduğunu söyleyebilirler ama yeni modellerde bağlantı yerlerine değişik kauçuk plastik contalar koymuşlar sen olan vibrasyonu daha az hissediyorsun galiba yoksa aynı vibrasyon var kesinlikle ve bu apachede vibrasyon var tabiki .Birde ses eksozu takanlar vibrasyonun azaldığını söylüyor, öyle bir şeyde yok bu arada:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

Vibrasyondan hoşlanmayan apache almasın bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst