TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
cbr almam dediğim motosikletler arasında nedenine gelirsek bir çok etken var ve birinci önceliğim ise oturuş pozisyonu benim gibi beli ağrıyanlar için hiç uygun değil ss makinayı çok severim lakin kullanamam sağlık problemleri yüzünden

ha şunu dersinki görünüş itibari ile cbr daha göze hoş geliyor renkleri vs lakin bunlar apacheye yapılmıycak şeyler değil götürürsün adam akılı bir oto kaplamacıya verirsin 600 700 tl cbr a taş cıkarıcak şeyler cıkarırlar ortaya
yeni kasa apaçilerle cbr ın neredeyse sürüş pozisyonu aynı denebilir bide öyle yatarak kulanılan motor deyil dik e yakın sürüşüde sunuyor ikisinide kullanın bidaha yorumlayın fikir deyişikligi olucaktır .

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

Bende TVS Apache'ye Yöneldim Hocam Bu Sezon Sonu Umarım Nasipse Sarı Renk 10.000 KM Altı Temiz Bir Apache Alacağım, Bilgilendirme İçin Çok Sağ Olun :)

bende olsam kesinlikle eski kasa cbr yerine apaçi alırdım.benimde favori motorlarımdan apaçi kendisini kanıtlamış sağlam motordur temizini bulursan almanı öneririm.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Cbr250lik kullandim uzun sure bende kaldi lakin bel ve boyun agrisindan duramaz oldum . 3-5 hafta sonra gittim apache aldim .( hondayi kötülemek icin soylemiyorum yanlis anlasilmayayim!!!)

dostum demek ki yanlış oturuyorsun doğru otuşurş pozisyonunda belden aşağısında reaksyon alman gerekiyor sen belden yukarısından almışsın:)


xenonların hepsi 35 wattır 55watt olanlar 24 volttur:)amperden bahsetmemiş önemli olan amperi kaç
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
CBR I begenmeyenı de gordum ya gozum acık gıtmez artık bende hayabusa alıcam de koltuk rahat deıl yoksa parası onemlı deıl yakarım gemılerı
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
yeni kasa apaçilerle cbr ın neredeyse sürüş pozisyonu aynı denebilir bide öyle yatarak kulanılan motor deyil dik e yakın sürüşüde sunuyor ikisinide kullanın bidaha yorumlayın fikir deyişikligi olucaktır .

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------



bende olsam kesinlikle eski kasa cbr yerine apaçi alırdım.benimde favori motorlarımdan apaçi kendisini kanıtlamış sağlam motordur temizini bulursan almanı öneririm.


CBR I begenmeyenı de gordum ya gozum acık gıtmez artık bende hayabusa alıcam de koltuk rahat deıl yoksa parası onemlı deıl yakarım gemılerı

Önerileri İçin Herkese Teşekkür Ederim, CBR Beğenilmeyecek Bir Motor Değil Tam Tersi Çok İyi Lakin Benim Kullanım Alanıma Uymuyor, Amma Velakin Elbet Bir Gün CBR :) Belkide Apache'den Sonra 250 CBR Neden Olmasın :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
cbr almam dediğim motosikletler arasında nedenine gelirsek bir çok etken var ve birinci önceliğim ise oturuş pozisyonu benim gibi beli ağrıyanlar için hiç uygun değil ss makinayı çok severim lakin kullanamam sağlık problemleri yüzünden

ha şunu dersinki görünüş itibari ile cbr daha göze hoş geliyor renkleri vs lakin bunlar apacheye yapılmıycak şeyler değil götürürsün adam akılı bir oto kaplamacıya verirsin 600 700 tl cbr a taş cıkarıcak şeyler cıkarırlar ortaya


o oto kaplamacı lar taş degılde baska bişi cıkartıp ustene oturup sekıl yaparlar motoru da pic edıp bırakırlar grenajda doker onlar kursunda doker suda döker


kardesım lafım bu mesaja idi tvs senın ıcın ıyıdır sonrada cbr 250 ıle devam edersın gıbı gozukuyor
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
yeni kasa apachem var. Xenon far için ne almam lazım? Kaç watt kaç amper? Birde merceksiz takıyorlarmış motorcuda..
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
Benim tavsiyem Sapkali lamba ben motoruma ve arabama ondan taktim . çokta memnunum güzelde ışıltıyor. Bir bakin derim .
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
Şuanda tlfnumda yok ama yarin müsait olursam yuklerim resim. Hem fiyat olarakda iyi oluyor 20-30 tl civarinda birsey adeti.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
bende bi tvs kullanıcısıyım ama marka fanatikliği yapmaya gerek yok cbr her haliyle daha güzel muhakkak bunun tartışması bile yapılamaz.

burda marka fanatikliği yapan yok.sadece apache yi bu kadar kötülemeni anlamadım ben. apache commuter bir motosiklet. cbr ile aynı sınıfta bile değiller.biri daha kötü diğeri daha iyi diye kıyaslayamazsınki. cbr racing vari, grenajlı,oturuş,duruş daha spor.zevkin buysa tabiki cbr. ama commuter sınıfında olsun bir sürü çanta setleri ekliyeyim,grenaj az olsun,biraz daha rahat oturuş olsun denirsede tabiki apache ;) sonuç olarak birini överken diğerini kötülemenize gerek yok
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
o oto kaplamacı lar taş degılde baska bişi cıkartıp ustene oturup sekıl yaparlar motoru da pic edıp bırakırlar grenajda doker onlar kursunda doker suda döker


kardesım lafım bu mesaja idi tvs senın ıcın ıyıdır sonrada cbr 250 ıle devam edersın gıbı gozukuyor

hondacıların klasik yorumu ^^
apache yi yakıt konusu ve oturuş pozisyonu itibari ile 2012 model aldım bundan sonra motoruda değiştiricek olursam inazuma veyahut sym wolf alırım cbr nin yanından bile geçmem neden mi cbr 250 kullandım arkadaş aldı
8500 e falan almış olması lazım öyle hatırlıyorum aradan 3 ay geçti krank kırıldı makina çalışmadı sattıgı fiyatta komik bir rakam oldu 6000 tl
bunu gören bende hondadan kaçtım :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Her marka model motorun kendine göre iyiliği kötülüğü vardır, bence ilk motor tamamen tecrubedir , bu motor sayesinde bir çok şey öğreniriz hem sürmeyi hemde motorun kalitesini ölçmeyi, devamlı kendi motorumuzu başka motorlarla kıyaslama yaparız sonra ikinci motorda daha iyi motor alınır genellikle bir de ilk motoru sıfır almakta yarar var böylece ilk önce arızasız motor nasıl oluyor görmüş oluruz daha sonra ikinci elde arızalı motorları kolaylıkla anlarız, örneğin geçen gün ikinci el bir 2006 model yamaha fz6 almaya niyetlendim biraz kullandım bir çok arızasını tespit ettim hoşuma gitmedi almaktan vazgeçtim , sonuçta küçük motorda büyük motorda benziyor birbirine.
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
255
Bende zenon takmak istedim fakat servis garantiden çıkar dedi fakat okuduğuma göre bazı kişiler takmış sizde garantiden çıkmadı mı ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hondacıların klasik yorumu ^^
apache yi yakıt konusu ve oturuş pozisyonu itibari ile 2012 model aldım bundan sonra motoruda değiştiricek olursam inazuma veyahut sym wolf alırım cbr nin yanından bile geçmem neden mi cbr 250 kullandım arkadaş aldı
8500 e falan almış olması lazım öyle hatırlıyorum aradan 3 ay geçti krank kırıldı makina çalışmadı sattıgı fiyatta komik bir rakam oldu 6000 tl
bunu gören bende hondadan kaçtım :)

250lik makine ile 200 yapmaya çalışırsan kesici yoksa krank kırması olabilir gt250lerdede çok oldu bu sorun
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Valla 3 gundur ise motorla gidiyorum. benim eski pasli kirli motoruma millet pervane oldu. İki gundur 50x2 seklinde gunde 100 km gidiyorum. Cogunluk trafik saati e5 uzerinden. Ben yoruluyorum, motor yorulmuyor. Ama on tekerin milindeki sekman dusmus:) Civata taktim.

Barkin abi frensiz motor surun demis. Gelsin bir gun benimle ise de goreyim onu... :) :) :)
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
burda marka fanatikliği yapan yok.sadece apache yi bu kadar kötülemeni anlamadım ben. apache commuter bir motosiklet. cbr ile aynı sınıfta bile değiller.biri daha kötü diğeri daha iyi diye kıyaslayamazsınki. cbr racing vari, grenajlı,oturuş,duruş daha spor.zevkin buysa tabiki cbr. ama commuter sınıfında olsun bir sürü çanta setleri ekliyeyim,grenaj az olsun,biraz daha rahat oturuş olsun denirsede tabiki apache ;) sonuç olarak birini överken diğerini kötülemenize gerek yok

Kardeşim muhalefet olmak içinmidir nedir anlamadım ki böyle gereksiz tavırlar sergiliyosun. ben tvs yi kötülemedim zaten bende sıfır apachemi alalı henüz 1 ay olmadı yani bende tvs kullanıcısıyım. arkadaş yukarda sormuş tvs mi cbr mı diye . bende ona imkanın varsa cbr al tvs nın yuzune bile bakma dedım . neden bu kadar gocunduğunu da hala anlamış değilim. birini överken diğerinide de kötülemedim. Ama gercekler ortada burası forum ve bende kendi fikrimi söyledim. benim 6000 lira bütçem vardı gittim tvs aldım 8000 lira bütçem olsaydı evet tekrar söyluyorum tvs ye dönup bakmazdım bile bu kötülemek değil anlıyomusun .
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Valla 3 gundur ise motorla gidiyorum. benim eski pasli kirli motoruma millet pervane oldu. İki gundur 50x2 seklinde gunde 100 km gidiyorum. Cogunluk trafik saati e5 uzerinden. Ben yoruluyorum, motor yorulmuyor. Ama on tekerin milindeki sekman dusmus:) Civata taktim.

Barkin abi frensiz motor surun demis. Gelsin bir gun benimle ise de goreyim onu... :) :) :)

barkın abi frensiz motor sürün nerde dedi:)barkın abi telefon numarasını hala kullanıyor mu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst