TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
nasıl anlamadım cagatay?
tiger egzoza orjinal hava filtresini cıkartıp ne taktın =)

egsoz yok bende orjinal hava filtresi k&n açık hava filtresi 2 3 sayfa önce fotoları var gaz verince böğürüyor çok güzel tok bir şekilde tavsiye ederim:)egsozu bire bir dinlesem ondan sonra takıp takmamaya karar vericem
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Eksozun cezası var takanlar çıkarmaya çalışıyor geçen gün yamaha yzf1 tiger eksozu olan arkadaş ceza yedi şimdi satıyor eksozu
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
tiger egzoz alt devirlerde bagırmıyor. 6 binden sonra bagırıyor. beni 4-5 polis cevirmesinde durdum egzoz kimsenin aklına bile gelmedi.
hatta yunus polisin birinin kaçlık bu sesi cok güzel ve tok dedi bana.
tiger 6 bin devirden sonra çoşuyor ama. şehir içinde hiç sıkıntı cıkarmaz.
takacaksanız apacheye tiger takın. sharklar filan teneke sesi gibi cıkıyor sesi kulak tırmalıyor
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
tiger egzoz alt devirlerde bagırmıyor. 6 binden sonra bagırıyor. beni 4-5 polis cevirmesinde durdum egzoz kimsenin aklına bile gelmedi.
hatta yunus polisin birinin kaçlık bu sesi cok güzel ve tok dedi bana.
tiger 6 bin devirden sonra çoşuyor ama. şehir içinde hiç sıkıntı cıkarmaz.
takacaksanız apacheye tiger takın. sharklar filan teneke sesi gibi cıkıyor sesi kulak tırmalıyor
Bursa da ki polisler sese falan bakmıyor eksozu daha görünce dayıyorlar cezayı çünkü bursa da modifiyeci araba kullananlar çok çoğunda sesli eksoz var o yüzden motor araba hiç farketmiyor birde bu eksozlar tek ve iki silindirli motorlarda çok ses yapıyor sadece rölantide çalışırken tok ses çıkarıp gazı açınca bağırıyor yakından inceledim tiger eksozlu apache yi malesef yoksa çok hoşuma gidiyor ama ceva yemeye hiç niyetim yok keyif için.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Tiger egzos apacheye taktırmak ne kadar ?
Polis yakalarsa kaç TL ceza yazar ?

2008 yılında ben öğrenciyken 320 tl ceza yemiştim

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

pardon 130 tl ceza yedim yanlış yazdım:)egsozun fiyatıyla karıştırdım:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
yeni kasa ayag peg braketi kırılan arkadaş, braket fiyatı 78lira, ayak pegi 38lira. ama istersen başka bir peg takabilirsin 38 lira bnce biraz pahalı.
egzoz isteyen arkadaş için araştırdım ama henüz bulamadım haber bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

ercan 115lik memede durum senınkı gıbı. selo 110luk dene diyor ama moralim çok bozuldu. çok ümitliydim:pr:
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Sabri bugün şileden geldikten sonra her zmn ki ben önce yağ seviyesini kontrol ettim eksilme yoktu sonra :) sağ sola bakındım ve ne göreyim :) bujinin hemen üst tarafında yağ vardı yağı peçete ile sildim ve hafif sıvıydı yağ olan bölge bujinin üst tarafında 2 tane vida varya tam orası keçelerden mi geliyor yoksa o vidalardan mı bilmiyorum oraya sıvı conta sürsek sıkıntı hallolur mu ?
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
yeni kasa ayag peg braketi kırılan arkadaş, braket fiyatı 78lira, ayak pegi 38lira. ama istersen başka bir peg takabilirsin 38 lira bnce biraz pahalı.
egzoz isteyen arkadaş için araştırdım ama henüz bulamadım haber bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

ercan 115lik memede durum senınkı gıbı. selo 110luk dene diyor ama moralim çok bozuldu. çok ümitliydim:pr:

Sabri abi boşver gitsin bizim apacler bu haliylede barut zaten.. bence bogazın çapı yeterli gelmiyor.110 luk jet olsada bu sefer 500-750 devir yukarıda aynısı olur .
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sabri bugün şileden geldikten sonra her zmn ki ben önce yağ seviyesini kontrol ettim eksilme yoktu sonra :) sağ sola bakındım ve ne göreyim :) bujinin hemen üst tarafında yağ vardı yağı peçete ile sildim ve hafif sıvıydı yağ olan bölge bujinin üst tarafında 2 tane vida varya tam orası keçelerden mi geliyor yoksa o vidalardan mı bilmiyorum oraya sıvı conta sürsek sıkıntı hallolur mu ?

serhaaaat öldürcem seni:queen::queen::queen: yumurta kır oraya düzelir:p yau kardeşim sen motorunun arıza yapması için zamanmı kolluyorsun? öyleyse söyle de bilelim. bir akşam ufak bir operasyona gelirim senin motoruna, sabah bi bakarsınki kapak paramparça:cherry:

şaka bir yana uzun yolda biraz sıkıştırdıysan normaldir.sıvı conta falan sürme öyle saga sola:)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
benim jet işe yarardı sıkıntı yaşamadım sizde ne gibi sıkıntılar oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

beyler bu bizim apachelere yağ soğutucusu nasıl takarız bu yağın kartere geri döndüğü yer neresi nereye bypas yapmak gerekir şu tarz bişey takmak istiyorum

http://www.aliexpress.com/w/wholesale-oil-cooler.html?g=y&isFreeShip=y&SearchText=oil%2Bcooler&CatId=200001912&shipCountry=tr&initiative_id=AS_20140112145228&isAtmOnline=n&isRtl=yes&SortType=price_asc
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
benim jet işe yarardı sıkıntı yaşamadım sizde ne gibi sıkıntılar oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

beyler bu bizim apachelere yağ soğutucusu nasıl takarız bu yağın kartere geri döndüğü yer neresi nereye bypas yapmak gerekir şu tarz bişey takmak istiyorum

http://www.aliexpress.com/w/wholesale-oil-cooler.html?g=y&isFreeShip=y&SearchText=oil%2Bcooler&CatId=200001912&shipCountry=tr&initiative_id=AS_20140112145228&isAtmOnline=n&isRtl=yes&SortType=price_asc

çagatay bak, seninle aynı yolu mesela 50 km kadar aynı hızda gidelim.
duralım motor blogunun ısısına bakalım. benimki sana göre daha az ısınır.
sebebi ise egzoz.
hacı o üstündeki orjinal egzozdan bi cacık olmaz.
hem motoru sıkıyor. hemde titretiyor.
ben uzun yol yapıyorum hiç şehir içi kullanmam nerdeyse.
orjinal egzoz sıkıyor o motoru ben uzun yolda onu gördüm.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
serhaaaat öldürcem seni:queen::queen::queen: yumurta kır oraya düzelir:p yau kardeşim sen motorunun arıza yapması için zamanmı kolluyorsun? öyleyse söyle de bilelim. bir akşam ufak bir operasyona gelirim senin motoruna, sabah bi bakarsınki kapak paramparça:cherry:

şaka bir yana uzun yolda biraz sıkıştırdıysan normaldir.sıvı conta falan sürme öyle saga sola:)

:) Yumurta evet iyi gelebilir :) Evet dediğin gibi şile uzak gidiş geliş 200 km ve çağrıyla da kapışınca biraz sıkıştırdım ama biraz ya şaka bir yana en son bakım da 100 ml fazla yağ koydular acaba fazla yağı mı terleme yapıyor arkidiş sende sıkıştırıyorsun sen terleme falan yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst