TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
arkadaslar gecen ismonttan reflektorlu yesil alt ust yagmurluk aldim.karayollari iscisi gibi gozukuyorum.grubun karizmasini cizermi yolda:)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
estafurullah selocum yaa:( testis geçmiyorum işim var yarın. yoksa gelmezmiyim hiç.. siz gezin fotolara bakıcam ben:wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Arkadaslar artik son karar bu
Herkes saat 11 de gecen buluatugimuz yerde bostanci kop.altinda bulusuyoruz
Orda nereye gidecemize karar verecegiz

Herkese duyurulur saat 11 de bos.kop.altinda
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Avrupa yakasında oturuyorum feshanenin önünde bulusmuyormuydk ??

Dostum Feshane'nin orda buluşmuyoruz orası ters. Kağıthaneye giderken Bjk tüneli var. Onun girişine gelmeden bir 400-500 metre geride ışıkların orda buluşup ordan direk sola dönerek 2. köprü yoluna bağlanacağız. Buluşma saati en geç 10. Telefon numaranı yazsaydın keşke.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:16 ----------

Birisi cbr'cı için telefon numarasını bıraksın.

Bnm no: 536-230-12-30
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Ben geldim innazumaci nerede kaldi acep :))

Geldi geldi burada yolda cbr 125 erolla kapiştin azcikta
122 ile geçti beni yaw :)

Ama bi ara iyi kapattim ha devir saati iki tur atti ha :):)

Arkada kalan CBF Ler vardi noldu la onlara yetişemediler :)

Resimleri facaye atacam oradan bakarsiniz
Buraya atmasi baya masrafli 1 saat sürüyor :)
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
143
Evet beyler haftaya nereye gidiyoruz simdiden pazarliga baslayalim ben sile diyorum ama daha erken saatte cikmak lazim :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst