sen klavuzda yazanlara uy yeter kardeşim:cat:klavuzda ilk 1000 km 50 yi geçme diyor.önceki motorumu ikinci el almıştım,motor hiç açılamamış,ciğersizdi. bunu sıfır aldım,ciğerli, sağlam olsun istiyorum
motorum daha 40 km de. ara sıra anlık 100-110 falan yapayım mı yoksa 50-60 ı geçmeyeyim mi ? motora zarar vermeden iyi açılsın istiyorum
bence o göstergeler pek doğru değil ya90 100den sonra sapıtıyor hepsi.. bende çok iyi bakarım motoruma ama cc si belli yani.. orjinal tvsde 140 km hız demek 11000 devir demek.. oda ne demek söylemeyim yani
![]()
sabri abi o dogruydu.
arabayla 117 gösteriyordu bende 120
fazerle de aynı şekilde gösteriyordu yani cok küçük bir sapma mevcuttu.
kanuni bora nın 2007 ybr motor var üzerinde. vites aralıkları daha geniş şuankine göre.bravo o zaman![]()
kanuni bora nın 2007 ybr motor var üzerinde. vites aralıkları daha geniş şuankine göre.
o motor harbiden gidiyordu..
sattık iyi mi yaptık kötümü yaptık bilmiyorum resmini koyayım
http://m1305.hizliresim.com/19/j/n4dpt.jpg
o çantalarla 120 yapıyorsa benim apache ye tokatlar o motorşimdi onda ybr motorumu var:silent:
motosiklet depo üstüne su vb sıvı sabitleyebileceğimiz bir sistem var mı bisiklet suluğu gibi... sırt çantası falan pek kullanışlı değil...
eyvallah kardeşım on dişliyide 14 yaptım yanlız benım takıldıgım konu 9000 rpm cıvarında motor sankı kapanıyo yanı teklıyo gıbı 1 ve 2 de sorun yok onlarda fazla zorlanmıyo makına ama 3 e attıgım zaman alt devırlerde cok ıyı ama devır yukseldıkce sankı motor ısteksız kalıyo sızdede bu boylemı?
sırt çantası şeklinde su mataralarını biliyorum askerde artist bir üsteğmende görmüştümdepo üstü çantalar var yada illa su içicem derseniz askeri tarzda su için sırt çanları mevcut hortumla çekiliyor
yok ya topcase hiç sevmedim sevemeyeceğimde herhalde...depo üstü çanta bakalım en iyisi...su şişesi koyabileceğim bir tip olursa iyi olurhaci ne gereyi var al bitane 46 lik topcase ohhh kebab
sırt çantası şeklinde su mataralarını biliyorum askerde artist bir üsteğmende görmüştümama çok sevimli gelmedi bana uzun yolda belki işe yarar ama ben 50-60 km lik yollarda depo üstünde kullanılabilir kolayca ulaşılabilir bir şey arıyorum...ayrıca o sırt çantasındaki termos özelliği taşıyor mu bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:14 ----------
yok ya topcase hiç sevmedim sevemeyeceğimde herhalde...depo üstü çanta bakalım en iyisi...su şişesi koyabileceğim bir tip olursa iyi olur
Merhabalar arkadaşlar tvs apache motorum vardı 4 ay önce satmıştım. 2 hafta önce fazer 6 aldım. Siz arkadaşlarımla paylaşmak istedim herkeze allahım nasip etsin...
[url]http://n1305.hizliresim.com/19/k/n4l1y.jpg[/url]
[url]http://m1305.hizliresim.com/19/k/n4l39.jpg[/url]
kardes hayirli ugurlu olsun iyi bir secim yapmissin benim favori motlrumdur fazef yanliz hem fiyati olsun hem yakiti olsunhep ikinci planda kaldi
sen olcum yaptinmi ne yakiyor.
azizsele genelde kuryecilrde gordum depo ustu kilif gibi depoya geciriyorsun uste cepleri var ondan alabilirsin
Son hız konusuna bir ekleme yapmak istedim;
Genelleme yapmak ne kadar doğru olur bilmiyorum ama bizim motorlar 9-10 km/s kadar fazla gösteriyor son hız olarak.
60 - 70 km/s hızlarda bu sapma ne orandadır onu bilmiyorum.
Ama GPS ile yaptığım son hız ölçümlerinde kendi göstergesi 121 gösterdiğinde GPS 111 - 112 gibi gidip geliyordu.
Bilginize![]()