TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
benim jet işe yarardı sıkıntı yaşamadım sizde ne gibi sıkıntılar oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

beyler bu bizim apachelere yağ soğutucusu nasıl takarız bu yağın kartere geri döndüğü yer neresi nereye bypas yapmak gerekir şu tarz bişey takmak istiyorum

http://www.aliexpress.com/w/wholesale-oil-cooler.html?g=y&isFreeShip=y&SearchText=oil%2Bcooler&CatId=200001912&shipCountry=tr&initiative_id=AS_20140112145228&isAtmOnline=n&isRtl=yes&SortType=price_asc

sen kaçlık taktın. benle ercan 115lik denedik. dipgazda 10000devirde kesilip kalıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------

:) Yumurta evet iyi gelebilir :) Evet dediğin gibi şile uzak gidiş geliş 200 km ve çağrıyla da kapışınca biraz sıkıştırdım ama biraz ya şaka bir yana en son bakım da 100 ml fazla yağ koydular acaba fazla yağı mı terleme yapıyor arkidiş sende sıkıştırıyorsun sen terleme falan yok :)

benim motor ezelden beri sıkıştırıldıgı için alışık herhalde:cherry: sen terleme yapıyor falan diye motor sıcakken saplama civatalarını sıkmadın dimi hiç?
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
sen kaçlık taktın. benle ercan 115lik denedik. dipgazda 10000devirde kesilip kalıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------



benim motor ezelden beri sıkıştırıldıgı için alışık herhalde:cherry: sen terleme yapıyor falan diye motor sıcakken saplama civatalarını sıkmadın dimi hiç?

Saplama civataları hangisi bujinin üst tarafındaki mi vidalar mı?
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Sabri abi benimki 9bin devirde kesiliyordu senin 1bin devir daha fazla çevirmen filitreden kaynaklı demek, filitre kirlenmiş olmasın senin ? Çağatay abinin filitre yeni temiz ondan sorun yoktur belki :silent:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sabri abi benimki 9bin devirde kesiliyordu senin 1bin devir daha fazla çevirmen filitreden kaynaklı demek, filitre kirlenmiş olmasın senin ? Çağatay abinin filitre yeni temiz ondan sorun yoktur belki :silent:

filtrenin kirleneceğini sanmıyorum. ben filtreyi takalı çok olmadı. benimkinin çok çevirmesi subaplardan olabilir belki. çağatay 115lik mi taktın bi söyle artıııkk:p
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Saplama civataları hangisi bujinin üst tarafındaki mi vidalar mı?

motor sıcakken ister üst kapak olsun ister silindir olsun hangi saplamayı sıkarsan o contayı bitirirsin. o terlemeyide kafana takma:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

şimdi, eski mesajlardan buldum. çağatay 115lik takmış:) oglum cagatay delirtme beni nası yakıyo lan o makına o kadar benzini:) gazı sonuna kadar actıgında tekleme olmuyormu?? 10000deviri falan kesintisiz geçiyormu? birde senin iğnedeki segman en alttamıydı?
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
motor sıcakken ister üst kapak olsun ister silindir olsun hangi saplamayı sıkarsan o contayı bitirirsin. o terlemeyide kafana takma:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

şimdi, eski mesajlardan buldum. çağatay 115lik takmış:) oglum cagatay delirtme beni nası yakıyo lan o makına o kadar benzini:) gazı sonuna kadar actıgında tekleme olmuyormu?? 10000deviri falan kesintisiz geçiyormu? birde senin iğnedeki segman en alttamıydı?

Sabri Serkan civataları sıkmıştı ve gevşemiş demişti geçen bakıma götürdüğüm de ama motor soğumuştur herhalde çünkü beklemiştim.Sağ olasın bu arada :=:cat:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
filtrenin kirleneceğini sanmıyorum. ben filtreyi takalı çok olmadı. benimkinin çok çevirmesi subaplardan olabilir belki. çağatay 115lik mi taktın bi söyle artıııkk:p



Knka ercan Münir ozkul ve şener seni nin filmlerini çok seyretmiş galiba
Sallama ziyaaaaaa :):):)
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
3
arkadaşlar,işe gidip gelmek için uygun az yakan bişey arıyorum.Temiz ikinci el de alabilirim Sıfırda.Siz bana yeni kasa 0 mı önerirsiniz yoksa eski kasa 0 mı ikinci elde sorun yaşarmıyım birde ?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
arkadaşlar,işe gidip gelmek için uygun az yakan bişey arıyorum.Temiz ikinci el de alabilirim Sıfırda.Siz bana yeni kasa 0 mı önerirsiniz yoksa eski kasa 0 mı ikinci elde sorun yaşarmıyım birde ?


Alabiliyorsan sidir yeni veya eski kasa al tercih senin

İkinci elde Apache peynir ekmek gibidir
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
şimdi teker teker alıntı yapmaya üşendim ali zaten egsozu taksam bile fazla hava ve benzin karışımından dolayı benim ki fazla ısır benim jette büyüdü:)sabri abi 115lik önceki sayfalarda jetin fotosu var benim karbüratör hava ayarı 4 turdan biraz daha fazla ve iğne segmanı en altta işte senden farklı olarak ki bunların fark yaratacağını zannetmem filtre kutu içinde ve krank filtresi var o kadar:)bu arada sabri abide egsoz var ercan senden de benden de iyi gitmesi gerekr ya karbüratör ayarı yanlış yada sübab:)

ne peynir ekmeği yau bildiğin ramazan pidesi:p

off sıcak sıcak bir tane olsada yesek
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Selamun aleykum herkese arkadaşlar öncelikler herkese kazasız belasız sürüşler direlim :) Adım burak kocaelindeyim . Kısmet olursa bende 150 cc lik commuter kervanına yakında katılacağım inşaallah fakat hala karar veremedim hangi motoru alsam diye çok kararsızım bir de sizede tanışayım dedim :) aklımda ybr cbf ve yeni kasa tvs var fakat bunların içinde en az bilgim tvs yeni kasa hakkında :) kime desem tvs alma titreşim var diyorlar ne alıcam karar veremedim bir türlü . aklımda tvs yeni kasa var ama aklımda ya titremesi kötüyse diye alamıyorum bir türlü :) kronik arızaları var mıdır parça kalitesi nasıl ? yakıt tüketimi ybrden daha az yakıyor diyorlar . ve selesi rahat mı ? yardım ederseniz eğer bende aranıza katılacağım inş. :)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Selamun aleykum herkese arkadaşlar öncelikler herkese kazasız belasız sürüşler direlim :) Adım burak kocaelindeyim . Kısmet olursa bende 150 cc lik commuter kervanına yakında katılacağım inşaallah fakat hala karar veremedim hangi motoru alsam diye çok kararsızım bir de sizede tanışayım dedim :) aklımda ybr cbf ve yeni kasa tvs var fakat bunların içinde en az bilgim tvs yeni kasa hakkında :) kime desem tvs alma titreşim var diyorlar ne alıcam karar veremedim bir türlü . aklımda tvs yeni kasa var ama aklımda ya titremesi kötüyse diye alamıyorum bir türlü :) kronik arızaları var mıdır parça kalitesi nasıl ? yakıt tüketimi ybrden daha az yakıyor diyorlar . ve selesi rahat mı ? yardım ederseniz eğer bende aranıza katılacağım inş. :)


Ercan41 ile irtibata geç ve onunla tanis o sana herturlu yardimci olacaktır
Sana kullanma firsatida verecektir
Kullanmadan sana buradan ne desek bos

Titreşim kimine gore var kimine gore yok
Bin kullan test et ondan sonra kararini verirsin
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Arastir sorustur az km yapmis kazasi düşmesi olmayan motorlara bak

Sorun yasamazsin korkma gonul rahatligiyla alabilirsin
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296

http://bit.ly/c25MCx]
Kdo7kZ.jpg
[/url]




Motora power led sis lambası taktım, iş yerindekilerin nazarı deydi, şase yaptırdım kabloları eridi kablolar yandı az kalsın motoru yakıyordum o panikle kablolatı ayırayım derken elim yandıi ön kafa açıktı elimi çarptım alt vidalardan kırıldı, akünün oradaki tesisat kablolarını kopardım, anlayacağınız motorun anasını belledim:) neyse en sonunda düzelttim durumu kafa rüzgarlığınıda yapışmaya bıraktım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst