TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
23
Apacheme çakarlı stop lambası taktım nasıl olmuş.
v9tsf.jpg
v9trg.jpg
Far kapalıyken frene basıldığında çakarlı far açıkken sürekli yanıp frene basıldığında daha güçlü çakarlı yanıyor.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Apache ye yuvarlak ybr farı takılır mı? Eski kasa olduğundan (analog göstergeli) şık olacaktır. ama kablolar falan ne halde bilemiyorum. var mı deneyen, gören?

2kfbTh8.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

kendi kendime cevap vereyim :) :) sitede arama yapmak yeterliymiş. :)

[url]http://img62.imageshack.us/img62/3779/photo0016h.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img191.imageshack.us/img191/8283/photo0019qr.jpg[/URL]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------

[url]http://img88.imageshack.us/img88/5613/photo0020o.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 ----------

[url]http://img139.imageshack.us/img139/5863/photo0022l.jpg[/URL]
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Apache ye yuvarlak ybr farı takılır mı? Eski kasa olduğundan (analog göstergeli) şık olacaktır. ama kablolar falan ne halde bilemiyorum. var mı deneyen, gören?

http://i.imgur.com/2kfbTh8.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

kendi kendime cevap vereyim :) :) sitede arama yapmak yeterliymiş. :)

2012 ve yeni kasaya olmaz bence karman çorman olur zaten yuvarlak far sevmem 2012 kasaya yeni kasa farı takılırmı acaba :)
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
2012 ve yeni kasaya olmaz bence karman çorman olur zaten yuvarlak far sevmem 2012 kasaya yeni kasa farı takılırmı acaba :)

benimki 2008 model rtr olmayan apache. apache 150 diye biliniyor. motoru beyaz renkli. kasası biraz daha dolgun. ve titriyor. artık piyasası iyice de düştü. elimde kalır gibi. bende şekli şemali ile oynayacağım.
bakalım bu hafta içi cbf 150 gidonu deneyeceğim. biraz yükselsin diye. ustama götürdüm. o cbf gidonu olmaz hortumlar kablolar yetişmez dedi. 2-3 cm uzama payı olmadığına inanmıyorum. cbf gidonu 20 lira alıp kendim deneyeceğim. gidon olursa, oturma açım düzelecek (boy 183). ayna sıkıntık büyük ölçüde çözülür gibi geliyor. mevcut gidon çok cizik.
o olursa ybr farı denemesini de yaparım. ybr farı tahminen işçiliğini ben yapabilirsem 120 lira civarına patlayacak.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
silindir zaten bulunabiliyor.bunu kullanınca teorik olarak motor 180cc ye çıkmış oluyor. ama olay onunla bitmiyor. sadece silindiri değiştirmek yanma odasını büyütmek demek oluyor. bununla birlikte kapağı ve krankıda değiştirmek gerekiyor. hatta karbüratör ve egzozla birlikte değiştirilirse ancak tam verim alınabilr.

kanka kapagı bulsak değiştirilebilir verimde alınır.
krank kolunun değiştirmeye gerek yok,
karbüratörde ayarlanabilir.
bu motor zaten 180 cc 17 18 hp olsa başka motor aramayız biz
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kanka kapagı bulsak değiştirilebilir verimde alınır.
krank kolunun değiştirmeye gerek yok,
karbüratörde ayarlanabilir.
bu motor zaten 180 cc 17 18 hp olsa başka motor aramayız biz

18hplik apacheye binsem yemın ederim baska motor aramam.. dediğin gibi tek sorun kapak..servislere gelen kranklar içinde 180lik kranklarda çıkıyormuş, karışık geliyormuş yani..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
18hplik apacheye binsem yemın ederim baska motor aramam.. dediğin gibi tek sorun kapak..servislere gelen kranklar içinde 180lik kranklarda çıkıyormuş, karışık geliyormuş yani..
kanka krank kolu gördüm ben orjinal apachenin gecenlerde birininkini sökmüşlerdi.
kalınlıgı filan gayet iyi, sıkıntı cıkarmaz.
kapak olmadan takılmaz bence, hindistandan getirtsek şu kapak işini aslında,
yok mu kimsenin tanıdıgı filan.
sabri bi ara ebaydan de bakmıştık.
aslında bu apachenin hindistandaki forumuna takılmak lazım ama hintce bilmiyoruz. ingilizce de onlar bilmiyordur
sevabına bize gönderin postayla kargoyla bişeyle diye gönderseler aslında numunelik
bu tvs apache nin fan page den yazdım vatandaşlara yazın gecenlerde geri mesaj atmışlar
yazdıgım şeyde bizim türklerin resimlerini de paylaşın dedim
resim atın paylaşalım diye cevap atmışlar yarım yamalak ingilizce ile
attım paylaşmadı deyyuzlar :)
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Bunuda dün akşam üzeri ben yapmaya çalıştım. Kısa zamanda yaptım malesef halı saha maçım vardı biraz kötü oldu ama elimde bir sürü malzeme var tekrar yaparım en kısa süerede.

Motor kardeşimin benim motorum rks 150 arada değişiyoruz :D Kafayıda o karbonla kapladı bu arada.
vb53f.jpg
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kanka krank kolu gördüm ben orjinal apachenin gecenlerde birininkini sökmüşlerdi.
kalınlıgı filan gayet iyi, sıkıntı cıkarmaz.
kapak olmadan takılmaz bence, hindistandan getirtsek şu kapak işini aslında,
yok mu kimsenin tanıdıgı filan.
sabri bi ara ebaydan de bakmıştık.
aslında bu apachenin hindistandaki forumuna takılmak lazım ama hintce bilmiyoruz. ingilizce de onlar bilmiyordur
sevabına bize gönderin postayla kargoyla bişeyle diye gönderseler aslında numunelik
bu tvs apache nin fan page den yazdım vatandaşlara yazın gecenlerde geri mesaj atmışlar
yazdıgım şeyde bizim türklerin resimlerini de paylaşın dedim
resim atın paylaşalım diye cevap atmışlar yarım yamalak ingilizce ile
attım paylaşmadı deyyuzlar :)

la sen benim facebooktaki arkadaşlarıma baksana. hepsi abuksabuk hintli cocuklar:cherry: birkaçına dedimki, ben sana parayı gönderiyim daha sonra sen parçaları kargola.. lan adamlar kabul etmiyor kafayı yiycem. ben xbhpden bikaç cocukla görüşüyorum apache hakkında. en son bi cocuk baya yardımcı oldu. parça fiyatlarını gönderdi. duysan hayatta inanmazsın:)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
sabri sen kanka cocukla muhabete devam et, istanbulu anlat kızlar ortaköy filan
cocugun aklını çel
sonra bakarsın mülteci olarak filan gelir parcaları da alırız o arada :D
...

parca fiyatları ne kadar ki?
adamların memleketinde kendi ham maddeleriyle üretiliyor ucuz olacak tabi
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
sabri sen kanka cocukla muhabete devam et, istanbulu anlat kızlar ortaköy filan
cocugun aklını çel
sonra bakarsın mülteci olarak filan gelir parcaları da alırız o arada :D
...

parca fiyatları ne kadar ki?
adamların memleketinde kendi ham maddeleriyle üretiliyor ucuz olacak tabi

adamı cagırdım zaten. gel dedim misafirim ol ye, iç, hepsi benden dedim. adam daha türkiyenin nerde oldugunu bılmıyor:cherry:.

krank,dolu üst kapak, komple silindir seti 400lira:cherry:
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
126
hindistanın resmi dili ingilizce ve hintçe. işlerine gelmemiştir cevap vermek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

bu arada benim yengem hintli . ama abimle beraber ingiltere'de yaşıyorlar . dava biraz uzun sürer ama belki bi bağlantı kurabilirim
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
adamı cagırdım zaten. gel dedim misafirim ol ye, iç, hepsi benden dedim. adam daha türkiyenin nerde oldugunu bılmıyor:cherry:.

krank,dolu üst kapak, komple silindir seti 400lira:cherry:

hacı gecen yıl ben yurtta kalırken makram diye bi hintli vardı
şimdi geldi aklıma cocukla az dalga geçmedk cocugun face i var mı bi bakayım.
cocuk yazları gidiyor hindistana, gecen sene pişmaniye vermiştim cocuga 300 kere teşekkür etmişti
irtibat kurarsam o elaman getirebilirse getirir
hindistanın resmi dili ingilizce ve hintçe. işlerine gelmemiştir cevap vermek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

bu arada benim yengem hintli . ama abimle beraber ingiltere'de yaşıyorlar . dava biraz uzun sürer ama belki bi bağlantı kurabilirim

yengenin hindistanda akrabası filan varsa kanka oradan buraya gönderseler bu parcaları
biz parasını filanda peşin veririz aslında
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
kanka kapagı bulsak değiştirilebilir verimde alınır.
krank kolunun değiştirmeye gerek yok,
karbüratörde ayarlanabilir.
bu motor zaten 180 cc 17 18 hp olsa başka motor aramayız biz

ben bir zamanlar cross motorumun silindirini büyüttürmüştüm size şunu söyleyebilirim 150 ile 180 arasındaki mesafe kapakta belirgin bir sorun çıkartacak kadar deyil zaten üstündeki silindiri bile etliyse 180 lik piston bulunursa rektefiye ile olur ben rektefiye ile büyüttürmüştüm rektefiyeci 250 ye denk geldi demişti çapının 200 den 250 hiç bir işlemde yapılmadı aynı kapak devam .gücü arttı ve başarılı olmuştu satarkende öyle satmıştım 10 000 km ben kullandım arazide zor şartlarda
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
126
muhtemelen vardır . benim isteyeceğim parçaların bi listesini yapın ben sordurayım abime hallederiz inşallah.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
muhtemelen vardır . benim isteyeceğim parçaların bi listesini yapın ben sordurayım abime hallederiz inşallah.

parçaları aşağıda kodlarıyla belirttim.

N90105107D cylinder head assembly kit
N90105007D head complete cylinder
N93223010 piston kit
M7011310 cylınder block comp
N9323040 ring set piston
N9020120 crankshaft assembly
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
beyler bu haftalarda motora sıkı giyinipte binin cuma sabahından beri hastanedeyim 14 15 tane litrelik serum yedim daha yeni eve geldim hadal daha kafam güzel gibi:)ben kışlık mont ve askerlik yapanlar bilirler termal içlikle bindim halde geberiyordum aman dikkat:)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Geçmiş olsun, hala motorla çıplak dolaşan tipler var onlara bir şey olmuyor galiba, geçen gün birisi örgü hırka giymiş cup motorun koltuğun ucuna oturmuş koltuğun arkası havaya kalkmış soğuk ve yağmurda gidiyordu :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ana jeti doğru biliyorsun. ben hepsi uyumlu diye biliyorum. linkini verdiğinde buyuk ıhtımalle olacaktır.ana jetın yanındakı rolantı jetı dediğin jeti değiştirmesende olur bence. cunku hava ayar vidasıyla dusuk devirlerdekı ayarsızlıgı gıderebılırsın. ama hava filtresinin ordaki jet derken neresini kastettin anlamadım. ceviz kadar karburatorde 50 tane jet koymuşlar kardeşim:p

abi dur fotosunu atayım biraz geç oldu ama hava filtersini bağladığım hava emiş yeri var ya orada bir tane sabit meme diyeyim ondan var bir tanede jet var

20qm6vc.jpg
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
beyler bu haftalarda motora sıkı giyinipte binin cuma sabahından beri hastanedeyim 14 15 tane litrelik serum yedim daha yeni eve geldim hadal daha kafam güzel gibi:)ben kışlık mont ve askerlik yapanlar bilirler termal içlikle bindim halde geberiyordum aman dikkat:)

Geçmiş olsun inş yakın zamanda sağlıgına kavuşursun :rendeer:

hava filitresinin oradaki jetler ne işe yarar benim bildiğim jetler sadece şamandıranın ortasındaki benzini ayarlayanlar bunlar ne iş yapar :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst