TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
iyi akşamlar arkadaşlar bugün arka dişliyi 41 taktım ve motor rahatladı ve hızlandı kalkışlarda hala aynı yani çok atik . bide artık bu trafik lambalarında dururken yanıma yaklaşıp motorun markasını ve modelini sormuyorlamı sinir oluyorum. motor tipi yönünden çok dikkat çekiyor hoşuma gitmiyo değil ama bazende bakışlardan rahatsız oluyorum bide ben daime temiz kullanırım motoru her zaman yaldır yaldır parlar..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
iyi akşamlar arkadaşlar bugün arka dişliyi 41 taktım ve motor rahatladı ve hızlandı kalkışlarda hala aynı yani çok atik . bide artık bu trafik lambalarında dururken yanıma yaklaşıp motorun markasını ve modelini sormuyorlamı sinir oluyorum. motor tipi yönünden çok dikkat çekiyor hoşuma gitmiyo değil ama bazende bakışlardan rahatsız oluyorum bide ben daime temiz kullanırım motoru her zaman yaldır yaldır parlar..
arka dişli değişimi zor olmadımı, ne kadar para verdin. senin motor kaç km de

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

arkadaşlar motorun koltuk altında hiç bi yere bağlı olmayan bi kaç soket var resimledim ne oldugunu ne işe yaradıgını bilen varmıdır acaba???

bide şu motorun lambalarının direk yanması için bi ara kablo çekiliyormuş onu anlatabilecek olan varmı?
benimde aklımda o var buaralar, direk aküden güç almak zararı olmaz galiba
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
arka dişli değişimi zor olmadımı, ne kadar para verdin. senin motor kaç km de

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------


benimde aklımda o var buaralar, direk aküden güç almak zararı olmaz galiba

arka dişliyi değiştirmem 13 liraya aldım kendim taktım. şu an 650 km deyim. gidşi falan çok hoş oldu.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
fiyatı gayet ucuz. ne dişlisi olarak aldın bende değiştireceğim hatta bugün teşebbüs ettim ama vidaı sökemedim ön dişli için. kendimiz kolayca takabilirmiyiz?

servise gittim öncelikle 38 li var dedi onu istemedim motorun şahlanmasını engeller diye bide takmayla beraber 30 lira istedi bende bütün parçacıları gezdim zaten çoğunda yoktu en son bitanesinde buldum apache 41 arka dişli varmı dedim ne hikmetse var dedi 13 iraya aldım ordan. tekeri, arka fren kampanasını sökmesi basitte o dişlinin olduğu yerde 4 tane somun var onları sökmesi biraz uğraştırdı bide en son zincir ayarını güzel yapman lazım. yani tavsiye ederim, herzaman motoru kullandğınız aynı deviirdeyken daha fazla sürat yapıyor. mesela ben 5. vites 5000 devirde 70 yapıyoken şu an aynı haliyle 79-80 yapıyo. ama şunu kesinlikle söylüyorum ön dişliyle oynamayın motor resmen aptallaşıyolar servise uğradığımda salağın biri 15 ön diş takmış nerdeyse tek kişi kalkışta bile stop edecek gibi oluyo. bence en ideali arkayı 41 yapmak. 41 den küçük taktığın zamanda motorun ani gaz yemesi düşer. en ideali arkayı 41 yapmak daha ve fazlada oynanamamak.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
m.balibey ben bu motoru 1500 km de iken aldım 2, el. soketlerin uçları elektrik bantı ile sarılı ve hiç takılacak eşi yok.
bazı apachelerde terleme oluyor seninkide öyle bişi sanırım bide o peteklerin boyası niye atmışki öyle???
boya atık değil flashlı çekim parlamış oraları bşrde telden olunca iyice kötü çıkmış fotolar :)yarın foto çekerim yine bendekinin oraları daha iyi görürsün bir anlam veremedim bantlı olmasına yakın olsak gelirdim kontrol ederdik iki motoruda
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
servise gittim öncelikle 38 li var dedi onu istemedim motorun şahlanmasını engeller diye bide takmayla beraber 30 lira istedi bende bütün parçacıları gezdim zaten çoğunda yoktu en son bitanesinde buldum apache 41 arka dişli varmı dedim ne hikmetse var dedi 13 iraya aldım ordan. tekeri, arka fren kampanasını sökmesi basitte o dişlinin olduğu yerde 4 tane somun var onları sökmesi biraz uğraştırdı bide en son zincir ayarını güzel yapman lazım. yani tavsiye ederim, herzaman motoru kullandğınız aynı deviirdeyken daha fazla sürat yapıyor. mesela ben 5. vites 5000 devirde 70 yapıyoken şu an aynı haliyle 79-80 yapıyo. ama şunu kesinlikle söylüyorum ön dişliyle oynamayın motor resmen aptallaşıyolar servise uğradığımda salağın biri 15 ön diş takmış nerdeyse tek kişi kalkışta bile stop edecek gibi oluyo. bence en ideali arkayı 41 yapmak. 41 den küçük taktığın zamanda motorun ani gaz yemesi düşer. en ideali arkayı 41 yapmak daha ve fazlada oynanamamak.
anladım kardeşim eywallah saol. arkanın değişimi pahalı ve uğraştıracağı için düşünmüyordum. arkayı değiştireyim ozaman bende.
benim motor 5. vites 5000 devirde 65km hız yapıyor :silent: hata arıza kimde acaba
rodajı tamamen bitiripte değiştirseydin bence dişliyi
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
arka dişli değişimi zor olmadımı, ne kadar para verdin. senin motor kaç km de

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------


benimde aklımda o var buaralar, direk aküden güç almak zararı olmaz galiba
bi sorun olmaz nasıl yapıldıgını bi öğrenseydim :)
M.Balibey yakın olsa iyi olurdu tabi:cat:
Reis bilmiyorm valla bütün herşey çalışıyor :d orda bağlı olanlardan biri bozulursa diye yedekmi yapmışlar yoksa:p:p:p
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
arkadaşlar şu dişli işi benim de kafama yatmıyo değil alan arkadaşlar adres versede bizde yararlansak...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
arkadaşlar şu dişli işi benim de kafama yatmıyo değil alan arkadaşlar adres versede bizde yararlansak...
motora tek kişi biniyorsan değiştir. ama çift kişi biniyorsan ve karşıdan rüzgar vurursa bayılır motor. ön dişliyi hiç elleme arkayı 1 diş küçült çift kişi de falan pek farketmez. vites araları 5 km daha uzar.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Selam Arkadaşlar;
2011-2012 apache RTR 150 motorların 100 km de ne yaktığını bana söyleyebilir misiniz ?
km de 15 krş, 100 km de 3 lt doğru mudur ? Tavsiye eder misiniz ? En çok rastladığınız sıkıntısı nedir ?
RKS 150 - Apache- ybr 125 - mh drift 125 arasında kaldım. yardımlarınızı bekliyorum. :mrgreen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sakin kullanımda 2,5 litre apache tüketiyor.. 2,2 ile 3 arasında ybr tüketiyor.. alacaksan apache yada ybr al... ybr uzun ömürlü sağlam bir makine... 2, elide kuvvetli.. apache sağlam güçlü kuvvetli görüntülü ama 2, eli zayıf bit makine...
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Selam Arkadaşlar;
2011-2012 apache RTR 150 motorların 100 km de ne yaktığını bana söyleyebilir misiniz ?
km de 15 krş, 100 km de 3 lt doğru mudur ? Tavsiye eder misiniz ? En çok rastladığınız sıkıntısı nedir ?
RKS 150 - Apache- ybr 125 - mh drift 125 arasında kaldım. yardımlarınızı bekliyorum. :mrgreen:

2012 modelleri bilmiyorum 2011 modeli Haziran ayından beri kullanıyorum. Şehir içi kullandığım halde daha 2.5 lt yaktığını görmedim. En fazla 2.45 lt yaktı şimdiye kadar.
3.0 lt kim söylediyse yalan söylemiş diyebilirim. Yaşadığın yerle alakalı servis sıkıntısı yaşayabilirsin. Uzun süreli kullanmayı düşünmüyorsan tavsiye etmem. Ramazan'ın dediği gibi 2. eli biraz zayıf ama taş gibi motor.:bounce:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
2012 modelleri bilmiyorum 2011 modeli Haziran ayından beri kullanıyorum. Şehir içi kullandığım halde daha 2.5 lt yaktığını görmedim. En fazla 2.45 lt yaktı şimdiye kadar.
3.0 lt kim söylediyse yalan söylemiş diyebilirim. Yaşadığın yerle alakalı servis sıkıntısı yaşayabilirsin. Uzun süreli kullanmayı düşünmüyorsan tavsiye etmem. Ramazan'ın dediği gibi 2. eli biraz zayıf ama taş gibi motor.:bounce:
:cat::queen::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
sakin kullanımda 2,5 litre apache tüketiyor.. 2,2 ile 3 arasında ybr tüketiyor.. alacaksan apache yada ybr al... ybr uzun ömürlü sağlam bir makine... 2, elide kuvvetli.. apache sağlam güçlü kuvvetli görüntülü ama 2, eli zayıf bit makine...

Ybr ve apache satan yer bizde sadece 1 bayi, bayide ayrıca ATV, Kuba ve Rks motorda satıyor. Nerde çokluk orda *okluk olacak diye tırsıyorum.
Bu saattten sonra artık motorda bir aksilik olmazsa satmam. Sürekli bineceğim. En önemli konu Parça sorunum olmasın, ikinci olarak ekonomik yaksın.
saol

2012 modelleri bilmiyorum 2011 modeli Haziran ayından beri kullanıyorum. Şehir içi kullandığım halde daha 2.5 lt yaktığını görmedim. En fazla 2.45 lt yaktı şimdiye kadar.3.0 lt kim söylediyse yalan söylemiş diyebilirim. Yaşadığın yerle alakalı servis sıkıntısı yaşayabilirsin. Uzun süreli kullanmayı düşünmüyorsan tavsiye etmem. Ramazan'ın dediği gibi 2. eli biraz zayıf ama taş gibi motor.:bounce:

Benim motor ile 100 km de 5.5 lt yakıyorum. Çok acı oluyor :salut: Asfaltla birlikte yol bitince bende ağlıyorum :pale:
3 haftada 200 TL benzin parası verdim. Pekde mesafe yapmadım. Benzin fiyatları bu haldeyken çok uçmuşum. Bana orta halli bir motor lazım.
Ne çok hızlı ne çok yavaş, Ekonomik ve görüntü olarak hoş bir motor. Yakından inşallah bu c.tesi görecez. forumda eski konularda okudum. 2.8 lt yazıyordu.
Yine de ekonomik geldi. Titreşim hangisinde çok var. ybr-apache. ? hangi hızlarda kendini belli ediyor.
yorumlarınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
apache daha titrek ybr nerdeyse tiremiyor... apache daha atak ybr ye göre... apahce ybr den daha az yakıyor.. apache ybr den daha hızlı gidiyor..ikisindede parça sorunu ... ybr kesinlikle daha sağlam... ama uzun vadede apache sana kazandıracaktır... bende ybr de var şuan apachede.... sen satıcının laflarına kanıp sakın rks yada ne bileyim kuba falan alma.. tercih apache yada ybr olsun ona sen karar veer....
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Çok ıyı anlıyorum seni apache tam senlik biraz bisiklet gibi gelecek hyo dan sonra ama kalite hyo dan iyi emin ol hyo her şeyi ile parasını hak eden bir marka ama çok gezen için değil şahsen beni baya frenlemisti zamanında marsa bassammı diye düşünüyordum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst