TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
382
24 Kasım Pazar günü 10:30'da Kemerburgaz-Çiftalan'da ilk yarışının koşulacağı HUMA OTO TRIAL KUPASI 1.ayak yarışı HUMA OTO TRIAL KUPASINA 1,2 katsayı üzerinden puan verecek. jeep yarışı var.

arkadaşlar pazar kimler geliyor seyretmeye
Bu turkiyede ilk yapilan bisimis dogrumu abi gerci ne olsa ben varimda bilmeyen arkadaslar icin yaziyim hatirlatiyim dedim. Havada umarim ogun yagisli olmazda son anda bi supriz olmaz. Bulusma yerimiz herzamanki gibi hasdal sanirim ?saatide siz belirleyin. :)
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
HUMA OTO TRIAL KUPASI 2. AYAK YARIŞ DUYURUSU

HUMA OTO TRIAL KUPASI HEYECANI DEVAM EDİYOR...

İSTANBUL OFF-ROAD KULÜBÜ'NÜN YENİ YARIŞ FORMATI HUMA OTO TRIAL KUPASI OTOMOBİL SPORLARINA TAZE KAN GETİRİYOR. HUMA OTO TRIAL KUPASI İKİNCİ VE SON YARIŞIYLA 24 KASIM 'DA START ALIYOR.

İstanbul Off-Road Kulübü tarafından 17 Mart ve 24 Kasım tarihlerinde 2 ayak üzerinden organize edilecek olan HUMA OTO Trial Kupası off-road severlere heyecanlı anlar yaşatacak.

2 araçtan oluşacak ekiplerle katılabilinecek olan Huma Oto Trial Kupasında ekip ruhu ve yardımlaşma ön planda olacak.

Kendine özgü Trial Kuralları ile yardımlaşmayı ve off-road ruhunu ön planda tutacak olan Huma Oto Trial Kupasında 12 Ekip ve 24 aracın yarışması bekleniyor. Ekip olarak start alacak olan yarışmacılar yine ekip olarak yarışı bitirmeye ve dereceye girmeye çalışacaklar. Startların etap boşalmadan verilmeyeceği yarışta izleyiciler de oldukça yakından yarışmacıların engel aşma ve off-road kabiliyetlerini izleyebilecekler.

24 Kasım Pazar günü 10:30'da Kemerburgaz-Çiftalan'da ilk yarışının koşulacağı HUMA OTO TRIAL KUPASI 1.ayak yarışı HUMA OTO TRIAL KUPASINA 1,2 katsayı üzerinden puan verecek.

.aynı zamanda gezen bilirinde orada etkinligi var jeep kaynayacak orası
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
selamun aleykum arkadaslar.arkadasımda 2012 yanılmıyorsam 2013 mayıs ayında aldı askere gideceği için satlığa çıkardı 4.200 istiyor 502 (beşyüz iki) km de.motor kütahya tavşanlı ilçesinde.düşünen arkadaşl olursa 0554 882 04 53 nolu telefondan ulaşabilir.

---------- Post added at 14:33 ---------- Previous post was at 14:31 ----------

motor tvs apache yazmayı unutmusum kırmızı renk
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Arkadaslar motorunun egzozunu boyayip da mennun kalan varmi uzun sureli.memnun kaldiysa hangi boya markasi ve nasil boyadigini yazabilir mi
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Hani cesit cesit marka var ondan sordum bu egzoz isinin ehli hangi marka diye.bide apache harbiden saglam makinaymis kazadan sonra vites gecisleri daha bi rahatladi:)
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
382
Arkadaslar motorunun egzozunu boyayip da mennun kalan varmi uzun sureli.memnun kaldiysa hangi boya markasi ve nasil boyadigini yazabilir mi

ben o işlemi vespaya yapmıştım. egzozu tamamen söktüm ve makina ile tamamen zımparaladım üstüne yaptım. biraz uzakdan ince bir kat boya attım. sonra ikinci olarak birazcık daha yakından 15 20 cm kadar uzakdan en son katmanı attım açık kalmayacak şekilde. Ayrıca egzozunda biraz sıcak olması gerekiyor buz gibi egzoza yapma o işlemi. Yine de oku sen işlemlerini internetten. 650 dereceye dayanıklı mat siyah bir boya kaliteli marka al.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Hani cesit cesit marka var ondan sordum bu egzoz isinin ehli hangi marka diye.bide apache harbiden saglam makinaymis kazadan sonra vites gecisleri daha bi rahatladi:)

zaten fiyatından anlarsın
adama iyi bişey olsun boya atması olmasın sonra de
zaten Sertaç ta açıklamasını yapmış:cat:
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
ben o işlemi vespaya yapmıştım. egzozu tamamen söktüm ve makina ile tamamen zımparaladım üstüne yaptım. biraz uzakdan ince bir kat boya attım. sonra ikinci olarak birazcık daha yakından 15 20 cm kadar uzakdan en son katmanı attım açık kalmayacak şekilde. Ayrıca egzozunda biraz sıcak olması gerekiyor buz gibi egzoza yapma o işlemi. Yine de oku sen işlemlerini internetten. 650 dereceye dayanıklı mat siyah bir boya kaliteli marka al.
Sagolasin sertac.zimpara makinam var komple sokup detayli bi calisma yapicam haftasonu
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
bir hafta önce tvs apache aldım şuan 80 km de , 5000 deviri geçme dedi usta arada sırada geçiyorum sıkıntı olur mu acaba bide çok yakıyor gibi geldi bana bu normalmidir motoru açma konusunda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bu egsoz boyası benimde kafamı sıktı ilk baharda 650 dereceye dayanıklı aldım mat siyahtı ilk çalıştırmada duman dumana gitti koyu giri gibi oldu ve arka lastiğin tarafından yine paslandı:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst