- Katılım
- 6 Eki 2013
- Mesajlar
- 143
Eminonunde otoparka birak aksamdan olmazsa motoru dedigim gibi ariza yapmasatdi keske tühAhahah naptın be abi :mrgreen: O değil ben Eminönü'nden eve nasıl döneceğim onu bilemiyorum. :silent:
Eminonunde otoparka birak aksamdan olmazsa motoru dedigim gibi ariza yapmasatdi keske tühAhahah naptın be abi :mrgreen: O değil ben Eminönü'nden eve nasıl döneceğim onu bilemiyorum. :silent:
Arkadaslar sile tarafinda oturan bir arkadasimi aradim simdi ufaktan yagmur tiseliyor dedei
Gecen sefer gibi islanmiyalin derim
Hem arkadaslar yol uzun suruyor ve arkada kalan cbf leryuzunden kopmalar oluyor
Yani gunumuz yollarda geciyor sohbet nuhabbete zaman kalmiyilor
Ben derim ki beykoz anadolu kavagina gidelim hem yakin hem yagmur yok
Hemde uzun uzun kakara makara yapariz
Sonrasin da ise ramazan a sevlmaverde caya gideriz sozu vardi gelin diye herdafasinda cagiriyirdu
Öylr degil mi ramazan yakarsin semavari dimine yüzsüz adamim yaa
Evet arkadaslar benim teklifim fikrim bu
Beykozluda bize rehberlik yapar
Tmm diyenler herkes EVET. Diye cevap atsin....
Arkadaslar sile tarafinda oturan bir arkadasimi aradim simdi ufaktan yagmur tiseliyor dedei
Gecen sefer gibi islanmiyalin derim
Hem arkadaslar yol uzun suruyor ve arkada kalan cbf leryuzunden kopmalar oluyor
Yani gunumuz yollarda geciyor sohbet nuhabbete zaman kalmiyilor
Ben derim ki beykoz anadolu kavagina gidelim hem yakin hem yagmur yok
Hemde uzun uzun kakara makara yapariz
Sonrasin da ise ramazan a sevlmaverde caya gideriz sozu vardi gelin diye herdafasinda cagiriyirdu
Öylr degil mi ramazan yakarsin semavari dimine yüzsüz adamim yaa
Evet arkadaslar benim teklifim fikrim bu
Beykozluda bize rehberlik yapar
Tmm diyenler herkes EVET. Diye cevap atsin....
Innazumanin arkasina baglariz abi ya merak etme kalmam o zaman geride veysel abiyide cbr ye baglariz baska cbf mi varkiArkadaslar sile tarafinda oturan bir arkadasimi aradim simdi ufaktan yagmur tiseliyor dedei
Gecen sefer gibi islanmiyalin derim
Hem arkadaslar yol uzun suruyor ve arkada kalan cbf leryuzunden kopmalar oluyor
Yani gunumuz yollarda geciyor sohbet nuhabbete zaman kalmiyilor
Ben derim ki beykoz anadolu kavagina gidelim hem yakin hem yagmur yok
Hemde uzun uzun kakara makara yapariz
Sonrasin da ise ramazan a sevlmaverde caya gideriz sozu vardi gelin diye herdafasinda cagiriyirdu
Öylr degil mi ramazan yakarsin semavari dimine yüzsüz adamim yaa
Evet arkadaslar benim teklifim fikrim bu
Beykozluda bize rehberlik yapar
Tmm diyenler herkes EVET. Diye cevap atsin....
Innazumanin arkasina baglariz abi ya merak etme kalmam o zaman geride veysel abiyide cbr ye baglariz baska cbf mi varki![]()
![]()
selo kask takNihat bu taslarin birgun kafami yaracak ama hayirlisi bakalim.((
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
Grupta zaten bi sende birde veysel de cbf var başka cbf olan mi var sanki
Allah Allah yahu![]()
evinizde oturun........Abi kafayı yedirdiniz bana yarın nereye gidicez şimdi?
Nihat bu taslarin birgun kafami yaracak ama hayirlisi bakalim.((
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
Grupta zaten bi sende birde veysel de cbf var başka cbf olan mi var sanki
Allah Allah yahu![]()
evinizde oturun........
planlı proğramlı çalışmayın anlık doğaçlama yapın.......Aynen abi artık kabak tadı verdi valla yaa1 Hafta oldu karar veremedik bir türlü.
Yav arkadaslar nere istiyorsaniz orasi olsun
Ben fikrimi sundum
Kabul ederseniz etmezsiniz
Ama sizde fikrinizi soleyinde ona gore karar verelim
Tamam yaa karişmiyom şile olsun islanin donunuza kadarda görün))
ıslanmak kaçınılmazsa bırakın şemsiye tutmayı dötünüze kadar ıslanın...Yav arkadaslar nere istiyorsaniz orasi olsun
Ben fikrimi sundum
Kabul ederseniz etmezsiniz
Ama sizde fikrinizi soleyinde ona gore karar verelim
Tamam yaa karişmiyom şile olsun islanin donunuza kadarda görün))
ıslanmak kaçınılmazsa bırakın şemsiye tutmayı dötünüze kadar ıslanın...