TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
slm janttaki parlayan şey reflektör benim ilk apache ye yapmıştım kameranın flaşını gördüğü zaman parlar ışık gibi durur bende fotoları var benim kendi yaptığımın ayrıca reflektörün her rengi var tabelacılardan alabilirsin

ayrıca benim fotoları atardım buraya ama şimdi çalışıyorum zamanım yok buraya foto atmak biraz uğraştırıcı ben bitürlü alışamadım illede at dersen 3-4 saaat sora atarım

Hocam çalışmanızı görmek isterim eger paylaşırsanız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

Arkadaşlar benim ilk motorum olacak o yüzden pek anlamıyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tum-bakimlari-yapilmis-temiz-tvs-apache-153947889/detay

sizce bu alınır mı sıcak bakarsanız bugün gidip bakabilirim , gittiğimde motorun neyine bakim mesela

Hocam bende 2012 23000 km de kırmızı temiz apache var ben 3300 e aldım satarkende pazarlıksız 3100-3000 e filan bırakırım kardeşim askere giderken.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Arkadaşlar benim ilk motorum olacak o yüzden pek anlamıyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ari-yapilmis-temiz-tvs-apache-153947889/detay

sizce bu alınır mı sıcak bakarsanız bugün gidip bakabilirim , gittiğimde motorun neyine bakim mesela

kesinlikle alma!!!! bende de aynı kasadan var. ve benimde ilk motorum. motordan soğursun. max 2000 lira ver. son sahibi olursun.

benim de elime para geçsin sonraki kasalardan alıcam. 2011 2012 2013 modellerden birini.
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
Arkadaşlar benim ilk motorum olacak o yüzden pek anlamıyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tum-bakimlari-yapilmis-temiz-tvs-apache-153947889/detay

sizce bu alınır mı sıcak bakarsanız bugün gidip bakabilirim , gittiğimde motorun neyine bakim mesela

hocam 3.000 liraya 2011 kasalardan bulunur bence onlara bakın..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Arkadaşlar benim ilk motorum olacak o yüzden pek anlamıyorum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tum-bakimlari-yapilmis-temiz-tvs-apache-153947889/detay

sizce bu alınır mı sıcak bakarsanız bugün gidip bakabilirim , gittiğimde motorun neyine bakim mesela

ben 2700 tl ye 2011 aldım RTR (bir sonraki kasa) cillop gibi eski kasaya o parayı verme!

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

xBaY2p.jpg
[/url][/IMG]
KZX4dG.jpg
[/url][/IMG]
bunlar benim kandi yaptığım reflektörler gündüz olduğu için ve rengide kırmızı olduğu için biraz az parlıyor 2008de falan yapmıştım herhalde bide bu fotoların daha net olanı var ben biraz kalitesini düşürdüm nete daha rahat yüklemek için

buda şimdiki apachem
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
63
arakdaşlar sizin yorumlarınızdan sonra buna bakmaya gittim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-acill-rtr-150-temiz-bakimli-uygun-152107887/detay

sağ aynada hafif çatlak vardı debriyaj balatası değişmiş bu arada motoru ilk başta çalıştıramadı ısınması lazım dedi işte jikle falan sonra bi 2-3 dakikada çalıştı sizce bu normal mi ? son fiyat 2950 yaptı sizce alayım mı ?
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
ben 2700 tl ye 2011 aldım RTR (bir sonraki kasa) cillop gibi eski kasaya o parayı verme!

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

[url=http://hizliresim.com/xBaY2p][url]http://i.hizliresim.com/xBaY2p.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/KZX4dG][url]http://i.hizliresim.com/KZX4dG.jpg[/url][/url]
bunlar benim kandi yaptığım reflektörler gündüz olduğu için ve rengide kırmızı olduğu için biraz az parlıyor 2008de falan yapmıştım herhalde bide bu fotoların daha net olanı var ben biraz kalitesini düşürdüm nete daha rahat yüklemek için
[url]http://i.hizliresim.com/eoXv7b.jpg[/url]
buda şimdiki apachem

Motorun kafasındaki kaplamayla eşarplı sıkmabaş karılara benzemiş:)
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
arakdaşlar sizin yorumlarınızdan sonra buna bakmaya gittim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-acill-rtr-150-temiz-bakimli-uygun-152107887/detay

sağ aynada hafif çatlak vardı debriyaj balatası değişmiş bu arada motoru ilk başta çalıştıramadı ısınması lazım dedi işte jikle falan sonra bi 2-3 dakikada çalıştı sizce bu normal mi ? son fiyat 2950 yaptı sizce alayım mı ?

kardeşim apache almaya karar verdiysen eğer gel ben satayım tertemiz bakımlı 3300 17binde
2bin km de bir motul yağ koyuyordum bu son seferde ipone koydum
balatalar 700km önce değişti ön cam siyah mat chooper geçmeyi düşünüyorum o yüzden satıcam

+ lara gelince xenon var ayrıca lastiklerim yeni
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
bu lastik sökme lastiği değiştirme tubeless yapmak için sibop takmak falan bunları kendimiz yapabilir miyiz acaba görüşleriniz nedir
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
levye falan varda şimdi tubeless sibobu al tak lastiği geçir işlem bu kadar mı bide lastikçi sonunda makinayla takıyor
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
bu lastik sökme lastiği değiştirme tubeless yapmak için sibop takmak falan bunları kendimiz yapabilir miyiz acaba görüşleriniz nedir

benim bildiğim kadarıyla(emin değilim) jant taki sibop yuvaları ufak sibopları takmak için deliği büyütüyolar birde kısa sıbop takma benzınlıklerde hava basarken sorun oluyo.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Beyler, ozellikle aktif olarak motor kullanan arkadaslar, her gun ise giderken 46 km gidis, 46 km gelis motorla gidilir mi? Yaz/kis. E5 uzerinden... Can dayanir mi? Motor dayanir mi? Yanimda yedek parca tasiyayim mi? Kiyafet falan tam.

Not: can seve seve dayanacak, elim mahkum da. Benim eski apache dayanacak mi suphem var. Onun icin bir agir bakim listesi yapmaliyim.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
levye falan varda şimdi tubeless sibobu al tak lastiği geçir işlem bu kadar mı bide lastikçi sonunda makinayla takıyor

o kolay yolu ellede takanlar var ama baya uğraştırır ver bir 20 tl lastikçi halletsin bence:)


Beyler, ozellikle aktif olarak motor kullanan arkadaslar, her gun ise giderken 46 km gidis, 46 km gelis motorla gidilir mi? Yaz/kis. E5 uzerinden... Can dayanir mi? Motor dayanir mi? Yanimda yedek parca tasiyayim mi? Kiyafet falan tam.

Not: can seve seve dayanacak, elim mahkum da. Benim eski apache dayanacak mi suphem var. Onun icin bir agir bakim listesi yapmaliyim.

dayanmaz mı küüçümseme motorunu:)
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
63
arakdaşlar sizin yorumlarınızdan sonra buna bakmaya gittim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-acill-rtr-150-temiz-bakimli-uygun-152107887/detay

sağ aynada hafif çatlak vardı debriyaj balatası değişmiş bu arada motoru ilk başta çalıştıramadı ısınması lazım dedi işte jikle falan sonra bi 2-3 dakikada çalıştı sizce bu normal mi ? son fiyat 2950 yaptı sizce alayım mı ?

Arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz :/ ?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Beyler, ozellikle aktif olarak motor kullanan arkadaslar, her gun ise giderken 46 km gidis, 46 km gelis motorla gidilir mi? Yaz/kis. E5 uzerinden... Can dayanir mi? Motor dayanir mi? Yanimda yedek parca tasiyayim mi? Kiyafet falan tam.

Not: can seve seve dayanacak, elim mahkum da. Benim eski apache dayanacak mi suphem var. Onun icin bir agir bakim listesi yapmaliyim.

neden dayanmasın.. ben iş yerlerine hep kendi motorumla gitmek istedim.. ama şöför olduğumdan en az 4 tekere sahip araçla işi gidip gelmek zorunda kalıyordum... bu bazen 10 bazen 12 bazen daha fazla teker bile oluyordu.. keşke işyerim hadımköyde olsa ve hergün hadımköy pendik yapsam.... ama yine personel taşımacılığı yapıyorum... bu arada tanımayanlar için söyleyeyim yıllarca (6,5) kuryelik yaptım ve özellikle hep uzun mesafelere ben giderdim zevkle....
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
Arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz :/ ?

vallahi bu fotolardan anlaşılmyor zincir resmini göremedim kısacası arka teker aksamının orayı ordan sana aldıktan sonra bir patlak verir mi bilemiyorum
ama kabaca zincir dişli bitikse kafadan 100 tl masraf balatada aynı şekilde

bazıları fren balatasını çatur çutur yer arkada freni gerdirme zımbırtısı var bitmeye basladıkça ordan sıkıştırır yani ne kadar süre daha idare eder seni balataları bilemiyorum

yani güzel kardeşim eğerki alcaksan bunu +200 tl cebinde bulunsun ne olur ne olmaz
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Sibop için sakın jantın orjinal deliğini genişletmeyin uygun sibop var lastikçilerde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

zincir temizliği, metzeler lastik ön arka kalınlık ve çelik siboplar( orjinal delik genişletilmeden takıldı), ve maxem 45lt arka çanta







 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
@M.balibey @Ramazan

Valla abi ne bileyim. Gezerken o mesafeleri rahat rahat yapiyorsun da, ise giderken zor olur mu dedim. :)
Gorusleriniz icin tesekkurler. Cumartesi de calisacagim icin guzel km yapacagim bir yilda..
Satarken kurye motoru degildir yazarim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst