TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
evet öyle ama 1 yaş satarken cok önemli hatırlatayım..

aynen öyle kardeşim seninle aynı fikirdeyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

peki kardeş sen 2013 mü alacaksın ? 2. elini nereden bulacaksın 2013ün ? yaş kaç :)?

kardeş benim yaşım 23. Evet ben 13 kasaların 2. Elini almayı düşünüyorum.bütçeyi fazla zorlamak istemiyorum.ALLAH büyük.o zamana hakkımda hayırlı bi motor çıkar inşallah.yoks 12 model kasalar daha hoşuma gidiyor.ama ilk defa alacağım için bari 13 olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

Daha şimdiden yeni kasaların 2.eli sahibınden.com'a düşmüş.araştır istersen. Biri hatayda kırmızı renkli biride istanbulda gri renkli yeni kasalar. Yani anlayacağın ben bekleyecem.elbet 2.ele düşecek.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
maksimum 2-3 ay içerisinde fiyatlar daha da düşer 4500 tl leri görür gibime geliyor. Yaz sezonu olduğundan dolayı fiyatlar yüksek. Az sabır olursa daha uygun fiyatlı alınabilir. Tabi hiç motorunuz yoksa ve acil ihtiyaç ise birşey diyemem
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
27
aynen öyle kardeşim seninle aynı fikirdeyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------



kardeş benim yaşım 23. Evet ben 13 kasaların 2. Elini almayı düşünüyorum.bütçeyi fazla zorlamak istemiyorum.ALLAH büyük.o zamana hakkımda hayırlı bi motor çıkar inşallah.yoks 12 model kasalar daha hoşuma gidiyor.ama ilk defa alacağım için bari 13 olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

Daha şimdiden yeni kasaların 2.eli sahibınden.com'a düşmüş.araştır istersen. Biri hatayda kırmızı renkli biride istanbulda gri renkli yeni kasalar. Yani anlayacağın ben bekleyecem.elbet 2.ele düşecek.

yaş aynı bende para sınırını kullanmak istemiyorum 12 aya bölünce üzerine konan 300 tllik faize de söylecenek çok söz varda neyse kısaca faiz almak da vermek de haramdır. Bunlar emperyalistlerin oyununa gelip kapitalistlerin rant çıkarlarına göre hareket eden zengini daha da zengin yapan fakirin ise kanını kemiğini sömüren sistemin adamları neyse :) peşin çalışmak en mantıklısı .
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
Yani bence en hayırlısı odur.ne olacaksa hayırlısı olsun.ama dediğim gibi ben bekleyecem

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------

Sana öylemi dediler 300tl faizlimi olur dediler.hangisi için? Kredi kartlı mı kartsız mı?
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
42
valla bende apachı için görsel de sınıfında ön planda diyorum fakat servis mervis olayları baya bir kafamı bozdu haricinde vibrasyon olayı herzaman almak isteyince dur yapma diyor 2013 lerdede vibrasyon kesilmediyse granajı yenilemişsin ne fayda motorun ciğerine bir faydan dokundumu.+kafamda stmax firmasının haojuen 150 modeli var apachı ile aynı tipte diye düşünüyorum gözlem ve araştırmalarıma görede suzukı motora sahip yanlız online satışta fiyetı yok çünkü firma temmuz ayı gibi gelecek dedi temmuzu beklemekte beni sıkıyor fakat fiyat iyi olursa beklemeye değer diye düşünüyorum.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
valla bende apachı için görsel de sınıfında ön planda diyorum fakat servis mervis olayları baya bir kafamı bozdu haricinde vibrasyon olayı herzaman almak isteyince dur yapma diyor 2013 lerdede vibrasyon kesilmediyse granajı yenilemişsin ne fayda motorun ciğerine bir faydan dokundumu.+kafamda stmax firmasının haojuen 150 modeli var apachı ile aynı tipte diye düşünüyorum gözlem ve araştırmalarıma görede suzukı motora sahip yanlız online satışta fiyetı yok çünkü firma temmuz ayı gibi gelecek dedi temmuzu beklemekte beni sıkıyor fakat fiyat iyi olursa beklemeye değer diye düşünüyorum.
vibrasyon olayı alacakaptan ın da kafasında bir soru işaretiydi ama birebir test etti benimle yüksek devirlerde (8-9 bin) rahatsız ediyor o da arçıyı etkiliyor.Tabi kişiye göre değişir düşünceler benim kanaatim bu yinede test etme şansınız varsa test edin. Servis konusuna gelince sıfır motorda şart olabilir ama illa kendi servisi en iyidir diye birşey yok çok çok iyi ustalar var. Ben atik motorda yaptırıyorum bakımlarını motorun tvs bayisi ama ustası bu işin erbabı bir insan tvs bayisi diye götürmüyorum yani. Ama beni üzmedi şimdiye kadar bundan sonra da baktıktan sonra beni üzeceğini sanmam:cherry: bu arada buda benim motor
mx7rj.jpg
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
Ahmet abi çok sağol.biliyorum bana yardım ettin.ama ben o gün utandım söylemeye.Hatırlarsan çok kısa bi mesafede 1 ile 2. viteslerde sürdük.yani aslında pek bişey anlamadım. Bugün hava yağmurlu ama güneşli bi günde eğer müsaitsen şu kanalın orda sürelim mi abi.hani şu perşembe kanalının orda.o yol uzun sen de biliyorsun. Ne dersin abi
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
yaş aynı bende para sınırını kullanmak istemiyorum 12 aya bölünce üzerine konan 300 tllik faize de söylecenek çok söz varda neyse kısaca faiz almak da vermek de haramdır. Bunlar emperyalistlerin oyununa gelip kapitalistlerin rant çıkarlarına göre hareket eden zengini daha da zengin yapan fakirin ise kanını kemiğini sömüren sistemin adamları neyse :) peşin çalışmak en mantıklısı .

World, Axess, Maximum, Bonus ve Bank Asya kredi kartlarına vade farksız 12 taksit ile ödeyebilirsiniz.

Saygılar
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Ahmet abi çok sağol.biliyorum bana yardım ettin.ama ben o gün utandım söylemeye.Hatırlarsan çok kısa bi mesafede 1 ile 2. viteslerde sürdük.yani aslında pek bişey anlamadım. Bugün hava yağmurlu ama güneşli bi günde eğer müsaitsen şu kanalın orda sürelim mi abi.hani şu perşembe kanalının orda.o yol uzun sen de biliyorsun. Ne dersin abi
kısmetse olur uğur. Şu iş olayını halledersem satıp büyütücem ama kısmet olursa. Gt650r var bir kaçtane gerçi uçuk fiyat isteyenlerde var ama bakıcaz bakalım zaman ne gösterecek
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
iş başvurusu kabul olursa nasıl olucak bilmiyorum o zaman da tarsus a gitmediğim bir hafta sonu gerçekleştiririz
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
İnşallah hayırlısıysa olsun. Ben o gün sana bahsettiğim işte çalışıyorum.sabit gece vardiyasındayım.tamam abi inşallah müsait bi zamanında beni ararsın.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
tvs servislerinden şikayet ediliyor ama birde kawasaki servislerinin durumunu bir okuyun bence çok daha kötü vaziyet var ama herkes kawasaki alıyor.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
vibrasyon olayı alacakaptan ın da kafasında bir soru işaretiydi ama birebir test etti benimle yüksek devirlerde (8-9 bin) rahatsız ediyor o da arçıyı etkiliyor.Tabi kişiye göre değişir düşünceler benim kanaatim bu yinede test etme şansınız varsa test edin. Servis konusuna gelince sıfır motorda şart olabilir ama illa kendi servisi en iyidir diye birşey yok çok çok iyi ustalar var. Ben atik motorda yaptırıyorum bakımlarını motorun tvs bayisi ama ustası bu işin erbabı bir insan tvs bayisi diye götürmüyorum yani. Ama beni üzmedi şimdiye kadar bundan sonra da baktıktan sonra beni üzeceğini sanmam:cherry: bu arada buda benim motor
http://p1305.hizliresim.com/19/b/mx7rj.jpg

km kaç hocam. maşallah motorun taş gibi duruyor
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
tvs servislerinden şikayet ediliyor ama birde kawasaki servislerinin durumunu bir okuyun bence çok daha kötü vaziyet var ama herkes kawasaki alıyor.

z moto nun sahibiyle tanışma fırsatım oldu kızıltoprakta calışıyor iken.
bu tarz bişi ima ettim. ona karşı,
bizim hedef kitlemiz ensesi kalınlar demeye getirdi acıkca..
bu yüzden kawasaki yi alacak adam bunları düşünmüyor.
ama 150 cc commuter sınıfında bir motosiklet tvs apache
ve maddiyatı kalitesi satış sonrası gibi durumlar cok önemli bizler için
bizler maddi durumu belirli sınırlı insanlarız.
ama şunu tekrar söyleyeyim. apache rtr 150 güzel motosiklet
fakat servis ve kalite konusunda bir HONDA Yamaha Değil.
fiyatı ucuz iyi kacıyor iyi görünüyor diye tercih ediliyordu.
şuan en büyük avantajını yitirdi.
sonuç olarak, tvs nin ve kawasaki mukayese edilecek bir marka değiller.
kawasaki 10 sene sonrada kawasaki..
fakat tvs de 2.ele girdi mi zararın büyük oluyor..
bu yüzden şuan satış fiyatı oldukca yüksek
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bu nasıl bi kıyaslamadır tvs nerde kawasaki nerde servisi olmasada alınır kawasaki.

Canım kardeşim ben markaları kıyaslamıyorum , kawasaki servislerindende kimsenin memnun olmadığını parça sorunu olduğunu milletin ebay dan parça aldığını görüyoruz , foruma bir bak istersen şimdi tvs ninde servis parça sorunu deniyor ya ama bu sınıftaki en iyi motor en azından bana göre tvs olduğuna göre ben aldım kullanıyorum hani sende demişsin ya kawasaki alırlar tabi iyi motor diyorsun:)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
hondadan başka bütün markaların servisleri bisikletçiden bozma. bizim burdaki yamaha yetkili servisi bile -- hem bisiklet hem mondial hem kuba hem kymco hem yamaha ... servisi :) g.t kadar da bi dükkan.
motosiklette yetkili servis işi, honda hariç hikaye. yoksa örneğin yağ yakma garantili bir motor cbf bukadar satamaz ülkemizde. adamların servis anlayışları çok gelişmiş.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst