- Katılım
- 5 Mar 2013
- Mesajlar
- 1,296
arkadaşlar bajaj pulsar 200 ns ne kadar fiyattan çıkacak piyasaya bilen var mı ?![]()
6999tl olacağını yazdılar.
arkadaşlar bajaj pulsar 200 ns ne kadar fiyattan çıkacak piyasaya bilen var mı ?![]()
6999tl olacağını yazdılar.
Arkadaslar bir konuda yardima ihtiyacim var.
Gecen cumartesi motoru cok uavasca egzoz tarafina dogru yatirdim. Durdugu yerde. Cizik bile yok motorda.
Ama bu andan beri sadece 5000 devirde kalin bir motor sesi ve daha fazla titresim basladi. 4500 ve 6000 devirde ses kesiliyor, titresim normale donuyor. Motorun soguk olmasi sicak olmasi birsey degistirmiyor. Yag seviyem normal. Gozle gorunen bir hasar vb yok. Saga sola cekme vb yok.
Bugun bir ustaya goturdum egzantrik zinciri falan dedi. Dedim yatmayla ne alakasi var. Ses cok rahatsiz edici. Fikri olan var mi? Kullanmaya devam edeyim mi?
Var mu su garibe bir tavsiye![]()
6999tl olacağını yazdılar.
Koruma demirini kontrol et büyük ihtimalle catlamistir üst devirlerde titreşim arti ses yapar.
Rumelian: Arkadaşım bnm orta sehbanın takozu düşmüştü o zırrr diye ses yapıyordu 50 krş a aşlmıştım taktım sorun çözüldü bir bak istersen.
Yarin bir bakayim. Ses soyle hani yuksek viteste, dusuk devirde vites dusurmeye usenip gazi actiginizda bir kalin tok ses cikiyor ya. Ses o iste.
ampulu falan değiştirdiniz mi motorun? 55w60 falan taktınız mı?
Bir sorum olacaktı bu apachenin deposu toplam 16 litremi oluyo yoksa klavuzda 16 lıtre yakıt tankı kapasitesi diyo rezerv epo 2.5 diyo şimdi toplam 18.5 ltiremi alıyo yoksa yedekle beraber mi 16?
2012 Apache
4.000 km
50 TL'lik 95 oktan benzin (5.10 TL'den almıştım 9.8 litre,Total den alıyorum her zaman)
gidilen mesafe 450 km (%80 şehir içi,düşük devirlerde)
100 KM'DE 2.17 LİTRE
KM'DE 11 KURUŞ
I LOVE MY APACHEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :rendeer::joker:::kalbim::::melek02:::143::::138:::149::::160::
2012 model apache
en son bu gün ölçtüm
14,2 litre 95 oktan benzin (72tl)
442 km yol yapıyor kış şartlarında ve her çalıştırmada en az 4-5 dakika motor ısıtarak jikle ile.
Yazın ise 500 km yol yapıyor bu kadar benzin ile
Bende I love you ı love you apache
dou you love me
yes ı do:king:
2012 Apache
4.000 km
50 TL'lik 95 oktan benzin (5.10 TL'den almıştım 9.8 litre,Total den alıyorum her zaman)
gidilen mesafe 450 km (%80 şehir içi,düşük devirlerde)
100 KM'DE 2.17 LİTRE
KM'DE 11 KURUŞ
I LOVE MY APACHEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :rendeer::joker:::kalbim::::melek02:::143::::138:::149::::160::
Yedekle birlikte 16. Gerci benimki en eski kasa apache ama kilavuzunda soyle yaziyor 3 lt yedek, 13 litre ana depo. Aslinda yedek depo diye birsey yok da... Muslugun ayarindan dolayi sana 3 lt reserve ediyor.
Hocam ampul sorusunu biye sordun anlamadim. Ampulum standart. Akum ölü.
Arkadaşlar 2013 apachenin titreşimini bi kıyaslayabilir misiniz? Mesela ybr ile . malesef test etme imkanım yok.![]()