TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Arkadaşlar bu yeni kasada titreşim var mı lütfen sahip olan birisi cevaplayabilir mi? Yeni kasada titreşim azaltılmış mı?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
alla ben bu motor olayında sticker ve araçlarda vites topuzu kadar sağlam başka bişey görmedim bu mantıkla tank yapsalar atom boması bile işlemez herhalde:)ama o km okuyucu bozuluyor emin ol bende servise bırakmıştım bir kere bırakmadan önce 82 olan aldığımda 160tı:)ondan sonra üçüncü janta su tutmamda okuyucu iptal oldu:)günahlarını almayayımda herhalde basınçlı su tuttular:)ben şimdi nemli bez ve ıslak mendil harici su tutmam ön janta
doğruolabilir modelden modelede değişebilir tabi motorların hasas noktaları.. :) aynen dediğniz gibi atom bombası bile işlemez nasıl bir yapıştırıcı kulanıyorlarsa.. :)
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
60
Arkadaşlar bu yeni kasada titreşim var mı lütfen sahip olan birisi cevaplayabilir mi? Yeni kasada titreşim azaltılmış mı?

eski kasayı ben kullanmadım ama yeni kasa sahibi olarak söyliyim: korkacak bir durum yok kesinlikle. ben de bu konuda çok hassas biriyim. en çok ilgilendiğim konulardan biri buydu almadan önce. ve şimdi rahatsız edici olmadığını bizzat test ettim. tereddüt etme kardeş. al bin güle güle:)
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
tazikli suyla kaydedip böğle koyduklarını duydum bende geçen yıkamacıdada adam buna çabalıyordu :) da gerçekden durust birisi bu soruyu cevaplarsa merak ediyorum çünkü..

düz ve rüzgarsız bir yolda en fazla 125-130 yapar ben kendi motorumda deneyip video çektim linkten izleyebilirsin
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
kaçıncı kez yazılacak bu dostum :silent: neredeyse her sayfada yazılı. evet titreşim yeni kasada daha az
pardon dostum bu aralar motosiklet forumu okumaktan algıda bozulma oldu. Sanırım inazuma için kasacağım. Sonuçta titreşim yok diyemiyor kimse. Demek ki halen var. Ama harika dizayn çok seksi valla ne yalan söyleyeyim eski kasayı beğenmiyordum ama yeni kasayı çok beğendim...
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
26
son hız ölçümleri gps ile yapılır.
gösterge sınıfındaki motorlardan az gösterdiği kesin olduğuna göre gps ye çokta gerek yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------

bende bu civarda bekliodum yokuş aşağıda max 130 -135 belki 140 yapması gerekiyor daha fazla 1 km bile sanmıyorum oynanmamış bir motorunda ..teşekürler..
rüzgarı arkana alırsan düz yolda 130 u geçer rüzgar çok etkiliyor bu şekilde 135 civarı yaptı ama düz yolda yatmadan rahat bir şekilde gideceği hız 115 dir bunun üstü hem motora iyi değil hemde sürücü için yorucu olur
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
pardon dostum bu aralar motosiklet forumu okumaktan algıda bozulma oldu. Sanırım inazuma için kasacağım. Sonuçta titreşim yok diyemiyor kimse. Demek ki halen var. Ama harika dizayn çok seksi valla ne yalan söyleyeyim eski kasayı beğenmiyordum ama yeni kasayı çok beğendim...

sen sanırım artçılı gezmek için alacaktın motoru. bence apache bakma öyleyse. her ne kadar titreşim yeni kasada olmayabilir ama artçılı rahat olmaz bu motor. inazumanın sadece yağ filtresi bile 45 tl. her bakımda filtre ve 2 litre yağ değişeceğini düşünürsen... senin maddi durumunu bilemem tabi ama çokta hafife alınacak masrafı yok inazumanın
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
apache 2000 de bir girer bakima yag iscilik 50 tl verrirsin
inazuma 5000 de bir girer bakima yag filtre iscilik 150 tl verirsin yani inazumayi bakama sokana kadar apache 3 kere bakima gjuriyor yani
buda 3×50=+150 ayni hesaba geliyor
hatta ben 1000 km de bir yag degisim yapardim hesabini sen yap fazlasi bile oluyor
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
apache 2000 de bir girer bakima yag iscilik 50 tl verrirsin
inazuma 5000 de bir girer bakima yag filtre iscilik 150 tl verirsin yani inazumayi bakama sokana kadar apache 3 kere bakima gjuriyor yani
buda 3×50=+150 ayni hesaba geliyor
hatta ben 1000 km de bir yag degisim yapardim hesabini sen yap fazlasi bile oluyor

aynen kanka. bende o gün sana onu anlatmak istemiştim.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Ben 2012 kasa kullanıyorum, tek kişi bindiğin zaman 6000 devire kadar titreşim yok sonrasında var fakat rahatsız etmiyor fakat iki kişi bindiğin zaman titreşim daha çok hissediliyor, ayrıca bu motor ile uzun yolda rahat olarak eğilmeden bükülmeden zorlamadan düz yolda 110 rampalarda 80 ile gidiliyor yani uzun yol için commuter motor uygun değil demek oluyor hızlanma yavaş oluyor sonuçta şehir içi motoru bunlar en iyisi inazuma almak limitleri zorlayıp alabiliniyorsa almak lazım, ben limitleri zorlayıp ancak bu küçük motorlardan alabildim ama şehir içide az yakıtlı kolay kullanımlı olmasıda avantaj aslında.Motora binerken bir kere altındaki motoru bilip kendini zorlayıp riske girmemek lazım yoksa başına kaza gelir.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
2013 model ile her hafta Adana-Osmaniye arasını gitmeyi düşünüyorum. Yaklaşık 90-100 km.

Bu motorla uygun olur mu acaba? Arkaya bir sırt çantası şeklinde laptop çantası, ve küçük bir çanta daha koyarım. Hani lastiklerle sarıyoruz ya, o şekilde.

Kışın ne ne yaparım bilmiyorum. Çantaları su geçirmez naylonla sararım belki.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
meliksah arkaya bitane topcase canta bagla 10 numara ugrasma sirt cantasiyla falan kendine agirlik yapma bende var ne koymuyorum ki icine :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
2012 model siyah eski kasa apache bir adet daha almış bulunuyorum.. dayıma aldım yozgatta ki 2. apachem olacak.. yarin tesli alacağım.. otobüsle yozgat a gidecek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst