TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Benim CBF i nazil kullandigimi bilmiyorlar galiba
Sabriye sorun bence :)
Benim bilader bile yetişemedi bana Apache ile
Hatta bi ara erolla kapistim çok az farkla geçti beni namizsiz:)

YBR bunların yaninda findik fistik çerez gelir:):):)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Benim CBF i nazil kullandigimi bilmiyorlar galiba
Sabriye sorun bence :)
Benim bilader bile yetişemedi bana Apache ile
Hatta bi ara erolla kapistim çok az farkla geçti beni namizsiz:)

YBR bunların yaninda findik fistik çerez gelir:):):)

Abi sen değilmiydin ybr'nin cbf'ten iyi yürüdüğünü herkes bilir diyen :) Bir cbf aldın, yürüyen ybr yürümez oldu nasıl iş bu :) :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Benim CBF i nazil kullandigimi bilmiyorlar galiba
Sabriye sorun bence :)
Benim bilader bile yetişemedi bana Apache ile
Hatta bi ara erolla kapistim çok az farkla geçti beni namizsiz:)

YBR bunların yaninda findik fistik çerez gelir:):):)


öyler basmaya devam edersen seni rahatsız eden sesler duyarsın yakında...
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
143
Benim CBF i nazil kullandigimi bilmiyorlar galiba
Sabriye sorun bence :)
Benim bilader bile yetişemedi bana Apache ile
Hatta bi ara erolla kapistim çok az farkla geçti beni namizsiz:)

YBR bunların yaninda findik fistik çerez gelir:):):)

Haberleri yokki abi bunlarin cbf nin 2 kere 9 bin devir cevirdigini hehe :) :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
öyler basmaya devam edersen seni rahatsız eden sesler duyarsın yakında...

Ramazan abi ne diyor bu Selami abi Allah aşkına :D Sen ybr'de kullandın Cbf'te hangisi daha iyi yürüyor sen söyle. Yıllarca kuruyelik yaptın belki, 2 motorunda ciğerini bilirsin :) Maksat sidik yarışı değil abi yanlış anlama beni. Sadece sen 2 motoru da uzun süreli kullandın ondan soruyorum.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Can sen takma kafaya boşver
Olur böle şeyler salla gitsin takma kafaya
Seni gecen CBF olsun bizi olmaz :)
Hem yabancimiyiz olum seni gecen ben olayim ne olacak ki dimi yani:)
Ben senin abinim olum abiler geçer :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Can sen takma kafaya boşver
Olur böle şeyler salla gitsin takma kafaya
Seni gecen CBF olsun bizi olmaz :)
Hem yabancimiyiz olum seni gecen ben olayim ne olacak ki dimi yani:)
Ben senin abinim olum abiler geçer :)

ahahahha abi bir dediğin bir dediğini tutmuyor. Buyur yollar senin ama o sözler başkasının azından da çıkmadı hani :) :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
intikamını alıcam can üzülme sen. senide artcı alıcam hepisini delik deşik edicez. bunları geçip geçip ilerde beklicez:pl:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
intikamını alıcam can üzülme sen. senide artcı alıcam hepisini delik deşik edicez. bunları geçip geçip ilerde beklicez:pl:

Selami abi bittin sen bittin :D Bak Nihat abim geldi ehheh cc'niz yetmez :D Abi gerçi ybr'yle cbf'i deler geçerim ama cbf yağ eksiltir motor kilitler ondan korkuyorum. Devir kesicide yok, 18.000 devir çeviriyor alet :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
farketmez isterse 50bin devir çevirsin. onlar son sürat giderken biz ikiden üçe atarak geçicez onları:pl: seloyu geçerken sen arkaya dönüp by by el sallıcan ona:)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
farketmez isterse 50bin devir çevirsin. onlar son sürat giderken biz ikiden üçe atarak geçicez onları:pl: seloyu geçerken sen arkaya dönüp by by el sallıcan ona:)

Selami abi az daha zorla belki 19.000 devir çevirirsin diye pankart hazırlatıcam :) Yok yaa abime kıyamam ben. Varsın geçsin beni, canı sağ olsun. Senin de Nihat abi sağ ol. :) :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
1441178_3616427947148_1894773416_n.jpg
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
hohooo bi fz görüyorum maşallah. şimdi gelirim işte. en önde yanlız takılmamak için gelmiyordum şimdiye kadar:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst