- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
bu arada bende eski bir hyosung gt250r kullanıcısıyım.. gt25or dan daha az titriyor apache.............
Iyı demişsin sedat a yakışır o gidecek patlak bisi bulacak alsın iste senin motoru
Kuba kesinlikle almam.
İmzamda eski motorlarımı görebilirsiniz.
Hyosung da titreşim namına ben bir şey hissetmedim. hiç bir sıkıntısı yok. 41.5 kere maşallah.
Bu motoru yatırmak ona karşı yapılabilecek en büyük terbiyesizliktir. Motor hakkını veriyor. Bastım mı gidiyor.
Bu noktada bastım mı gitmeyen bir şey lazım bana, beni frenlemek için. en yüksek 100 km hızda gitsem yeter.
Kenbo125 sattığıma pişman oldum. Keşke kenarda dursaydı. işe onla git-gel yapar. Haftasonuda hyoya binerdim.
Hyoya binince içime şeytan kaçmış gibi oluyorum. Ver gazı gitsin yapıyorum. Benzincide günah çıkartıyoruzl:
enjeksiyonlu değilmi bu alet
al bir apache rahat et................
olmadi bi motorumuz:queen: apachim de olsa ybr m de olsa hiç frketmez ikiside benim çocuğum gibi ybr nin hakki ödenmez yalniz her ne kadar şu an apache ye ilgi duysamda ybr nin hakki ödenmez ana gibi cefakar dir o![]()
Sabah nette arizi vardi haci 6630 la giriyom zor oluyo dünde E71 bozuldu onu götürdüm servise ancak geldim...aga alalım sana 2009 city.... biraz uğraş.. yada sıfır apache alalım... plaka ruhsat kendin çıkar biraz daha ucuz olsun... benim motor sana uymuyor teklif bilene etmiyorum....:cherry::cherry::cherry:
erol bu arada o kadar çok sedat dedin oda duydu zıpladı....
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...pache-150-sifirdan-farksiz-tvs-85285571/detay
bu benim motorun ilanı... ben 4 aylık yazmışım ama gece yanlış yazmışım..3. ayın 1 de aldım ben bunu.... pazarlıksız yüksek ss ile takaslana bilir honda hariççç
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...pache-150-sifirdan-farksiz-tvs-85285571/detay
Sabah nette arizi vardi haci 6630 la giriyom zor oluyo dünde E71 bozuldu onu götürdüm servise ancak geldim...
Valla ben almak isterim 3500 gayme caşh veriyoom işsiz güçsüz adamim aga büyük motordanda vazgeçtim.. hayirlisi olsun artik
5-10 binde motor alsam ybr alirim haci binmeyi verim apache ye napiyim biraz daha beklerim.. Sifir km de almam alamam o yüzden acelem yok zaten çalişmiyorum biraz daha beklemekte yarar var..hacı adam bu gün 3750 ile eve gelmiş vermedim.... sana buluruz 3500 e 5-10 binde bir motor.... sen kafana takma.... aha erolun motorunu al....
:queen::queen:Valla. 3499 a vermem. 3500 de sedata özel yoksa. 3800 ederi budur alan alır almayan baka kalır iyi uydu leen
,5-10 binde motor alsam ybr alirim haci binmeyi verim apache ye napiyim biraz daha beklerim.. Sifir km de almam alamam o yüzden acelem yok zaten çalişmiyorum biraz daha beklemekte yarar var..