- Katılım
- 14 Kas 2013
- Mesajlar
- 132
slm janttaki parlayan şey reflektör benim ilk apache ye yapmıştım kameranın flaşını gördüğü zaman parlar ışık gibi durur bende fotoları var benim kendi yaptığımın ayrıca reflektörün her rengi var tabelacılardan alabilirsin
ayrıca benim fotoları atardım buraya ama şimdi çalışıyorum zamanım yok buraya foto atmak biraz uğraştırıcı ben bitürlü alışamadım illede at dersen 3-4 saaat sora atarım
Hocam çalışmanızı görmek isterim eger paylaşırsanız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------
Arkadaşlar benim ilk motorum olacak o yüzden pek anlamıyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tum-bakimlari-yapilmis-temiz-tvs-apache-153947889/detay
sizce bu alınır mı sıcak bakarsanız bugün gidip bakabilirim , gittiğimde motorun neyine bakim mesela
Hocam bende 2012 23000 km de kırmızı temiz apache var ben 3300 e aldım satarkende pazarlıksız 3100-3000 e filan bırakırım kardeşim askere giderken.








