TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
benim ybrde böyle yakıyor hata yok 25 liraya 200 km gidiyorum şehiriçi kullanimda biraccıkta gazlıyom..:D60 tl ye 500 km yaparım uzun yol yapsam biraz daha artar
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Katılım
11 Nis 2012
Mesajlar
70
Arkadaslar kask bakıyorum en iyisi feyizoglu gibi kapıda ödeme varmıs (Kredi kartı kullanmadıgımız için)


4 kask var en iyisi hangisi ??


http://www.feyizoglu.com/FF351-Misfi...k_47035.html#0
http://www.feyizoglu.com/FF351-Chron...k_47036.html#0
http://www.feyizoglu.com/FF351-Evil-...k_47033.html#0
http://www.feyizoglu.com/FF-358-Celt...i_46700.html#0

Fiyatı önemli 225 Tl ye cıkarım Bide Maske alıcam Kask dan cok anlamıyorum vizör olayı nedir..
VENOM LARA BAKTIN MI GÖZLUKLU OLANI VAR BENDE VENOM 200 LIRAYA HEM ÇOK SIK HEMDE COK SAGLAM MOTORDAN DUSTUM BI KERE KAFAMI HIZLI BI SEKILDE YERE VUDUM KASK OLMASA DURUM VAHIMDI KASK SAYESINDE KAFAMIN YERE VURUSUNU HISSETMEDIM BILE AYRI KASKTA UFACIK BIR CIZIKLE OLAYI ANLATTIM.. KISACA VENOM LARA BAK ISTERSEN BIDE
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Merhaba arkadaşlar... Bu mesajı yazabilmek vesilesiyle bu güzel foruma üye olmuş bulundum...

Önümüzdeki aylarda Allah'ın izniyle 0 km. bir motosiklet almayı düşünüyorum. Şu anda bir arabam var fakat hayatımda henüz hiç motosiklet kullanmadım. Dolayısı ile düşük hacimli bir seçeneğin kendi adıma daha uygun olacağını düşündüm. Önümüzdeki aylarda 20. yaşıma gireceğim fakat genç yaşın getirdiği o yüksek beklenti ve tutkular bende fazla yok. Sadece tip için bir motor almak istemiyorum. Benim için motosikletim en iyi yardımcılarımdan biri olacak. Üniversite öğrencisiyim ve çoğunlukla okuluma gitmek için kullanacağım. Bunun dışında ara sıra yakın çevre illerdeki arkadaşlarımı ziyaret için 500 km'ye kadar uzun yol da yapabilirim. Dolayısı ile ekonomik, rahat, yeni başlayanı çok zorlamayacak modellerde araştırmalar yapıyorum. Şu anda CBF150 ve RTR150 arasındayım. CBF150'nin en yenilerinde bazı sorunların olduğunu ve bu motosikletten daha fazla yaktığını öğrendim. Elbette RTR150'de de sorunlar olacaktır ama bunların boyutu nedir? Mantığım RTR150 diyor ama aklımda bazı soru işaretleri var. Öncelikle bu motosikletin emsallerine göre iyi gittiği ve az yaktığı belli. Fakat söylenenlere göre CBF150'den çok daha fazla olan bir titreşim söz konusuymuş. Bunun aslı nedir? Uzun yollarda her yerimi uyuşturacak kadar titrer mi bu araç? Ya da hangi hızlarda devirlerde titrer? Kronik sorunları var mıdır? Sizler kullanıcı olarak aracınızı gönül rahatlığı ile önerebilir misiniz? İstanbul / Beylikdüzü'nde ikâmet etmekteyim. Her halde servis sıkıntısı çekmem. Şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Merhaba arkadaşlar... Bu mesajı yazabilmek vesilesiyle bu güzel foruma üye olmuş bulundum...

Önümüzdeki aylarda Allah'ın izniyle 0 km. bir motosiklet almayı düşünüyorum. Şu anda bir arabam var fakat hayatımda henüz hiç motosiklet kullanmadım. Dolayısı ile düşük hacimli bir seçeneğin kendi adıma daha uygun olacağını düşündüm. Önümüzdeki aylarda 20. yaşıma gireceğim fakat genç yaşın getirdiği o yüksek beklenti ve tutkular bende fazla yok. Sadece tip için bir motor almak istemiyorum. Benim için motosikletim en iyi yardımcılarımdan biri olacak. Üniversite öğrencisiyim ve çoğunlukla okuluma gitmek için kullanacağım. Bunun dışında ara sıra yakın çevre illerdeki arkadaşlarımı ziyaret için 500 km'ye kadar uzun yol da yapabilirim. Dolayısı ile ekonomik, rahat, yeni başlayanı çok zorlamayacak modellerde araştırmalar yapıyorum. Şu anda CBF150 ve RTR150 arasındayım. CBF150'nin en yenilerinde bazı sorunların olduğunu ve bu motosikletten daha fazla yaktığını öğrendim. Elbette RTR150'de de sorunlar olacaktır ama bunların boyutu nedir? Mantığım RTR150 diyor ama aklımda bazı soru işaretleri var. Öncelikle bu motosikletin emsallerine göre iyi gittiği ve az yaktığı belli. Fakat söylenenlere göre CBF150'den çok daha fazla olan bir titreşim söz konusuymuş. Bunun aslı nedir? Uzun yollarda her yerimi uyuşturacak kadar titrer mi bu araç? Ya da hangi hızlarda devirlerde titrer? Kronik sorunları var mıdır? Sizler kullanıcı olarak aracınızı gönül rahatlığı ile önerebilir misiniz? İstanbul / Beylikdüzü'nde ikâmet etmekteyim. Her halde servis sıkıntısı çekmem. Şimdiden teşekkürler...

Öncellikle aramıza hosgeldin soruna soruyla cvp vericem Yagmı yaksın yoksa cok az titresinmi Asırı derecede titremiyor sürücüde titreme yok sadece artcıda var.
 
Katılım
11 Nis 2012
Mesajlar
70
ÖNCELİKLE ARAMIZA HOS GELDIN RİPTALON .

bende yaklasık 2 ay once ılk motorumu tvs tercihi yaparak aldım. bendede araba vardı daha dogrusu hala var motoru aldıktan sonra araba ıle 1 km bıle yapmadım :D
tvs hakında bıldıklerımı anlatmaya calısacagım..
yakıt yaklasık 100 km de 2,2 lıtre yakıyo(kullanıma gore degısır tabı)
yedek parca sorunu yasayacagını dusunmuyorum.çanakkale de bıle tum parcalarını tedarık edebılıyorum.
tıtresım evet var ama senı uyusturacak bı tıtresım kesınlıkle degıl. tıtresım 6000 den sonra kendını hıssettırıyo ufacık..

cbf ıle karsılastıracak olursak kı ben cbf de kullandım.
tvs cbf ye gore daha atik,hızlı
yakıt neredeyse aynı
gorunus olurak kesınlıkle tvs daha ıyı daha kaslı daha tatlı
tvs cbf ye gore vırajlarda daha basarılı
tvs de cukurları hıssetmezssın.
kronık bı rahatsızlıgı bıldıgım kadarıyla yok sadece on amartosor cok fazla ıcıne gırıyo ben bunun sıkıntısını hıc yasamadım cbf de 110 un uzerıne hıc cıkamadım ama tvs de 130 u gordum .
ben tercıhımı tvs den yana kullandım ve cok memnunun ozellıkle gorunusune bayılıyorum sende tercıhını TVS DEN YANA KULLANMALISIN
SON OLARAK ALACAKSAN SIFIR AL VE 500 LIRA DA DIGER TECHIZAT ICIN AYIR.. INSALLAH YARDIMCI OLABILMISIMDIR.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
kardeşim gelipte trabzona beni aramassan ayıp edersin, şimdiden söyleyelim :cat:
face'ten eklisin bi mesaj atarsın gelirken ;)
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
arkadaşlar herkese merhaba uzun zamandan beri forumdan uzaktım bikaç günden beri okumadığım sayfaları gözden geçiriyorum tvs'ciler baya çoğalmış foruma katılan arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum herkese kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Selamlar,

geriye dogru 10 sayfa okudum ama daha da okuyamazdım. Konuyu tekrar açıyorsam kusura bakmayın. Ankara'daki bayide RTR 150 yoktu. Bi yerlerden de yeni model gelecek diye okumuştum, şimdi hatırlamıyorum. Bende TVS'nin hindistan sayfasına gittim, RTR 150 diye bir model yok. RTR 160, 180 ve 180 ABS var. İçime RTR 150 degilde, bundan sonra RTR 160 gelecek diye bir şüphe düştü. Hatta geçenlerde sitedeki 150 fiyatı düşürülüp geri eski haline getirilmişti. Böyle bir konuda bilgisi olan var mı ?

Gerçi yurtdışı forumları okudum. 160 modelinde de titreşim varmış ancak 15 küsür beygirlik bir makina. Görüntüsüde çok şık.. Gelecekse, incelemek için beklerim..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
evet arkadaslar egzozum nedenını bılmedıgım sebepten dolayı bırden boya attı 1 gunde oldu ve paslandı aynı yerlerden eskı resımlerı yok gıttım koctas tan yanmaz boya ıstedım bunu verdıler :bounce: 24 saat motora bınmemem gerekıyormus nasıl dayandım bılmıyorum ama 24 saat doldu yarın sabah mars yapıcam işallah yanmaz yanarsa yalan olurum valla 690 derece yazıyor doğruysa tabi fiyat 14 lira bu arada 1 kutu tam yettı




basladım boyama işlemine orayı burayı kapattım sonuc budur :wiinkk:







sonra peglerı felan da yapayım dedım :cat:








buda yenı aldıgım dısk kılıdı 3 uncu guvenlık ekıpmanı oldu sanırım yeter




kılıtın yanında boyle bı tasıma kılıfı da var



sırada plaka flıp var ama yapsammı acaba yasak yahuu kesınlıkle yapmam ben onu nedır o oyle dugmeye basınca plaka kapanıyormus :pl::cherry:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
selam cbf mi apaçi mi diye düşünüp durdum sonunda apaçi almaya karar verdim inş.yakında sıfır bi apaçi alıcam işe gidip gelmeye.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Selam arkadaşlar nasılız bakalım bu akşam...3 gün oldu bakalım rtr miz :) 240 km yapmışım bile.fazla ilgi görüyor burada,Ayvalık'ta sadece bende olunca esd ci arkadaşlar hiç yanıma bile yaklaşmıyorlar :D

biraz resim çektim bugun çok hoş geldi o an aldım makinemi ve ;





---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

bu arada yeni alan tüm arkadaşlarımın da apache leri hayırlı olsun..kazasız belasız iyi günlerde kullanalım hep birlikte :)
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Sağol erol kardeşim cümlemiz kazasız belasız keyifle bineriz inşallah rtr lerimize..çok doğru bir tercih yapmışım kendimi tebrik ettim yine bugün :)
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
Sağol erol kardeşim cümlemiz kazasız belasız keyifle bineriz inşallah rtr lerimize..çok doğru bir tercih yapmışım kendimi tebrik ettim yine bugün :)
sana da hayırlı olsun :) inşallah ben de kaparosunu verdiğim retere'me p.tesi kavuşuyorum kaskım yarın ya da en geç cumaya kargoyla gelecek eldiven ve dizlikleri de motoru aldığımda edinirim :)
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
anladım usta herkese çok teşekkürler,

zincir yağı pompa olayı tmm usta bujiyi kontrol etti sıkıntı çıkarmaz daha çok yeni dedi,

ayrıca dublekse çevirelim dedim ustaya gerek yok orijinali neyse öyle kalsın lastiğin esnekliğini azaltırsın patlamayacaksa patlar dedi

ha patlarsa işimiz var o da ayrı mesele ama kısmet biraz da,

ben içinden geçeceğim illerdeki tvs bayilerinin yerlerini bile öğrendim ne olur ne olmaz diye.

kıyafetleri de tam korumalı ve tam oturacak şekilde aldım zaten

700 km çok değil aslında baksanıza arkadaşalr 4200 km den bahsediyor apache yle mi bilmiyorum gerçi:)

ilginize ve fikirlerinize çok teşekkür ederim

hayırlısıyla fotoğraflar ve açıklamalarla buradan paylaşacağım yolu

bi tecrübe daha paylaşmış olacağız

bu arada hatay a gelmek isteyen olursa seve seve misafir ederim şüpheniz olmasın

saygılar
ali kardeşim istersen hataya geldiğinde haberim olursa görüşüp kısa mesafeli bi gezinti yapabiliriz ben iskenderundayım .. telefonunu mesaj at istersen görüşürüz
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
sana da hayırlı olsun :) inşallah ben de kaparosunu verdiğim retere'me p.tesi kavuşuyorum kaskım yarın ya da en geç cumaya kargoyla gelecek eldiven ve dizlikleri de motoru aldığımda edinirim :)

beklemek zordur :) için içini yiyordur şu an..ben kasasında getirttim montajında başında durdum ama o saatler geçmek bilmedi :) şimdiden hayırlı olsun retere'n ;) kask mont gibi ekipmanları mutlaka edin üzerine binmeyi bekleme ;)
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
kaskı dün gece 2.30 da netten aldım :) scorpion exo400 aslında exo450 güzeldi ama m bedeni yoktu :( eldiven ve dizlikleri motoru teslim alırken alıcam ama mont için 1 ay daha çalışam lazım :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst