- Katılım
- 27 Haz 2011
- Mesajlar
- 814
Demek ki yağı yakarken frütöz gibi tam inceltmiyorBenim cbf nin silindir üst kapağı arızalı cıktı fabrikasyondan patlamassa iyidir![]()
![]()
Demek ki yağı yakarken frütöz gibi tam inceltmiyorBenim cbf nin silindir üst kapağı arızalı cıktı fabrikasyondan patlamassa iyidir![]()
![]()
Kalın yağ koyuyorum yakamıyor arıza veriyo o yüzden ince yağ koydunmuda kafayı sıyırıyo iyice neyse Serhat aksam belki Can la bulusuruz cay corba icmeye gelirmisinDemek ki yağı yakarken frütöz gibi tam inceltmiyor![]()
Aksam arkadasin motorunu tamircinin dukkanina birakscaz ta ya isim var baska zmnKalın yağ koyuyorum yakamıyor arıza veriyo o yüzden ince yağ koydunmuda kafayı sıyırıyo iyice neyse Serhat aksam belki Can la bulusuruz cay corba icmeye gelirmisin
Engin Ariza neymiş
Neden kaynaklanıyor
Sorun ne?
Bu turkiyede ilk yapilan bisimis dogrumu abi gerci ne olsa ben varimda bilmeyen arkadaslar icin yaziyim hatirlatiyim dedim. Havada umarim ogun yagisli olmazda son anda bi supriz olmaz. Bulusma yerimiz herzamanki gibi hasdal sanirim ?saatide siz belirleyin.24 Kasım Pazar günü 10:30'da Kemerburgaz-Çiftalan'da ilk yarışının koşulacağı HUMA OTO TRIAL KUPASI 1.ayak yarışı HUMA OTO TRIAL KUPASINA 1,2 katsayı üzerinden puan verecek. jeep yarışı var.
arkadaşlar pazar kimler geliyor seyretmeye
Arkadaslar motorunun egzozunu boyayip da mennun kalan varmi uzun sureli.memnun kaldiysa hangi boya markasi ve nasil boyadigini yazabilir mi
Abi yine 10,30 diyipde adamlar 2 de başlamasınsanırm biraz daha erken buluşmamız lazım ?
Arkadaslar motorunun egzozunu boyayip da mennun kalan varmi uzun sureli.memnun kaldiysa hangi boya markasi ve nasil boyadigini yazabilir mi
Hani cesit cesit marka var ondan sordum bu egzoz isinin ehli hangi marka diye.bide apache harbiden saglam makinaymis kazadan sonra vites gecisleri daha bi rahatladi![]()
Sagolasin sertac.zimpara makinam var komple sokup detayli bi calisma yapicam haftasonuben o işlemi vespaya yapmıştım. egzozu tamamen söktüm ve makina ile tamamen zımparaladım üstüne yaptım. biraz uzakdan ince bir kat boya attım. sonra ikinci olarak birazcık daha yakından 15 20 cm kadar uzakdan en son katmanı attım açık kalmayacak şekilde. Ayrıca egzozunda biraz sıcak olması gerekiyor buz gibi egzoza yapma o işlemi. Yine de oku sen işlemlerini internetten. 650 dereceye dayanıklı mat siyah bir boya kaliteli marka al.
Arkadaslar motorunun egzozunu boyayip da mennun kalan varmi uzun sureli.memnun kaldiysa hangi boya markasi ve nasil boyadigini yazabilir mi