Avrupa yakasında oturuyorum feshanenin önünde bulusmuyormuydk ??
Sen saat 09.44 gece orda olFeshanenin önünden en geç kaçta harekete geciceksniz ?
Avrupa yakasında oturuyorum feshanenin önünde bulusmuyormuydk ??
Nerde kaldınız olm yolda mısınız hala :queen:
Ben geldim innazumaci nerede kaldi acep)
Selo buldun tabi ybr tek tokatliyosun he
Evet beyler haftaya nereye gidiyoruz simdiden pazarliga baslayalim ben sile diyorum ama daha erken saatte cikmak lazim![]()
![]()