TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
klavuzda ilk 1000 km 50 yi geçme diyor.önceki motorumu ikinci el almıştım,motor hiç açılamamış,ciğersizdi. bunu sıfır aldım,ciğerli, sağlam olsun istiyorum
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
motorum daha 40 km de. ara sıra anlık 100-110 falan yapayım mı yoksa 50-60 ı geçmeyeyim mi ? motora zarar vermeden iyi açılsın istiyorum

hız olarak degıl devir bazında düşün.. 1000km boyunca 6000 7000 deviri geçme.. sürekli vites değiştir, hızlan yavaşla alıştır motoru..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bence o göstergeler pek doğru değil ya:) 90 100den sonra sapıtıyor hepsi.. bende çok iyi bakarım motoruma ama cc si belli yani.. orjinal tvsde 140 km hız demek 11000 devir demek.. oda ne demek söylemeyim yani:)

sabri abi o dogruydu.
arabayla 117 gösteriyordu bende 120
fazerle de aynı şekilde gösteriyordu yani cok küçük bir sapma mevcuttu.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kanuni bora nın 2007 ybr motor var üzerinde. vites aralıkları daha geniş şuankine göre.
o motor harbiden gidiyordu..
sattık iyi mi yaptık kötümü yaptık bilmiyorum resmini koyayım
n4dpt.jpg
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
o çantalarla 120 yapıyorsa benim apache ye tokatlar o motor:) şimdi onda ybr motorumu var:silent:

sabri abi bu motoru jianshe yapıyor. yani ybr yi üreten firma yapıyor.
bu motosikleti ingilterede bir kaç parca ekleme yaparak ybr custom olarak satıyorlar.
2013-Yamaha-YBR125-Custom-EU-Midnight-Black-Studio-002.jpg
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
motosiklet depo üstüne su vb sıvı sabitleyebileceğimiz bir sistem var mı bisiklet suluğu gibi... sırt çantası falan pek kullanışlı değil...
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
9
eyvallah kardeşım on dişliyide 14 yaptım yanlız benım takıldıgım konu 9000 rpm cıvarında motor sankı kapanıyo yanı teklıyo gıbı 1 ve 2 de sorun yok onlarda fazla zorlanmıyo makına ama 3 e attıgım zaman alt devırlerde cok ıyı ama devır yukseldıkce sankı motor ısteksız kalıyo sızdede bu boylemı?

Henüz bir Apache'm yok. Lakin şunu söyleyebilirim. Düz yolda 125-130kmh hıza ulaştıklarını söyleyen arkadaşlar var. O hızlarda büyük ihtimal 9200-9400 rpm civarında oluyor motor devri. Motor düzde bu devre çıkabiliyorsa 14lük dişliyle 8542-8728 rpm arasına geliyor. Bu devre tekabül eden tekerlek torku yani 13/14lük dişli değişiminin getirdiği kuvvet kaybı oranı ve yeni dişliyle motorun denk geldiği devirdeki torkunun çarpımı daha fazla olduğu için, maksimum hızı yaklaşık %2-3 dolaylarında artacaktır. Normalde olmaması gereken bir durumdur bu ancak bi 6.vites koyup maliyeti arttırmak veyahut vites aralıklarını açarak çekişin düşmesini istememiş firma anlaşılan. Motorun çekişten düşmesi fiziğin getirdiği bir durum ancak yüksek devirde yaşadığın teklemeler hava filtresi veya karbüratörle alakalı bir durum olabilir.
İyi geceler
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Merhabalar arkadaşlar tvs apache motorum vardı 4 ay önce satmıştım. 2 hafta önce fazer 6 aldım. Siz arkadaşlarımla paylaşmak istedim herkeze allahım nasip etsin...



 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
depo üstü çantalar var yada illa su içicem derseniz askeri tarzda su için sırt çanları mevcut hortumla çekiliyor
sırt çantası şeklinde su mataralarını biliyorum askerde artist bir üsteğmende görmüştüm :) ama çok sevimli gelmedi bana uzun yolda belki işe yarar ama ben 50-60 km lik yollarda depo üstünde kullanılabilir kolayca ulaşılabilir bir şey arıyorum...ayrıca o sırt çantasındaki termos özelliği taşıyor mu bilmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:14 ----------

haci ne gereyi var al bitane 46 lik topcase ohhh kebab
yok ya topcase hiç sevmedim sevemeyeceğimde herhalde...depo üstü çanta bakalım en iyisi...su şişesi koyabileceğim bir tip olursa iyi olur
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sırt çantası şeklinde su mataralarını biliyorum askerde artist bir üsteğmende görmüştüm :) ama çok sevimli gelmedi bana uzun yolda belki işe yarar ama ben 50-60 km lik yollarda depo üstünde kullanılabilir kolayca ulaşılabilir bir şey arıyorum...ayrıca o sırt çantasındaki termos özelliği taşıyor mu bilmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:14 ----------


yok ya topcase hiç sevmedim sevemeyeceğimde herhalde...depo üstü çanta bakalım en iyisi...su şişesi koyabileceğim bir tip olursa iyi olur

kaliteliyse termos özellikli oluyor kumaşın içi ama lastik bölme yani deposu değil kumaşın iç tarafı yalıtımlıdır ama sivilde satılanlarda o kadar teferruat olur mu bilmem uzun yolda çok rahattır onun dışında baya büyük depo üstü çantalar var fakat fiyatları çok fazla bence ben sırf navigasyon için aldım 2011 de 89 tlye el kadar çantaya verdim hala koyar:)eğer küçük şişeyse sele altıda alıyor
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Merhabalar arkadaşlar tvs apache motorum vardı 4 ay önce satmıştım. 2 hafta önce fazer 6 aldım. Siz arkadaşlarımla paylaşmak istedim herkeze allahım nasip etsin...

[url]http://n1305.hizliresim.com/19/k/n4l1y.jpg[/url]

[url]http://m1305.hizliresim.com/19/k/n4l39.jpg[/url]


kardes hayirli ugurlu olsun iyi bir secim yapmissin benim favori motlrumdur fazef yanliz hem fiyati olsun hem yakiti olsunhep ikinci planda kaldi
sen olcum yaptinmi ne yakiyor.


azizsele genelde kuryecilrde gordum depo ustu kilif gibi depoya geciriyorsun uste cepleri var ondan alabilirsin
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
kardes hayirli ugurlu olsun iyi bir secim yapmissin benim favori motlrumdur fazef yanliz hem fiyati olsun hem yakiti olsunhep ikinci planda kaldi
sen olcum yaptinmi ne yakiyor.


azizsele genelde kuryecilrde gordum depo ustu kilif gibi depoya geciriyorsun uste cepleri var ondan alabilirsin


Arkadaşım Full depoda şehir içi 245 km götürüyor. Ayrıca 20 liralık benzinlede 80 km götürüyor. Ama Bastıgında 50 km gidiyor. Ama hakkını veriyor. :queen: Sonuçda ferrari 458 i Tokatla her kuruşu feda olsun benzinimin:bounce:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Son hız konusuna bir ekleme yapmak istedim;

Genelleme yapmak ne kadar doğru olur bilmiyorum ama bizim motorlar 9-10 km/s kadar fazla gösteriyor son hız olarak.
60 - 70 km/s hızlarda bu sapma ne orandadır onu bilmiyorum.
Ama GPS ile yaptığım son hız ölçümlerinde kendi göstergesi 121 gösterdiğinde GPS 111 - 112 gibi gidip geliyordu.

Bilginize :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Son hız konusuna bir ekleme yapmak istedim;

Genelleme yapmak ne kadar doğru olur bilmiyorum ama bizim motorlar 9-10 km/s kadar fazla gösteriyor son hız olarak.
60 - 70 km/s hızlarda bu sapma ne orandadır onu bilmiyorum.
Ama GPS ile yaptığım son hız ölçümlerinde kendi göstergesi 121 gösterdiğinde GPS 111 - 112 gibi gidip geliyordu.


Bilginize :)


100km hız ile giderken, golf, corolla, linea ile denedim onlarda 100 gösteriyordu.. ama 120 ile giderken deneyemedim.o hızda arabalara okdar yaklaşamıyorum.:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst