- Katılım
- 8 Nis 2013
- Mesajlar
- 70
evet öyle ama 1 yaş satarken cok önemli hatırlatayım..
aynen öyle kardeşim seninle aynı fikirdeyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
peki kardeş sen 2013 mü alacaksın ? 2. elini nereden bulacaksın 2013ün ? yaş kaç?
kardeş benim yaşım 23. Evet ben 13 kasaların 2. Elini almayı düşünüyorum.bütçeyi fazla zorlamak istemiyorum.ALLAH büyük.o zamana hakkımda hayırlı bi motor çıkar inşallah.yoks 12 model kasalar daha hoşuma gidiyor.ama ilk defa alacağım için bari 13 olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
Daha şimdiden yeni kasaların 2.eli sahibınden.com'a düşmüş.araştır istersen. Biri hatayda kırmızı renkli biride istanbulda gri renkli yeni kasalar. Yani anlayacağın ben bekleyecem.elbet 2.ele düşecek.