arka dişli değişimi zor olmadımı, ne kadar para verdin. senin motor kaç km deiyi akşamlar arkadaşlar bugün arka dişliyi 41 taktım ve motor rahatladı ve hızlandı kalkışlarda hala aynı yani çok atik . bide artık bu trafik lambalarında dururken yanıma yaklaşıp motorun markasını ve modelini sormuyorlamı sinir oluyorum. motor tipi yönünden çok dikkat çekiyor hoşuma gitmiyo değil ama bazende bakışlardan rahatsız oluyorum bide ben daime temiz kullanırım motoru her zaman yaldır yaldır parlar..
benimde aklımda o var buaralar, direk aküden güç almak zararı olmaz galibaarkadaşlar motorun koltuk altında hiç bi yere bağlı olmayan bi kaç soket var resimledim ne oldugunu ne işe yaradıgını bilen varmıdır acaba???
bide şu motorun lambalarının direk yanması için bi ara kablo çekiliyormuş onu anlatabilecek olan varmı?
arka dişli değişimi zor olmadımı, ne kadar para verdin. senin motor kaç km de
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------
benimde aklımda o var buaralar, direk aküden güç almak zararı olmaz galiba
fiyatı gayet ucuz. ne dişlisi olarak aldın bende değiştireceğim hatta bugün teşebbüs ettim ama vidaı sökemedim ön dişli için. kendimiz kolayca takabilirmiyiz?arka dişliyi değiştirmem 13 liraya aldım kendim taktım. şu an 650 km deyim. gidşi falan çok hoş oldu.
fiyatı gayet ucuz. ne dişlisi olarak aldın bende değiştireceğim hatta bugün teşebbüs ettim ama vidaı sökemedim ön dişli için. kendimiz kolayca takabilirmiyiz?
boya atık değil flashlı çekim parlamış oraları bşrde telden olunca iyice kötü çıkmış fotolarm.balibey ben bu motoru 1500 km de iken aldım 2, el. soketlerin uçları elektrik bantı ile sarılı ve hiç takılacak eşi yok.
bazı apachelerde terleme oluyor seninkide öyle bişi sanırım bide o peteklerin boyası niye atmışki öyle???
anladım kardeşim eywallah saol. arkanın değişimi pahalı ve uğraştıracağı için düşünmüyordum. arkayı değiştireyim ozaman bende.servise gittim öncelikle 38 li var dedi onu istemedim motorun şahlanmasını engeller diye bide takmayla beraber 30 lira istedi bende bütün parçacıları gezdim zaten çoğunda yoktu en son bitanesinde buldum apache 41 arka dişli varmı dedim ne hikmetse var dedi 13 iraya aldım ordan. tekeri, arka fren kampanasını sökmesi basitte o dişlinin olduğu yerde 4 tane somun var onları sökmesi biraz uğraştırdı bide en son zincir ayarını güzel yapman lazım. yani tavsiye ederim, herzaman motoru kullandğınız aynı deviirdeyken daha fazla sürat yapıyor. mesela ben 5. vites 5000 devirde 70 yapıyoken şu an aynı haliyle 79-80 yapıyo. ama şunu kesinlikle söylüyorum ön dişliyle oynamayın motor resmen aptallaşıyolar servise uğradığımda salağın biri 15 ön diş takmış nerdeyse tek kişi kalkışta bile stop edecek gibi oluyo. bence en ideali arkayı 41 yapmak. 41 den küçük taktığın zamanda motorun ani gaz yemesi düşer. en ideali arkayı 41 yapmak daha ve fazlada oynanamamak.
bi sorun olmaz nasıl yapıldıgını bi öğrenseydimarka dişli değişimi zor olmadımı, ne kadar para verdin. senin motor kaç km de
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------
benimde aklımda o var buaralar, direk aküden güç almak zararı olmaz galiba
tek teker ramço çok basit demişti bi kaç foto ile bize anlatabilirse süper olur bi ara kablo çekiliyormuş bide röle lazımmış sanırım.yapalım bu işi, aküden direk kablo çeksek olurmu acaba
motora tek kişi biniyorsan değiştir. ama çift kişi biniyorsan ve karşıdan rüzgar vurursa bayılır motor. ön dişliyi hiç elleme arkayı 1 diş küçült çift kişi de falan pek farketmez. vites araları 5 km daha uzar.arkadaşlar şu dişli işi benim de kafama yatmıyo değil alan arkadaşlar adres versede bizde yararlansak...
Selam Arkadaşlar;
2011-2012 apache RTR 150 motorların 100 km de ne yaktığını bana söyleyebilir misiniz ?
km de 15 krş, 100 km de 3 lt doğru mudur ? Tavsiye eder misiniz ? En çok rastladığınız sıkıntısı nedir ?
RKS 150 - Apache- ybr 125 - mh drift 125 arasında kaldım. yardımlarınızı bekliyorum. :mrgreen:
:cat::queen::cat::cat::cat::cat:2012 modelleri bilmiyorum 2011 modeli Haziran ayından beri kullanıyorum. Şehir içi kullandığım halde daha 2.5 lt yaktığını görmedim. En fazla 2.45 lt yaktı şimdiye kadar.
3.0 lt kim söylediyse yalan söylemiş diyebilirim. Yaşadığın yerle alakalı servis sıkıntısı yaşayabilirsin. Uzun süreli kullanmayı düşünmüyorsan tavsiye etmem. Ramazan'ın dediği gibi 2. eli biraz zayıf ama taş gibi motor.:bounce:
sakin kullanımda 2,5 litre apache tüketiyor.. 2,2 ile 3 arasında ybr tüketiyor.. alacaksan apache yada ybr al... ybr uzun ömürlü sağlam bir makine... 2, elide kuvvetli.. apache sağlam güçlü kuvvetli görüntülü ama 2, eli zayıf bit makine...
2012 modelleri bilmiyorum 2011 modeli Haziran ayından beri kullanıyorum. Şehir içi kullandığım halde daha 2.5 lt yaktığını görmedim. En fazla 2.45 lt yaktı şimdiye kadar.3.0 lt kim söylediyse yalan söylemiş diyebilirim. Yaşadığın yerle alakalı servis sıkıntısı yaşayabilirsin. Uzun süreli kullanmayı düşünmüyorsan tavsiye etmem. Ramazan'ın dediği gibi 2. eli biraz zayıf ama taş gibi motor.:bounce: