- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
bende bir kaç tane alı stok yapayım dedim servis masraflarını düşürmek için alanada satanada hayırlı olsun bu aradadenemedim ama aynı olması lazım... hatta gn 250 nin yağ filitreside birebir aynısı gibi duruyor... aynı zamanda tiger 250 de....
bu arada günaydın...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ache-150-sifirdan-farksiz-tvs-85285571/detay/
motoru satılığa çıkardım..pazarlıksız veereceğim..satılırsa satılır satılmazsa binilmiyor yatıyor evde...............











