- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
ona rezonans diyorlar. ben ona baktımda pek birşey anlamadımboş bi kutu işte
benim filtre direkt karbüratörün üstünde. motor soğukken cuuoofg cuooffgg diye hava çekiyor:queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
ben 25000km ye yakın gazlıyorum. inadına sıkıntı çıkartmıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------
Çağatay o dediğin subap değerleri orjinal olması gereken değerler olsa bile senin yapacagın daha farklı olması gerekir. yani şu anda senin subap ayarların olması gereken gibiyse filtreyi taktıktan sonra subapları biraz daha açman gerekir ama ne kadar açman gerekir onun için tam birşey söyleyemiyorum.
abi filler çakısı alıcam onun için orjinal değer getirip sonrada birer birim büyütürüm