TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
valla bu 250 ve 400 lük cengaverler memlekete girerse ve fiyatları japonlardan uygun olursa koparmada 1. olur tvs :)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bajaj-Pulsar-SS400-Side.jpg


bunu çizen mühendisin alnından öpmek lazım özelliklerini bilen var mı ?Türkiyeye gelir mi ki gelirsede kaça gelir ki?
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
kırmıızı sarı ve beyaz olandaki karizma ne hondada ne kawasakide var bence.. apachede bu kaliteyi gördükten sonra ilerde 250lik alcak olursam hiç düşünmem.. aletler adeta ateş ediyo bence o kısa kuyruk arka teker dışarda falan bunlar çok çılgın görüntüler ben hasta oldum
 
Katılım
4 Kas 2013
Mesajlar
5
İyi akşamlar ben 2013 kasa yeşil apache aldım 1000 km ye geldi ama gaz verdiğimde zırrr diye bi ses geliyo bide küt bi sesi var normalmidir
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
arkadaşlar bir sorunum var bilenler yardımcı olabilirmi ön amöstörlerin yağı zalmış değişmesi lazım nekadar yağ koyuluyor 200 gr yetermi ?????
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
keşke çift silindir olsaymış. pulsara bile titriyo diyorlar bunda da titreşime engel bişey yoksa üstünden atar sürücüyü :queen:


ismi pulsar SS400.400cc lik makinaya tek silindir mi koymuş yav fakirler :cyclopsan

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

s1000rr a benzettim yandan

Bajaj-Pulsar-SS400-Side.jpg


2011-BMW-S1000RR-2.jpg


bu arada bu marka tvs adı altında mı gelecek.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
ismi pulsar SS400.400cc lik makinaya tek silindir mi koymuş yav fakirler :cyclopsan

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

s1000rr a benzettim yandan

http://www.motorbeam.com/wp-content/uploads/Bajaj-Pulsar-SS400-Side.jpg

http://i97.photobucket.com/albums/l227/Archeraph/2011-BMW-S1000RR-2.jpg

bu arada bu marka tvs adı altında mı gelecek.

tek silindir fakirlikten olmaz dostum ktm duke serisi komple tek silindir, şimdi ktm fakirmi :) tek silindir motor çift silindire göre daha az bakım maliyeti ve daha zor bozulma arıza yapma ihtimali vardır. hayır bu markanın tvs ile alakası yok. Tam aksine rakip firma bajaj pulsar bu
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
tek silindir fakirlikten olmaz dostum ktm duke serisi komple tek silindir, şimdi ktm fakirmi :) tek silindir motor çift silindire göre daha az bakım maliyeti ve daha zor bozulma arıza yapma ihtimali vardır. hayır bu markanın tvs ile alakası yok. Tam aksine rakip firma bajaj pulsar bu

ne bileyim titreşim falan fazla olur diye tahmin ettim.1-2 fedai alıp incelerse sonuç olumlu çıkarsa tvsden pulsara zıplarım ApacheSerkan haberin ola sende getirt şöyle bir şey :p
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
aga bu aletler ne böyle :cyclopsan bu tasarımlar ne kawasaki de var ne honda yamaha da... sarının kafa tasarımına hayran kaldım valla.çok dikkat çekici. gidon açısıda müthiş,gram yormaz
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
ne bileyim titreşim falan fazla olur diye tahmin ettim.1-2 fedai alıp incelerse sonuç olumlu çıkarsa tvsden pulsara zıplarım ApacheSerkan haberin ola sende getirt şöyle bir şey :p

yok dostumya o titreşim olayı tamamen teknoloji ile alakalı bi durum. Bizimki gibi balansörsüz motorlar titrer. Ama balönsörün olmayışı güç kaybını önlüyor. Motor daha hırçın ama biraz titreşimli oluyor. örnek tek silindir 250 cc honda cbr gram titreşim yok oda tek silindir.

Eger bu bajaj pulsar 400 cs türkiyeye gelsin tip olarak kafamdaki boşluğu doldurdu bide silindir bölümü beklentilerimi karşılarsa 15000 tl ye kadar yolu var :) :) :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

aga bu aletler ne böyle :cyclopsan bu tasarımlar ne kawasaki de var ne honda yamaha da... sarının kafa tasarımına hayran kaldım valla.çok dikkat çekici. gidon açısıda müthiş,gram yormaz


aynı sarının modelinde bide beyazı var dostum onada bakbi acayip bişey. Youtubede videosu var kıvırcık saçlı bi adam sürüyor.

The New 2014 Bajaj pulsar 375 / Pulsar 400 SS VS the Energica Electric SuperBike LAUNCH DATE
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bu yeni modeller hepsi çok güzel, insana mutluluk veriyor ve rekabet artırıyor fiyatlar avantajımıza olacak gibi, bence yeni motor alacak arkadaşlar bu senede idare edin 2015 te herşey yoluna girer piyasada yeni modelleri alabiliriz.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
1024x682xTVS-Draken-Front.jpg.pagespeed.ic.BM8ypGRHLq.jpg


TVS nihayet Auto Expo ilginç bir şey sergiledi. Şirket, bir 250cc kavram bisiklet TVS DRAKEN duyurdu. Draken bir 249.2cc olduğunu, 4-valf, sıvı soğutma kullanır DOHC bisiklet. Egzoz çok neredeyse motorun altında ve önümüzdeki ön fren kolu çıkıyor yerleştirilir. Şirket ters ücretsiz akış egzoz sistemi, yüksek performanslı onu çağırır. Bisiklet sadece 134 kg ağırlığında ve 10 litrelik yakıt tankı vardır. 1340 mm'lik bir dingil mesafesine ve 170 mm yerden yükseklik vardır.
TVS Draken 95 oktan yakıtla çalışan ve 6-vitesli şanzıman ile birleştirilir. Draken 9500 RPM 12.000 RPM ve tork 23 Nm güç 38.50 BHP üretir. Iddia Kilometre 33.3 km / l. Açıklayacak resmi gerçekleşmesi henüz ve biz zaman gelince bu yazısı güncellenir. BMW bu bisiklet geliştirdi değil, ne de bunun içinde şirket yardımcı oldu. Bu sadece bir konsept olması dışında TVS hiçbir duyuru yaptı.

Read more at http://www.motorbeam.com/bikes/tvs-bikes/tvs-draken-concept-is-250cc-street-fighter/#ctSZrlQIpgUO0JM7.99
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Eğer söylenenler gerçekse müthiş bişey bu 250cc nerdeyse 40hp ve 100km de 3 litre hepsini düşününce insanın gözlerinde kalpler beliriyor :joker: Bir ülkemize gelse...
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Kırmızı siyahın şasi fazla uzun değil mi yav? Sarıya bittim ama İtalyanlarla kafa kafaya tasarım yapıyor adamlar. İnşallah gelir. İlk hedefim o olur gelirse :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
arkadaşlar bajaj pulsar 200 ns ne kadar fiyattan çıkacak piyasaya bilen var mı ? :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst