TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Arkadaslar sile tarafinda oturan bir arkadasimi aradim simdi ufaktan yagmur tiseliyor dedei
Gecen sefer gibi islanmiyalin derim
Hem arkadaslar yol uzun suruyor ve arkada kalan cbf ler:) yuzunden kopmalar oluyor :):)
Yani gunumuz yollarda geciyor sohbet nuhabbete zaman kalmiyilor
Ben derim ki beykoz anadolu kavagina gidelim hem yakin hem yagmur yok
Hemde uzun uzun kakara makara yapariz
Sonrasin da ise ramazan a sevlmaverde caya gideriz sozu vardi gelin diye herdafasinda cagiriyirdu
Öylr degil mi ramazan yakarsin semavari dimi :) ne yüzsüz adamim yaa:)

Evet arkadaslar benim teklifim fikrim bu
Beykozluda bize rehberlik yapar
Tmm diyenler herkes EVET. Diye cevap atsin....
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Yetmez ama evet:p

Aynen selo cok haklı beykoz daha keyifli olur. Şile bu mevsimin zamanı degıl..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Arkadaslar sile tarafinda oturan bir arkadasimi aradim simdi ufaktan yagmur tiseliyor dedei
Gecen sefer gibi islanmiyalin derim
Hem arkadaslar yol uzun suruyor ve arkada kalan cbf ler:) yuzunden kopmalar oluyor :):)
Yani gunumuz yollarda geciyor sohbet nuhabbete zaman kalmiyilor
Ben derim ki beykoz anadolu kavagina gidelim hem yakin hem yagmur yok
Hemde uzun uzun kakara makara yapariz
Sonrasin da ise ramazan a sevlmaverde caya gideriz sozu vardi gelin diye herdafasinda cagiriyirdu
Öylr degil mi ramazan yakarsin semavari dimi :) ne yüzsüz adamim yaa:)

Evet arkadaslar benim teklifim fikrim bu
Beykozluda bize rehberlik yapar
Tmm diyenler herkes EVET. Diye cevap atsin....

Abi 1 haftadır karar veremedik Karşıda bir yer bilmiyoruz ama ben bayram da polenezköye gezmeye gittiğimizde birsürü yer vardı ızgara yapmak için
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Arkadaslar sile tarafinda oturan bir arkadasimi aradim simdi ufaktan yagmur tiseliyor dedei
Gecen sefer gibi islanmiyalin derim
Hem arkadaslar yol uzun suruyor ve arkada kalan cbf ler:) yuzunden kopmalar oluyor :):)
Yani gunumuz yollarda geciyor sohbet nuhabbete zaman kalmiyilor
Ben derim ki beykoz anadolu kavagina gidelim hem yakin hem yagmur yok
Hemde uzun uzun kakara makara yapariz
Sonrasin da ise ramazan a sevlmaverde caya gideriz sozu vardi gelin diye herdafasinda cagiriyirdu
Öylr degil mi ramazan yakarsin semavari dimi :) ne yüzsüz adamim yaa:)

Evet arkadaslar benim teklifim fikrim bu
Beykozluda bize rehberlik yapar
Tmm diyenler herkes EVET. Diye cevap atsin....

bu hafta imkansız o kadar çağırdım gelmediniz ama bu hafta evde olmayacağım araba düğün e gidecek... yani önümüzdeki günlerde inşallah.........
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
143
Arkadaslar sile tarafinda oturan bir arkadasimi aradim simdi ufaktan yagmur tiseliyor dedei
Gecen sefer gibi islanmiyalin derim
Hem arkadaslar yol uzun suruyor ve arkada kalan cbf ler:) yuzunden kopmalar oluyor :):)
Yani gunumuz yollarda geciyor sohbet nuhabbete zaman kalmiyilor
Ben derim ki beykoz anadolu kavagina gidelim hem yakin hem yagmur yok
Hemde uzun uzun kakara makara yapariz
Sonrasin da ise ramazan a sevlmaverde caya gideriz sozu vardi gelin diye herdafasinda cagiriyirdu
Öylr degil mi ramazan yakarsin semavari dimi :) ne yüzsüz adamim yaa:)

Evet arkadaslar benim teklifim fikrim bu
Beykozluda bize rehberlik yapar
Tmm diyenler herkes EVET. Diye cevap atsin....
Innazumanin arkasina baglariz abi ya merak etme kalmam o zaman geride veysel abiyide cbr ye baglariz baska cbf mi varki :) :)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Nihat bu taslarin birgun kafami yaracak ama hayirlisi bakalim. :(((

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

Innazumanin arkasina baglariz abi ya merak etme kalmam o zaman geride veysel abiyide cbr ye baglariz baska cbf mi varki :) :)


Grupta zaten bi sende birde veysel de cbf var başka cbf olan mi var sanki :)
Allah Allah yahu :)
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Aboooo... Yine navigasyon şaştı :queen: Ben yarın eve gelene kadar bakmayayım bari foruma. Hadi iyi geceler, kolay gelsin :mrgreen:
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
143
Nihat bu taslarin birgun kafami yaracak ama hayirlisi bakalim. :(((

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------




Grupta zaten bi sende birde veysel de cbf var başka cbf olan mi var sanki :)
Allah Allah yahu :)

Degilmi yani baska kimde olcakki ha yeni bi arkadas katilirsa farkli tabi :) :) yine biz sileye gidelim en iyisi bu galiba saat daraliyo abi karar verelim artik :) :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Aynen abi artık kabak tadı verdi valla yaa :) 1 Hafta oldu karar veremedik bir türlü.
planlı proğramlı çalışmayın anlık doğaçlama yapın.......

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------

bir gün karnım acıktı köfte yemeye çıktım kendimi tekirdağda buldum...
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Yav arkadaslar nere istiyorsaniz orasi olsun
Ben fikrimi sundum
Kabul ederseniz etmezsiniz
Ama sizde fikrinizi soleyinde ona gore karar verelim

Tamam yaa karişmiyom şile olsun islanin donunuza kadarda görün :)))
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Yav arkadaslar nere istiyorsaniz orasi olsun
Ben fikrimi sundum
Kabul ederseniz etmezsiniz
Ama sizde fikrinizi soleyinde ona gore karar verelim

Tamam yaa karişmiyom şile olsun islanin donunuza kadarda görün :)))

Ben birşey demiyorum. Ortak karar neresiyde orası. Şile'ye gittik ıslandık felan ama en çok hoşuma giden yer orası oldu. Başka yer derseniz karşı çıkıcak halim de yok yani sonra tek ybr'li olarak yakalar bariyerlere sıkıştırırsınız beni susuyorum o yüzden :thumright
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Yav arkadaslar nere istiyorsaniz orasi olsun
Ben fikrimi sundum
Kabul ederseniz etmezsiniz
Ama sizde fikrinizi soleyinde ona gore karar verelim

Tamam yaa karişmiyom şile olsun islanin donunuza kadarda görün :)))
ıslanmak kaçınılmazsa bırakın şemsiye tutmayı dötünüze kadar ıslanın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst