- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
benim jet işe yarardı sıkıntı yaşamadım sizde ne gibi sıkıntılar oluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------
beyler bu bizim apachelere yağ soğutucusu nasıl takarız bu yağın kartere geri döndüğü yer neresi nereye bypas yapmak gerekir şu tarz bişey takmak istiyorum
http://www.aliexpress.com/w/wholesale-oil-cooler.html?g=y&isFreeShip=y&SearchText=oil%2Bcooler&CatId=200001912&shipCountry=tr&initiative_id=AS_20140112145228&isAtmOnline=n&isRtl=yes&SortType=price_asc
sen kaçlık taktın. benle ercan 115lik denedik. dipgazda 10000devirde kesilip kalıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------
Yumurta evet iyi gelebilir
Evet dediğin gibi şile uzak gidiş geliş 200 km ve çağrıyla da kapışınca biraz sıkıştırdım ama biraz ya şaka bir yana en son bakım da 100 ml fazla yağ koydular acaba fazla yağı mı terleme yapıyor arkidiş sende sıkıştırıyorsun sen terleme falan yok
![]()
benim motor ezelden beri sıkıştırıldıgı için alışık herhalde:cherry: sen terleme yapıyor falan diye motor sıcakken saplama civatalarını sıkmadın dimi hiç?


