TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
buda benim apache arkadaşlar 3 hafta falan oldu alalı foto atamamıştım : :) daha doğrusu direk foto atmayı şimdi çözdüm :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

[/COLOR]
eNGGG5.jpg
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
adam yeni video paylaşmışta bunu iş çıkış saatinde nasıl uygulayacaksın ya dur kalk tarfik yada her yer tabakaneye yetişen ayılarla dolu:pr:
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Cok birsey demiyorum. Trafik saatinde, Barkin abi ile Tuzla icmeler koprusunden baslayalim, e5 kadikoy sapagina kadar benle gelsin. Yola cikmadan fren hidroliklerimizi bosaltalim, kampana frenlerinde pedallarini sokelim. :) kim hayatta kalirsa :)
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhaba. Yeni kasa RTR 150 almayı düşünüyorum 1 hafta içerisinde sıfır. Pek çok anlamam ama motoru ilk dönemde nasıl kullanmamı önerirsiniz yani rodajı falan nasıl yapayım ? Tabi egzosda takmak istiyorum hangi egzosu önerirsiniz ve taksak fazla zararı var mı bu konular hakkında bilgilendirebilir misiniz lütfen teşekkürler :) Tabi bide renk önerebilirsiniz . Bilgili arkadaşlardan cevap bemliyorum :)
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
aynalardan memnunmusun,nerden,kaça aldın ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------




---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

Arkadaşlar merhaba. Yeni kasa RTR 150 almayı düşünüyorum 1 hafta içerisinde sıfır. Pek çok anlamam ama motoru ilk dönemde nasıl kullanmamı önerirsiniz yani rodajı falan nasıl yapayım ? Tabi egzosda takmak istiyorum hangi egzosu önerirsiniz ve taksak fazla zararı var mı bu konular hakkında bilgilendirebilir misiniz lütfen teşekkürler :) Tabi bide renk önerebilirsiniz . Bilgili arkadaşlardan cevap bemliyorum :)

rodajı ilk 1.000 km motoru çok zorlamadan,şehir içinde sürekli viteslerle oynayarak yap. bin km den sonrada geceleri çık zorla motoru,pokunuda çıkartma tabi ;) egsoz için bişey diyemicem ama onu rodajdan sonra taktır bence.motor bi düzene girsin,parçalar birbirine alışsın sonra takarsın
renk olarakta kimsenin tavsiyesine ihtiyacın yok,hangisi gözüne iyi geliyorsa onu al
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Cok birsey demiyorum. Trafik saatinde, Barkin abi ile Tuzla icmeler koprusunden baslayalim, e5 kadikoy sapagina kadar benle gelsin. Yola cikmadan fren hidroliklerimizi bosaltalim, kampana frenlerinde pedallarini sokelim. :) kim hayatta kalirsa :)

yok dostum gerçekten o saatlerde zor gündüz boş zamanlarda anca uygulanır tabi arkadan ezen olmazsa:)
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
22
hocam yeni aldım bende motoru benzin gösdergesinde sorun var 250 kmdeyken fulledim depoyu suan 400de ama gösderge hala ful gösderiyo az yakdıgını biliyorum ama bukadarda az yakmaz depoya bakıyorum düşmüş seviyesi 3 lte yakın ama bilemiyorum sorunlumu acba
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
hocam yeni aldım bende motoru benzin gösdergesinde sorun var 250 kmdeyken fulledim depoyu suan 400de ama gösderge hala ful gösderiyo az yakdıgını biliyorum ama bukadarda az yakmaz depoya bakıyorum düşmüş seviyesi 3 lte yakın ama bilemiyorum sorunlumu acba

kardeş motorun hayırlı olsun gösterge konusuna gelince keyfine bak zamanı gelınce gösterge düşmeye başlar.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Ya kardesler isikla ne probleminiz var anlamadim. Standart farlar uzunlari yakinca gayet yeterli. Tek yeterli olmayan stop (fren degil) farlari. Arkadan gelenler sizi gormuyor. Benimkisi led degil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

Oha Beyler. Yeni trafik sigortam icin aldigim en dusuk teklif 286 tl !!! Axa sigorta. Yas 30 a2 ehliyet 1 senelik. Otomobil ehliyetim 10 seneden fazla.

Yakin zamanda İstanbul da sigorta yaptirmis olan var mi? Ne bu ya? Gecen sene ehliyetsiz, ilk motosikletim olmasina ragmen daha ucuza yaptirmistim..
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Ya kardesler isikla ne probleminiz var anlamadim. Standart farlar uzunlari yakinca gayet yeterli. Tek yeterli olmayan stop (fren degil) farlari. Arkadan gelenler sizi gormuyor. Benimkisi led degil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

Oha Beyler. Yeni trafik sigortam icin aldigim en dusuk teklif 286 tl !!! Axa sigorta. Yas 30 a2 ehliyet 1 senelik. Otomobil ehliyetim 10 seneden fazla.

Yakin zamanda İstanbul da sigorta yaptirmis olan var mi? Ne bu ya? Gecen sene ehliyetsiz, ilk motosikletim olmasina ragmen daha ucuza yaptirmistim..




270 tl halk sigorta 1 ay oldu yapalı
sanki araba sigorta ettiriyoz anasını satayım:pr::pr:
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
118
A2 ehliyetim yok 5 senelik B ehliyetim var yaş 23 ve ilk motorlu aracım motosikletim HDI sigorta zorunlu trafik sigortası yaptırdım 150tl tuttu herkes 300-400 den aşşağı imkanı yok diyordu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst