TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Arkadaslar bir konuda yardima ihtiyacim var.
Gecen cumartesi motoru cok uavasca egzoz tarafina dogru yatirdim. Durdugu yerde. Cizik bile yok motorda.
Ama bu andan beri sadece 5000 devirde kalin bir motor sesi ve daha fazla titresim basladi. 4500 ve 6000 devirde ses kesiliyor, titresim normale donuyor. Motorun soguk olmasi sicak olmasi birsey degistirmiyor. Yag seviyem normal. Gozle gorunen bir hasar vb yok. Saga sola cekme vb yok.
Bugun bir ustaya goturdum egzantrik zinciri falan dedi. Dedim yatmayla ne alakasi var. Ses cok rahatsiz edici. Fikri olan var mi? Kullanmaya devam edeyim mi?
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Arkadaslar bir konuda yardima ihtiyacim var.
Gecen cumartesi motoru cok uavasca egzoz tarafina dogru yatirdim. Durdugu yerde. Cizik bile yok motorda.
Ama bu andan beri sadece 5000 devirde kalin bir motor sesi ve daha fazla titresim basladi. 4500 ve 6000 devirde ses kesiliyor, titresim normale donuyor. Motorun soguk olmasi sicak olmasi birsey degistirmiyor. Yag seviyem normal. Gozle gorunen bir hasar vb yok. Saga sola cekme vb yok.
Bugun bir ustaya goturdum egzantrik zinciri falan dedi. Dedim yatmayla ne alakasi var. Ses cok rahatsiz edici. Fikri olan var mi? Kullanmaya devam edeyim mi?

Var mu su garibe bir tavsiye :)
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Koruma demirini kontrol et büyük ihtimalle catlamistir üst devirlerde titreşim arti ses yapar.

Hocam koruma demirim yok, daha once titresimden kirildi, bende cikardim.

Hceylann93

Abi, kesin bloktan gelmiyor bana kalirsa. Ama onden biryerden geliyor. Ama sadece 5000 de yapiyor sesi. 6000 de normale donuyor.

Bu egzantrik zincir igevsese subap sesine benzer bir ses yapmazmi? Nasil anlasilir? Peki boyle sursem mi? Bu ara hergun toplam 40 km goturmesi gerekiyor beni.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
21
Rumelian: Arkadaşım bnm orta sehbanın takozu düşmüştü o zırrr diye ses yapıyordu 50 krş a aşlmıştım taktım sorun çözüldü bir bak istersen.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Rumelian: Arkadaşım bnm orta sehbanın takozu düşmüştü o zırrr diye ses yapıyordu 50 krş a aşlmıştım taktım sorun çözüldü bir bak istersen.

Yarin bir bakayim. Ses soyle hani yuksek viteste, dusuk devirde vites dusurmeye usenip gazi actiginizda bir kalin tok ses cikiyor ya. Ses o iste.
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
21
Benimki 5000 devirde zıırr apıyordu tok değildi ama 6000 devirde kesiliyordu bir bak istersen belli olmaz.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
2012 Apache
4.000 km
50 TL'lik 95 oktan benzin (5.10 TL'den almıştım 9.8 litre,Total den alıyorum her zaman)
gidilen mesafe 450 km (%80 şehir içi,düşük devirlerde)

100 KM'DE 2.17 LİTRE
KM'DE 11 KURUŞ


I LOVE MY APACHEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :rendeer::joker:::kalbim::::melek02:::143::::138:::149::::160::
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
Yarin bir bakayim. Ses soyle hani yuksek viteste, dusuk devirde vites dusurmeye usenip gazi actiginizda bir kalin tok ses cikiyor ya. Ses o iste.

ampulu falan değiştirdiniz mi motorun? 55w60 falan taktınız mı?

Bir sorum olacaktı bu apachenin deposu toplam 16 litremi oluyo yoksa klavuzda 16 lıtre yakıt tankı kapasitesi diyo rezerv epo 2.5 diyo şimdi toplam 18.5 ltiremi alıyo yoksa yedekle beraber mi 16?
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
ampulu falan değiştirdiniz mi motorun? 55w60 falan taktınız mı?

Bir sorum olacaktı bu apachenin deposu toplam 16 litremi oluyo yoksa klavuzda 16 lıtre yakıt tankı kapasitesi diyo rezerv epo 2.5 diyo şimdi toplam 18.5 ltiremi alıyo yoksa yedekle beraber mi 16?

Yedekle birlikte 16. Gerci benimki en eski kasa apache ama kilavuzunda soyle yaziyor 3 lt yedek, 13 litre ana depo. Aslinda yedek depo diye birsey yok da... Muslugun ayarindan dolayi sana 3 lt reserve ediyor.

Hocam ampul sorusunu biye sordun anlamadim. Ampulum standart. Akum ölü.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
2012 Apache
4.000 km
50 TL'lik 95 oktan benzin (5.10 TL'den almıştım 9.8 litre,Total den alıyorum her zaman)
gidilen mesafe 450 km (%80 şehir içi,düşük devirlerde)

100 KM'DE 2.17 LİTRE
KM'DE 11 KURUŞ


I LOVE MY APACHEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :rendeer::joker:::kalbim::::melek02:::143::::138:::149::::160::

2012 model apache
en son bu gün ölçtüm
14,2 litre 95 oktan benzin (72tl)
442 km yol yapıyor kış şartlarında ve her çalıştırmada en az 4-5 dakika motor ısıtarak jikle ile.
Yazın ise 500 km yol yapıyor bu kadar benzin ile
Bende I love you ı love you apache
dou you love me
yes ı do:king:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
2012 model apache
en son bu gün ölçtüm
14,2 litre 95 oktan benzin (72tl)
442 km yol yapıyor kış şartlarında ve her çalıştırmada en az 4-5 dakika motor ısıtarak jikle ile.
Yazın ise 500 km yol yapıyor bu kadar benzin ile
Bende I love you ı love you apache
dou you love me
yes ı do:king:

abi usta senin katı kaça iptal etti
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
302
Arkadaşlar 2013 apachenin titreşimini bi kıyaslayabilir misiniz? Mesela ybr ile . malesef test etme imkanım yok. :)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
2012 Apache
4.000 km
50 TL'lik 95 oktan benzin (5.10 TL'den almıştım 9.8 litre,Total den alıyorum her zaman)
gidilen mesafe 450 km (%80 şehir içi,düşük devirlerde)

100 KM'DE 2.17 LİTRE
KM'DE 11 KURUŞ


I LOVE MY APACHEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :rendeer::joker:::kalbim::::melek02:::143::::138:::149::::160::



La hic basmiyonmu motora
Ben sürekli redline takilirim 15 krş tan aşagi düşmedi hic :p
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
Yedekle birlikte 16. Gerci benimki en eski kasa apache ama kilavuzunda soyle yaziyor 3 lt yedek, 13 litre ana depo. Aslinda yedek depo diye birsey yok da... Muslugun ayarindan dolayi sana 3 lt reserve ediyor.

Hocam ampul sorusunu biye sordun anlamadim. Ampulum standart. Akum ölü.

ben xenonu söktüm 35w bulurum sandım otosanayideydim parçacıları gezdim hep 55w dedim sıkıntı olurmu yok olmaz dediler taktım bi gün geziyorum gündüz gözüne arada bi çıtırdı bi ses geldi ilk anlayamadım daha sonra akşam aynadan gözüme çarptı kapşonlu giymiştim montn içine onun ipin ucundaki plastik kaska carpıyomuş ama tamda emin olamadım belki fardan geliyodu belki kapşonludan o günden sonra bidaha ses falan gelmedi hala 55w ampul var üstünde

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

Arkadaşlar 2013 apachenin titreşimini bi kıyaslayabilir misiniz? Mesela ybr ile . malesef test etme imkanım yok. :)

genel olarak apachenin titrediğini söylüyorlar fakat ben aynı model ybr kullandım bişey farkedemedim açıkcası dikkatimide çekmedi ama benim motor burda anlatılanlar gibi değil apachelerde titreşim motordan motora değişiyor. aşırı rahat düşkünü biriyseniz zaten hiç bi motorda rahat edemezsiniz. ben titreşim konusuna motoru alıp foruma gelince gördüm yoksa bu motordada titreşim var demezdim..
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
Sana soyle izah edeyim. Anti apache olarak abartan cok. Sen karsilastirmayi birak yoldan gecen bir apache yi durdur bin :). Binmeden karar verme. Titrese bile normal 125likler gibi degil. cok ufak bir titreme. Binince zaten bumuydu len dersin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst