TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
382
bu egsoz boyası benimde kafamı sıktı ilk baharda 650 dereceye dayanıklı aldım mat siyahtı ilk çalıştırmada duman dumana gitti koyu giri gibi oldu ve arka lastiğin tarafından yine paslandı:pr:

ısıtmadan yaptıgın için olabilir. fırınlama gibi oluyo sıcak egzoza yaptıgında. demire daha iyi işliyormuş. ben öyle ypatım. fazla da sıcak yapamadım egozu ama güzel olmuştu. ilk gün biraz duman yaptı sonra geçti. şuan pas falan yok. 2 yıl önce yapmıştım hala iyi durumda.

güneş altında yapın hatta en güzeli. ben öyle yaptıgım için söylüyorum ve tam 1 gün boyunca açık alanda kurumasını bekledim bütün gün güneşi yedi durdu hava zaten sıcaktı yazın yaptıgımdan güneşi yedi sıcakda. Bence yazı bekleyin yapmak için ama siz bilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ısıtmadan yaptıgın için olabilir. fırınlama gibi oluyo sıcak egzoza yaptıgında. demire daha iyi işliyormuş. ben öyle ypatım. fazla da sıcak yapamadım egozu ama güzel olmuştu. ilk gün biraz duman yaptı sonra geçti. şuan pas falan yok. 2 yıl önce yapmıştım hala iyi durumda.

güneş altında yapın hatta en güzeli. ben öyle yaptıgım için söylüyorum ve tam 1 gün boyunca açık alanda kurumasını bekledim bütün gün güneşi yedi durdu hava zaten sıcaktı yazın yaptıgımdan güneşi yedi sıcakda. Bence yazı bekleyin yapmak için ama siz bilirsiniz.

abi bende yaptığımda hava baya sıcaktı 2 saat kadar dik güneşte kaldı sanırım boyada sorun vardı italyan malı ama iş yapmıyormuş henkel bulsam onu alıcam
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
bir hafta önce tvs apache aldım şuan 80 km de , 5000 deviri geçme dedi usta arada sırada geçiyorum sıkıntı olur mu acaba bide çok yakıyor gibi geldi bana bu normalmidir motoru açma konusunda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

Yakması normal sakin kullan sabret yoksa benim gibi servislerle uğraşırsın bi parça için
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
abi bende yaptığımda hava baya sıcaktı 2 saat kadar dik güneşte kaldı sanırım boyada sorun vardı italyan malı ama iş yapmıyormuş henkel bulsam onu alıcam

würth al dostum pişman olmazsın fiyatı 35 tl sıktıgın anda kuruyor zaten beklemene gerek yok. ve dumanlamada yapmıyor ısınınca
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Bu durgunluğun sebebi nedir??? Herkes elini ayağını çekmiş forumdan hayırdır??? :silent:
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Egzozu soktum az once birazdan girisicem telle zimparayla.bu goztepedeki egzozcu tam olarak nerdeydi.hani ates atan vardiya
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
biz o egzozcuya sadece işçiliği yaptırdık..egzozu bir çok yerden alabilirsin..işçiliğini de tanıdığın egzozcu varsa yaptırırsın yoksa tarif ederim bizim egzozcuyu..işçiliği iyidir..
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Beyler Medine'den hepinize selamlar. Mescid-i Nebevi'yi de ziyaret ettik. Allah kabul eder insallah.

Bende egzozu boyamayi dusunuyordum. Malum 2008 model, iyice yipranmis. Cok gurultu cikiyor ve 50 km den fazla surunce susturucudan (veya motor tarafindaki manifolddan) cinlama sesleri falan geliyor. Motoru bogduguna da eminim.
bir yandan da surat motorun yaptirdigi orjinaline benzeyen egzozlar var. 165 liraydi sanirim. Sizce o egzoz mu? Yoksa az daha sabredip tiger gibi bir egzoz mu alsam?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Bugün Maslak Sun Plaza'nın orda sarı bi apaçi vardı. Beyaz jantlı falan JE plaka. Kiminse çeksin kardeşim ordan :queen:
i
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
selam nasılsınız bakalım....
bu gün ahmet kardeşimizin motorunu öğleden sonra tiger eğzost takacağız... resimlemeye çalışacağım....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst