TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Arkadaşlar benden duymuş olun ilk: Türkiye'ye bu iki modelde gelmeyecek rtr 180 ve rtr 160,tamamen ülkemiz için yepyeni bir model hazırlığında Hintli arkadaşlar, şu an sadece belirli olan 3 şey var.1.si motorun silindir hacmi 200 cc olacak.2.si beyaz renk seçeneği olacak.3. İlk etapta sadece Türkiye'de satılacak. Bu modellerinin gelmeyişinin nedeni Euro3'e uymuyor olması. Metehan'ın Honda'da ajanı varsa bizim de TVS'de var alahaammm:)
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
i5688192_2012-05-05-11-37-11-jpg
[/URL][/IMG]
i5688193_2012-05-05-11-37-22-jpg
[/URL][/IMG]
i5688194_2012-05-05-11-36-29-jpg
[/URL][/IMG]
i5688195_2012-05-05-11-36-56-jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
İŞTE BENİM KIRMIZI ŞEYTANIM RTR 150 2012

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

i5688192_2012-05-05-11-37-11-jpg
[/URL][/IMG]
i5688193_2012-05-05-11-37-22-jpg
[/URL][/IMG]
i5688194_2012-05-05-11-36-29-jpg
[/URL][/IMG]
i5688195_2012-05-05-11-36-56-jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
coşkun kardeş hayırlı olsun iron horse :D


ramço alaydın bi browning a500 ölene kadar tık demezdi :D yeni modeller eskiler gibi olmuyor be :D
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
HAYIRLI OLSUN ARKADAŞIM.. KAÇA ALDIN MOTORU PLAKA RUHSAT DAHİL ??

teşekkür ederim plaka dahil 4.200+ kredi kartına 12 taksitle aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------

coşkun kardeş hayırlı olsun iron horse :D


ramço alaydın bi browning a500 ölene kadar tık demezdi :D yeni modeller eskiler gibi olmuyor be :D

teşekkür ederim
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
benim motor salgın motorda genel kontrollerde..sedat 57 tarafından bizzat götürülmüştür........
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
Arkadaşlar benden duymuş olun ilk: Türkiye'ye bu iki modelde gelmeyecek rtr 180 ve rtr 160,tamamen ülkemiz için yepyeni bir model hazırlığında Hintli arkadaşlar, şu an sadece belirli olan 3 şey var.1.si motorun silindir hacmi 200 cc olacak.2.si beyaz renk seçeneği olacak.3. İlk etapta sadece Türkiye'de satılacak. Bu modellerinin gelmeyişinin nedeni Euro3'e uymuyor olması. Metehan'ın Honda'da ajanı varsa bizim de TVS'de var alahaammm:)

Bu yaz gelirmi?Haftaya rtr150 yi alıcam..Bu yaz gelicekse birazdaha beklemede kalıyım:)
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
perşembe günü ben de 2012 sarı apachem ile aranıza katıldım. yalnız plaka hariç 4150 liraya anlaştık. plaka dahil 4350-4400 oluyor. biraz fazla gibi. coşkun seninki 2011 model mi, 2012 mi? bir de nereden aldığını söyleyebilirsen sevinirim.
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Merhaba arkadaşlar bir kaç gün önce motorumun sağ sol yan kapakları, ön kafa ve ön çamurluğun arka kısmına karbon kaplama yaptım kendi elimden geldiği kadarıyla fena olmadı idare eder görüntüsü hoş oldu bugünde öyle bi turladım ufaktan ve bi kaç güzel manzara eşliğinde fotoğrafladım buyurun.
20120501130.jpg

20120502135.jpg

Ön kafayı yaparken biraz zorlandım. :) böyle bir yöntem yaptım süpürge sağolsun :)
20120503136.jpg

20120503137.jpg

20120503138.jpg

20120505141.jpg

20120505144.jpg

20120505145.jpg

20120505146.jpg

20120505147.jpg

20120505148.jpg

20120505149.jpg

20120505150.jpg

20120505152.jpg

20120505153.jpg

20120505154.jpg


gokseltoprak sanada hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanırsın inş.
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
51
@mehmet_gemli Çok güzel fotolar hocam, Eline sağlık:bestmt:
Bu arada fotoğrafların renk paletini sevdim.Hangi makinayı kullandınız?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst