TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
denemedim ama aynı olması lazım... hatta gn 250 nin yağ filitreside birebir aynısı gibi duruyor... aynı zamanda tiger 250 de....


bu arada günaydın...


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ache-150-sifirdan-farksiz-tvs-85285571/detay/


motoru satılığa çıkardım..pazarlıksız veereceğim..satılırsa satılır satılmazsa binilmiyor yatıyor evde...............
bende bir kaç tane alı stok yapayım dedim servis masraflarını düşürmek için alanada satanada hayırlı olsun bu arada
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Adamım bu ne ya, ne resim görünüyor ne bişey :D

Ön cam çok güzel görünüyor, yapması da yan kapaklara göre daha kolaydır tahminim. Yan kapaklar daha bi çetrefilli duruyor, güzel kaplamışsın hakkaten. Tebrik ederim :cat:
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
Akşam 6-7 gibi motoru alıyorum kısmetse...
Sıfır motor alıcam..Adamlar bana 2011 olanı ittirmemesi için, 2011 ve 2012 model apache resmi koyarmısınız.Neresine dikkat etmeliyim? görsel olarak görürsem çok iyi olucak...
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
234
Küçük bir değerlendirme sadece....

Yaklaşık olarak 950 TL civarı bir vergi ödüyoruz :S
fiyat.jpg
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
size bir kaç parti resim atayım... ilk atacağım 2 adet resim benim motoruma ait.. gidonu falan görün diye... benim 2 motorumdaki resimler için yorum cevaplamayacağım....

diyerleri 2012 son parti rtr150 apache dir... benimki 2012 rtr 150 apache ilk partiden...



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us


şimdilik bu kadar............

beni izlemeye devam edin...........
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
arkadaşlar motorun koltuk altında hiç bi yere bağlı olmayan bi kaç soket var resimledim ne oldugunu ne işe yaradıgını bilen varmıdır acaba???



bide şu motorun lambalarının direk yanması için bi ara kablo çekiliyormuş onu anlatabilecek olan varmı?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bugün yağ filtremi değiştirdim hem denemek amaçlı hemde yenileyeyim dedim ve hyosung gt 250 r filtresi aldım değiştirken foto çekemedim ellerim yağlıydı kusura bakmayın filtrenin resimlerini atıyorum:)








---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

arkadaşlar motorun koltuk altında hiç bi yere bağlı olmayan bi kaç soket var resimledim ne oldugunu ne işe yaradıgını bilen varmıdır acaba???
[url]http://d1205.hizliresim.com/x/8/5jnxs.jpg[/url]
[url]http://d1205.hizliresim.com/x/8/5jnyg.jpg[/url]

bide şu motorun lambalarının direk yanması için bi ara kablo çekiliyormuş onu anlatabilecek olan varmı?
bende hiç kablo yok mutlaka bağlı olduğu bir yer vardır çıkmıştır yoksa boşta soket olması için beyne ihtiyaç var oraya bilgisayarı bağlayıp hata kodu re map vsyapılır ama bizimkilerde olmaz karburatörlü olduğundan koltuk altında kırmızıyla işaretlenenlerse bir birine bağlanması lazım biri düşü biri erkek değil mi onlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

bu arada birde motor bloğunun sol tarafındaki plastik kapaktan yağ sızıyor pıhtılaşmış gibi

 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
m.balibey ben bu motoru 1500 km de iken aldım 2, el. soketlerin uçları elektrik bantı ile sarılı ve hiç takılacak eşi yok.
bazı apachelerde terleme oluyor seninkide öyle bişi sanırım bide o peteklerin boyası niye atmışki öyle???
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
ixeyvent senin bi fiş çıkmışta haberin yok :p farketmediğine göre arka stop lambasının olabilir.bi kontrol et,çalışmayan bir aksam varmı?...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ixeyvent senin bi fiş çıkmışta haberin yok :p farketmediğine göre arka stop lambasının olabilir.bi kontrol et,çalışmayan bir aksam varmı?...
yok reis herşey çalışıyor aldıgımdan beri böyleydi yeni sorayım dedim :) benim motor eski kasa bu arada. kalın kabloların gittiği tesisattan kol olarak çıkıyo 3 tane işte valla bende anlamadım. sonradan takma bişey de değil.

prenskaan aynı değil Türkiye de sadece rtr 150 var
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
yok reis herşey çalışıyor aldıgımdan beri böyleydi yeni sorayım dedim :) benim motor eski kasa bu arada. kalın kabloların gittiği tesisattan kol olarak çıkıyo 3 tane işte valla bende anlamadım. sonradan takma bişey de değil.

prenskaan aynı değil Türkiye de sadece rtr 150 var

gelecek mi acaba?
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
yok reis herşey çalışıyor aldıgımdan beri böyleydi yeni sorayım dedim :) benim motor eski kasa bu arada. kalın kabloların gittiği tesisattan kol olarak çıkıyo 3 tane işte valla bende anlamadım. sonradan takma bişey de değil.

prenskaan aynı değil Türkiye de sadece rtr 150 var

Hmm eski kasada olsa farketmezki bu fişin takıldığı biyer var elbet.ama belliki takılmasada olur :) benim aklım pek ermez sen bi oto elektrikçilerine danış istersen ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst