TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
hay bu you tube ye ne desem 95 de kaldı kanka 2 defa denedım ama azımlıyım atıcam

cagatay evet hıdrolık az frenler yarıda o bakımdan bıraz fazla kullanırım da on frenı
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hay bu you tube ye ne desem 95 de kaldı kanka 2 defa denedım ama azımlıyım atıcam

cagatay evet hıdrolık az frenler yarıda o bakımdan bıraz fazla kullanırım da on frenı

abi balatalar yarımsa normal ben bir yerden falan kaçırmasın diye dedim malum fren önemli umarım yanlış anlamadın beni:)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
selam arkadaşlar motoruma topcase taktım fakat taktıktan sonra motor kafa sallamaya başladı 50 ile giderken gidonu bıraktıgımda titreme başlıyo ve gitgide artıyo taki tekrar tutuncaya kadar sizin başınıza böyle bişiy geldimi sebebi ne olabılır?
topcase buhttp://www.motomaxonlineshop.com/4riders-cv45-siyah-topcase-pmu2521

İçi boşken sallaması normal değil ama 5 kgdan fazla koyarsan yapabilir max 5 kg yazıyo zaten bide artçı olursa aman diyim ben söktüm
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
Selam arkadaşlar...

Arkadaşlar çiko ile 1600 km ye ulaştık ve havalar da tam soğumadan bi gezi yapalım dedik... bir iki fotoğraf da ben atayım... bizim neyimiz eksik gezen arkadaşlardan... topluca gezemiyoruz diye gezmeyek mi:cherry:... biz de apache kullanıyoruz, biz de geziyoruz, biz de fotoğraf çekiyoruz, yaşamayı seviyoruz... :cherry:

kuşadası - bafa - heraklia - miletos - priene - kuşadası yaklaşık 190 km artçı ile yolculuk yaptım arkadaşlar... son 300 km dir artçı alıyorum ve artçı olunca titreşim hissetmiyorum ben, yalnızken sanki daha fazla gibi geliyo ya da belki de giderek alışıyorum... rodajdan ötürü daha yeni yeni 100 110 görmeye başladım... rodaj bitsin redline altında vites değiştirmem diyodum ama rodajın sonundayım neredeyse hala redline ile tanışmadım daha... zaten kıyamam gibi geliyo... son 300 400 km daha 7 8 9 binde vites değiştiririm sonra 2000 bakımını yaptırıp uyuturum motoru... önümüzdeki yaza doğru mart nisan gibi uyandırıp artık yol nereye giderse gezecem inş... 0 aldığım için pişmanın diyebilirim rodajı var diye emeklilerin araba kullandığı gibi kullanıyorum motoru... yanımdan çitalar, mondialler geçiyo, şeytana uyamıyorum... rodaj geliyo aklıma... ama buraya yazıyorum bakın, seneye yazın hepsini tokatlayacam... :cherry:

[url]http://u1312.hizliresim.com/1j/p/vr5bx.jpg[/url]

[url]http://u1312.hizliresim.com/1j/p/vr5g8.jpg[/url]

[url]http://u1312.hizliresim.com/1j/p/vr5kk.jpg[/url]

[url]http://u1312.hizliresim.com/1j/p/vr5l9.jpg[/url]

allah kaza bela vermesin kuşadasındamısın ben izmirdeyim fakat yazları 3-4 ay kuşadasındayım inşallah yaza görüşürüz geziler tek değil iki kişi olur en azından :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

selam arkadaşlar motoruma topcase taktım fakat taktıktan sonra motor kafa sallamaya başladı 50 ile giderken gidonu bıraktıgımda titreme başlıyo ve gitgide artıyo taki tekrar tutuncaya kadar sizin başınıza böyle bişiy geldimi sebebi ne olabılır?
topcase buhttp://www.motomaxonlineshop.com/4riders-cv45-siyah-topcase-pmu2521

benim motordada aynı sıkıntı var ama öyle kullanıyorum topcase etkiliyor gidonu bırakmamak gerek yada top caseyi çıkarmak benim çıkarmak gibi şansım yok topcasede kilit branda yağmurluk takımı falan yani lazım olan araç gereç var bu yüzden böyle kullanıyorum bide benim arka amörtüsörün biri patladı sanırım bu yüzdende yapıyor olabilir :) amortüsörü değiştirip bide öyle bakıcam bakalım topcasedenmi yoksa amortisördenmi yapıyor belli olucak :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
hahaha bu yeşil elbiseli adam tutar erol:) 7.dk ya dikkat eldivenler dans ediyo apaçinin üstünde vibrasyondan:) benim motorada çöp demişin ya la direk:)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bunu cogaltıcam arkadaslar her gezıde bı yesıl elbıselı adam bolumu olacak bundan sonra
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
mete hanın cızmelerın den de var onlarıda bıdahakı vıdeyoya takarık artık valla onları gıymesem donarım en kral termalden bıle ıyı sıfır ruzgar zaten yolda goren 2 sanıye goruyor
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Arkadaşlar elimde 2 adet sarı far şapkası var ilgilenen olursa kargolu gönderim yapılır...
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
FSM köprüsünden geçen arkadaşlar dikkat! Burası kalabalık diye uyanıklık yapıp (örnek: ben :) ) geniş araç gişesinden geçince, HGS 2. sınıf araç diye 4,40 TL alıyor. motosiklet olmasına rağmen...

yav ne güzel biri egzoz takıyor diğeri xenon. benimki de habire problem bu ara.. ustacık yağ tapasını yalama yapmış. yağ damlatıyor. tornacıya yaptırmak veya tvs den o üçgen kapak ile tapayı orjinal almak arasında kararsızım. benim paralar hep tamire... kıskanıyorum o yüzden maşallah diyeyim nazarım deymesin :D

5QUJasR.jpg


bu arada vibrasyondan benzin deposunun vidaları gevşiyor. Hintli kardeşlerimiz civatayı uzatmayı öneriyor. ben locktite ile deneyeceğim. elim deymişken ayak peglerini normal civataya mı çevirsem de diyorum.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
FSM köprüsünden geçen arkadaşlar dikkat! Burası kalabalık diye uyanıklık yapıp (örnek: ben :) ) geniş araç gişesinden geçince, HGS 2. sınıf araç diye 4,40 TL alıyor. motosiklet olmasına rağmen...

yav ne güzel biri egzoz takıyor diğeri xenon. benimki de habire problem bu ara.. ustacık yağ tapasını yalama yapmış. yağ damlatıyor. tornacıya yaptırmak veya tvs den o üçgen kapak ile tapayı orjinal almak arasında kararsızım. benim paralar hep tamire... kıskanıyorum o yüzden maşallah diyeyim nazarım deymesin :D

http://i.imgur.com/5QUJasR.jpg

bu arada vibrasyondan benzin deposunun vidaları gevşiyor. Hintli kardeşlerimiz civatayı uzatmayı öneriyor. ben locktite ile deneyeceğim. elim deymişken ayak peglerini normal civataya mı çevirsem de diyorum.

almışken orjinalini al sıfır herzaman sıfırdır:)cıvatayı yapıştırmak yerine yaylı yada papatya rondela tak bende rondela olmamasına rağmen hiç gevşemiyor diğer cıvatalarda rondela taktım hep somunlarıda fiberliye çevirdim gevşeme düşme sıkıntısı yok illa yapıştırıcam dersen alcon al hem daha ucuz hemde alırken yeşili al ki sökersen kolay sökülsün sakın kırmızı alma onlar sökülemez:)
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
almışken orjinalini al sıfır herzaman sıfırdır:)cıvatayı yapıştırmak yerine yaylı yada papatya rondela tak bende rondela olmamasına rağmen hiç gevşemiyor diğer cıvatalarda rondela taktım hep somunlarıda fiberliye çevirdim gevşeme düşme sıkıntısı yok illa yapıştırıcam dersen alcon al hem daha ucuz hemde alırken yeşili al ki sökersen kolay sökülsün sakın kırmızı alma onlar sökülemez:)

Sıfırına bakacağım. ilk Tornacıda ucuz bir çözüm değil. Üstelik adam hata yaparsa yandık.. bundan sonra bakımlarını ben yapacağım. fiberli somun iyi fikir. :) aklıma gelmemişti. Depodaki benzini tahliye etmek gerekir mi?

Tuzla yolları taştan, en iyi civatacılar orada. Gidon civataları da gevşiyor çünkü. sıkıyorum, 2000 km sonra gidona yüklenince hoop gidon oynuyor.

benim ihtiyar da bu:

x9abGa3.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst