TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu arada bende eski bir hyosung gt250r kullanıcısıyım.. gt25or dan daha az titriyor apache.............
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Yok be hyo daha az tltriyo kardeş. havası yeter be. Ama kapıda da bekletmek olmuyor şimdi bende olsa kullanaman bekler benimkisi işe 4 tl yakıyor günlük o rahat 7'5 8 yakar
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
her motor dan kullanmak lazım... ben ayran gönüllüyüm.. eskiden çok km yapardım ama şimdi az yapıyorum.. yaşlandım galiba.. kapıda bir tane r1 olsa fena mı olur... ölü satıcıyım ama apache satılırsa xj6 geliyor ybr nin yanına.... 3850 den satısta makinem..3750 verdiler vermedim... git sıfırını 4500 al dedim....
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Iyı demişsin sedat a yakışır o gidecek patlak bisi bulacak alsın iste senin motoru
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Kuba kesinlikle almam.
İmzamda eski motorlarımı görebilirsiniz.
Hyosung da titreşim namına ben bir şey hissetmedim. hiç bir sıkıntısı yok. 41.5 kere maşallah.
Bu motoru yatırmak ona karşı yapılabilecek en büyük terbiyesizliktir. Motor hakkını veriyor. Bastım mı gidiyor.
Bu noktada bastım mı gitmeyen bir şey lazım bana, beni frenlemek için. en yüksek 100 km hızda gitsem yeter.
Kenbo125 sattığıma pişman oldum. Keşke kenarda dursaydı. işe onla git-gel yapar. Haftasonuda hyoya binerdim.
Hyoya binince içime şeytan kaçmış gibi oluyorum. Ver gazı gitsin yapıyorum. Benzincide günah çıkartıyoruz :pl:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
olmadi bi motorumuz:queen: apachim de olsa ybr m de olsa hiç frketmez ikiside benim çocuğum gibi ybr nin hakki ödenmez yalniz her ne kadar şu an apache ye ilgi duysamda ybr nin hakki ödenmez ana gibi cefakar dir o :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Kuba kesinlikle almam.
İmzamda eski motorlarımı görebilirsiniz.
Hyosung da titreşim namına ben bir şey hissetmedim. hiç bir sıkıntısı yok. 41.5 kere maşallah.
Bu motoru yatırmak ona karşı yapılabilecek en büyük terbiyesizliktir. Motor hakkını veriyor. Bastım mı gidiyor.
Bu noktada bastım mı gitmeyen bir şey lazım bana, beni frenlemek için. en yüksek 100 km hızda gitsem yeter.
Kenbo125 sattığıma pişman oldum. Keşke kenarda dursaydı. işe onla git-gel yapar. Haftasonuda hyoya binerdim.
Hyoya binince içime şeytan kaçmış gibi oluyorum. Ver gazı gitsin yapıyorum. Benzincide günah çıkartıyoruz :pl:


al bir apache rahat et................
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
olmadi bi motorumuz:queen: apachim de olsa ybr m de olsa hiç frketmez ikiside benim çocuğum gibi ybr nin hakki ödenmez yalniz her ne kadar şu an apache ye ilgi duysamda ybr nin hakki ödenmez ana gibi cefakar dir o :)

aga alalım sana 2009 city.... biraz uğraş.. yada sıfır apache alalım... plaka ruhsat kendin çıkar biraz daha ucuz olsun... benim motor sana uymuyor teklif bilene etmiyorum....:cherry::cherry::cherry:


erol bu arada o kadar çok sedat dedin oda duydu zıpladı....

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...pache-150-sifirdan-farksiz-tvs-85285571/detay

bu benim motorun ilanı... ben 4 aylık yazmışım ama gece yanlış yazmışım..3. ayın 1 de aldım ben bunu.... pazarlıksız yüksek ss ile takaslana bilir honda hariççç
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...pache-150-sifirdan-farksiz-tvs-85285571/detay
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ona benim motoru verecem ben cbf 150 ye gecicemde. Ne dedim lan ben. Puhahaha. Saka bi tarafa çok sıkışmış durumdayım satabilirim .zamansız işlere bulastık para yetmiyor
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
aga alalım sana 2009 city.... biraz uğraş.. yada sıfır apache alalım... plaka ruhsat kendin çıkar biraz daha ucuz olsun... benim motor sana uymuyor teklif bilene etmiyorum....:cherry::cherry::cherry:


erol bu arada o kadar çok sedat dedin oda duydu zıpladı....

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...pache-150-sifirdan-farksiz-tvs-85285571/detay

bu benim motorun ilanı... ben 4 aylık yazmışım ama gece yanlış yazmışım..3. ayın 1 de aldım ben bunu.... pazarlıksız yüksek ss ile takaslana bilir honda hariççç
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...pache-150-sifirdan-farksiz-tvs-85285571/detay
Sabah nette arizi vardi haci 6630 la giriyom zor oluyo dünde E71 bozuldu onu götürdüm servise ancak geldim...
Valla ben almak isterim 3500 gayme caşh veriyoom işsiz güçsüz adamim aga büyük motordanda vazgeçtim.. hayirlisi olsun artik
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Sabah nette arizi vardi haci 6630 la giriyom zor oluyo dünde E71 bozuldu onu götürdüm servise ancak geldim...
Valla ben almak isterim 3500 gayme caşh veriyoom işsiz güçsüz adamim aga büyük motordanda vazgeçtim.. hayirlisi olsun artik

hacı adam bu gün 3750 ile eve gelmiş vermedim.... sana buluruz 3500 e 5-10 binde bir motor.... sen kafana takma.... aha erolun motorunu al....
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Apache yakışır sana. Valla bu ayı atlatamassam ya motoru 3300 e ısteyen. Var verıcem kıyamıyorum. Ama yada ıphone 4 var dışarıdan geldi satmak istemiyorum onu okutcaz 1000 lira işimi görecek yada pederi kafalasammı acaba
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hacı adam bu gün 3750 ile eve gelmiş vermedim.... sana buluruz 3500 e 5-10 binde bir motor.... sen kafana takma.... aha erolun motorunu al....
5-10 binde motor alsam ybr alirim haci binmeyi verim apache ye napiyim biraz daha beklerim.. Sifir km de almam alamam o yüzden acelem yok zaten çalişmiyorum biraz daha beklemekte yarar var..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Valla. 3499 a vermem. 3500 de sedata özel yoksa. 3800 ederi budur alan alır almayan baka kalır iyi uydu leen
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
5-10 binde motor alsam ybr alirim haci binmeyi verim apache ye napiyim biraz daha beklerim.. Sifir km de almam alamam o yüzden acelem yok zaten çalişmiyorum biraz daha beklemekte yarar var..
,



sedat az km sıfır ayarında 3500 e motor bulursan veren kişinin bence ah dını alırsın..sana o fiyata motor veren ya çok borçludur mecburiyetten verir yada başka bir mecburiyetten.. benim motor daha 2,5 aylıkmış yaw... ben vermem o fiyata ki bu gün 2750 cebinde geldi adam vermedim... neyse duruyor satılmazsa zaten satılınca büyük borca gireceğimden gerek yok düşük fiyata satmaya tok ve fiyasa hakimi bir satıcıyım..


sedat a ucuz sıfır ayarında kazasız motor aranıyor.... bir apache daha kazandırmak lazı m mt ye....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:23 ----------

sedat cb 125 al sana ... yağ yakar az kaçar ama honda sonuçta satarken daha çok piyasası var.. bu arada çoşkun abinin motoruda yağ yakıyormuş... 260 gram eksik çıkmış cbf den....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst