VENOM LARA BAKTIN MI GÖZLUKLU OLANI VAR BENDE VENOM 200 LIRAYA HEM ÇOK SIK HEMDE COK SAGLAM MOTORDAN DUSTUM BI KERE KAFAMI HIZLI BI SEKILDE YERE VUDUM KASK OLMASA DURUM VAHIMDI KASK SAYESINDE KAFAMIN YERE VURUSUNU HISSETMEDIM BILE AYRI KASKTA UFACIK BIR CIZIKLE OLAYI ANLATTIM.. KISACA VENOM LARA BAK ISTERSEN BIDEArkadaslar kask bakıyorum en iyisi feyizoglu gibi kapıda ödeme varmıs (Kredi kartı kullanmadıgımız için)
4 kask var en iyisi hangisi ??
http://www.feyizoglu.com/FF351-Misfi...k_47035.html#0
http://www.feyizoglu.com/FF351-Chron...k_47036.html#0
http://www.feyizoglu.com/FF351-Evil-...k_47033.html#0
http://www.feyizoglu.com/FF-358-Celt...i_46700.html#0
Fiyatı önemli 225 Tl ye cıkarım Bide Maske alıcam Kask dan cok anlamıyorum vizör olayı nedir..
Merhaba arkadaşlar... Bu mesajı yazabilmek vesilesiyle bu güzel foruma üye olmuş bulundum...
Önümüzdeki aylarda Allah'ın izniyle 0 km. bir motosiklet almayı düşünüyorum. Şu anda bir arabam var fakat hayatımda henüz hiç motosiklet kullanmadım. Dolayısı ile düşük hacimli bir seçeneğin kendi adıma daha uygun olacağını düşündüm. Önümüzdeki aylarda 20. yaşıma gireceğim fakat genç yaşın getirdiği o yüksek beklenti ve tutkular bende fazla yok. Sadece tip için bir motor almak istemiyorum. Benim için motosikletim en iyi yardımcılarımdan biri olacak. Üniversite öğrencisiyim ve çoğunlukla okuluma gitmek için kullanacağım. Bunun dışında ara sıra yakın çevre illerdeki arkadaşlarımı ziyaret için 500 km'ye kadar uzun yol da yapabilirim. Dolayısı ile ekonomik, rahat, yeni başlayanı çok zorlamayacak modellerde araştırmalar yapıyorum. Şu anda CBF150 ve RTR150 arasındayım. CBF150'nin en yenilerinde bazı sorunların olduğunu ve bu motosikletten daha fazla yaktığını öğrendim. Elbette RTR150'de de sorunlar olacaktır ama bunların boyutu nedir? Mantığım RTR150 diyor ama aklımda bazı soru işaretleri var. Öncelikle bu motosikletin emsallerine göre iyi gittiği ve az yaktığı belli. Fakat söylenenlere göre CBF150'den çok daha fazla olan bir titreşim söz konusuymuş. Bunun aslı nedir? Uzun yollarda her yerimi uyuşturacak kadar titrer mi bu araç? Ya da hangi hızlarda devirlerde titrer? Kronik sorunları var mıdır? Sizler kullanıcı olarak aracınızı gönül rahatlığı ile önerebilir misiniz? İstanbul / Beylikdüzü'nde ikâmet etmekteyim. Her halde servis sıkıntısı çekmem. Şimdiden teşekkürler...



sana da hayırlı olsunSağol erol kardeşim cümlemiz kazasız belasız keyifle bineriz inşallah rtr lerimize..çok doğru bir tercih yapmışım kendimi tebrik ettim yine bugün![]()
ali kardeşim istersen hataya geldiğinde haberim olursa görüşüp kısa mesafeli bi gezinti yapabiliriz ben iskenderundayım .. telefonunu mesaj at istersen görüşürüzanladım usta herkese çok teşekkürler,
zincir yağı pompa olayı tmm usta bujiyi kontrol etti sıkıntı çıkarmaz daha çok yeni dedi,
ayrıca dublekse çevirelim dedim ustaya gerek yok orijinali neyse öyle kalsın lastiğin esnekliğini azaltırsın patlamayacaksa patlar dedi
ha patlarsa işimiz var o da ayrı mesele ama kısmet biraz da,
ben içinden geçeceğim illerdeki tvs bayilerinin yerlerini bile öğrendim ne olur ne olmaz diye.
kıyafetleri de tam korumalı ve tam oturacak şekilde aldım zaten
700 km çok değil aslında baksanıza arkadaşalr 4200 km den bahsediyor apache yle mi bilmiyorum gerçi
ilginize ve fikirlerinize çok teşekkür ederim
hayırlısıyla fotoğraflar ve açıklamalarla buradan paylaşacağım yolu
bi tecrübe daha paylaşmış olacağız
bu arada hatay a gelmek isteyen olursa seve seve misafir ederim şüpheniz olmasın
saygılar
sana da hayırlı olsuninşallah ben de kaparosunu verdiğim retere'me p.tesi kavuşuyorum kaskım yarın ya da en geç cumaya kargoyla gelecek eldiven ve dizlikleri de motoru aldığımda edinirim
![]()