TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
taktırdıgınız lastik ebatları nedir. ben internetten araştırdım pek bişey bulamadım.

ne kadara aldınız bir takım lastigi. lastikler her ikiside aynı desen ve model mi.
Ebatlar 3.00/17 Ön 3.50/18 Arka
tabi bu ölçüler Metzeller için, diğer markalarda metrik yada farklı ölçü sistemi ifade ediliyor olabilir.
Orjinali 90/90/17 ön 100/80/18 biliyorsunuz.
Çoğu kurye arkayı değiştiriyor önü bırakıyor. İkisini değiştirenler de var farklı marka ve model lastikler taktırıyorlar.
Bunun en sağlıklısı ve tavsiye edileni takım lastik taktırmaktır. Takım lastikte desenler birbiriyle aynı olur. Ebatlar değişse de.
Metzeller'in ME22 model lastiğinden taktırdım ben mesela ön arka.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Ramazan kardeş parçalar bunlar
di-53ZE.jpg
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Ebatlar 3.00/17 Ön 3.50/18 Arka
tabi bu ölçüler Metzeller için, diğer markalarda metrik yada farklı ölçü sistemi ifade ediliyor olabilir.
Orjinali 90/90/17 ön 100/80/18 biliyorsunuz.
Çoğu kurye arkayı değiştiriyor önü bırakıyor. İkisini değiştirenler de var farklı marka ve model lastikler taktırıyorlar.
Bunun en sağlıklısı ve tavsiye edileni takım lastik taktırmaktır. Takım lastikte desenler birbiriyle aynı olur. Ebatlar değişse de.
Metzeller'in ME22 model lastiğinden taktırdım ben mesela ön arka.
frenlemede virajlarda nasıl?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu gün biraz ağrım varrdı.. sitenin aziz bekçisi olan ben bu gün fazla bişey yapmadım....
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
arkadaşlar merhaba.

Tvs mi satmak üzereyken talihsizliklerim üst üste geldi. :( Geçen gün motoru Aptallık yapıp benzincide tazikli suyla yıkattım ve adamda kontağa direk suyu bastı içim acıdı zaten o an. şimdi kontakta temassızlık var buda yetmezmiş gibi dün km teli koptu kafayı yiyeceğim. Km teli önemli değil o hallolurda, kontağa nasıl bir çözüm önerirsiniz?

Wd40 ve sıvı gress işe yaramadı. Balata temizleme ya da pas sökücü sprey sıkmayı düşünüyorum. Son çare olarak kontağı açıp temizlemek veya yeni kontak seti almak diye düşünüyorum.

Kontağı söküp temizlemek kısmında dikkat edeceğim birşey varmı?
Yeni kontak aldım diyelim takmak zor olurmu?

Teşekkürler Saygılar
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
orhan geçmiş olsun. saç kurutma makinesi ile kurutmayı denedin mi? denemediysen dene belki düzelir. kontak soketinide kontrol et.

olmadı son çare kontagı sökmek ve temizledikten sonra yeniden denemek. en son çara ise yeni kontak seti. kontak seti alırsan depo akü kapagı da degişmesi gerekir. kontagı sökmek için büyük ihtimalle ön far gösterge felan sökülmesi lazım.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
taktırdıgınız lastik ebatları nedir. ben internetten araştırdım pek bişey bulamadım.

ne kadara aldınız bir takım lastigi. lastikler her ikiside aynı desen ve model mi.
ön 2.75 17 arka 90 90 18 takım lastik michelin pilot sporty 200 tldi yanlış hatırlamıyorsam 2011 in 45. haftasında üretilmiş kargodda ücretsizdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

Arkadaşlar merhaba.. Kısmetse ehliyetimi aldıktan sonra bende aranıza katılacağım. O vakte kadar giyim kuşam hazırlayayım dedim. Araştırdığım bir iki kask modeline bakıp yorumlar mısınız yada 200-300 fiyat aralığında eli yüzü düzgün ne vardır?

1- http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/NITRO-AIKIDO-KAPALI-KASK-pmu1441.html
2- http://www.motomaxonlineshop.com/main/nitro_npsi_pompali_kapali_kask-pmu1437.html

1. seçeneğin fiberglass örgü oluşu biraz daha iyi olacaktır diye düşündürdü ama sizce?
19 olanı ce onaylı diğerinde onay yazılmamış eğer ce onayı yoksa 199 olanı tavsye ederim sharp testlerinden araştırın birde

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

arkadaşlar merhaba.

Tvs mi satmak üzereyken talihsizliklerim üst üste geldi. :( Geçen gün motoru Aptallık yapıp benzincide tazikli suyla yıkattım ve adamda kontağa direk suyu bastı içim acıdı zaten o an. şimdi kontakta temassızlık var buda yetmezmiş gibi dün km teli koptu kafayı yiyeceğim. Km teli önemli değil o hallolurda, kontağa nasıl bir çözüm önerirsiniz?

Wd40 ve sıvı gress işe yaramadı. Balata temizleme ya da pas sökücü sprey sıkmayı düşünüyorum. Son çare olarak kontağı açıp temizlemek veya yeni kontak seti almak diye düşünüyorum.

Kontağı söküp temizlemek kısmında dikkat edeceğim birşey varmı?
Yeni kontak aldım diyelim takmak zor olurmu?

Teşekkürler Saygılar
bildiğim kadarıyla kontakları hassas alırkende özellikle tek anahtar takılı olsun sora kontak bozulur demişlerdi güvendiğin bir usta yada servis varsa bir göster istersen görmeden bişey demek zor çünkü alttaki soketide kontrol et geçmiş olsun
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Sezer bende çok araştırdım internet üzerinden bizim motora birebir uygun lastik bulamadım. michelin in ybr cbf e göre uygun. miginfly taktırdığı lastikler aynı ebatta gibi. acaba hangisi daha iyidir? birisinin tabanı geniş birisinin tabanı ise dar

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

M.balibey senin lastikler nasıl? hız artışı veya yol tutuşu bakımından farklılık hissettin mi?
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
113
19 olanı ce onaylı diğerinde onay yazılmamış eğer ce onayı yoksa 199 olanı tavsye ederim sharp testlerinden araştırın birde

Sharp testlerinde şu site (http://sharp.direct.gov.uk/) çok faydalıymış. Kendi siteleri zaten. Marka model giriyoruz, bize başımızın 4 noktasındaki korumayı 6 farklı kademede gösteriyor. Aikido diğerinden daha iyi çıktı, 5 yıldızlıymış. Sharp testleri uyarısı için teşekkürler.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu cevap bir bir başarı............

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:34 ----------

arkadaşlar merhaba.

Tvs mi satmak üzereyken talihsizliklerim üst üste geldi. :( Geçen gün motoru Aptallık yapıp benzincide tazikli suyla yıkattım ve adamda kontağa direk suyu bastı içim acıdı zaten o an. şimdi kontakta temassızlık var buda yetmezmiş gibi dün km teli koptu kafayı yiyeceğim. Km teli önemli değil o hallolurda, kontağa nasıl bir çözüm önerirsiniz?

Wd40 ve sıvı gress işe yaramadı. Balata temizleme ya da pas sökücü sprey sıkmayı düşünüyorum. Son çare olarak kontağı açıp temizlemek veya yeni kontak seti almak diye düşünüyorum.

Kontağı söküp temizlemek kısmında dikkat edeceğim birşey varmı?
Yeni kontak aldım diyelim takmak zor olurmu?

Teşekkürler Saygılar

orah bu işi wd 40 çözemediyse açıp temzilemek anlamsız... bana sonrunu tam olarak anlatırmısın...

bak kuryelik yıllarında motorun yolda stop etmesi marş basmaması gibi sorun üzerine dedim aha kontak gitti yeni set aldım.. tabi wd40 falan denedikten sonra... tabi kontak sirkeciden uydurma bir kontakdı..ucuz olsun kurye işi görürsün.... eve geldiğimde akşam 21,00 gibi bişeydi.... yaklaşık 4 saat uğraş sonunda kontak montajlandı... çünkü orjinal değildi... kablolar soketler falan uğraştık..ertesi gün yine yoldayım... arıza stop düğmesindeymiş ilk başta hiç aklıma gelmemişti... su aldığı için stop ettiriyormuş.....
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
merhaba arkadaşlar,

motorumu salı günü aldım :) kamyonun gelişini, benim motorun kamyondan indirilmesini, montajını herşeyi gözümün önündeydi. buradan yaşar ticaretteki Ahmet beye tekrar teşekkür ediyorum.

aldım almasına da daha plakam çıkmadı uygunluk belgeleri bugün gelecek fabrikadan.
sonra dosyalar karakola. artık cuma yada pazartesiye plakam da çıkarsa özgürüm :)
yine dayanamadım bir iki tur attım 50 km'ye yakın gezdim ana yollara çıkmadan ..
sabırsızlanıyorum artık şöyle rahat rahat yolda süzülmek için :)
574710_3581567013802_1111980940_33339834_1300949685_n.jpg




dip not: şu tvs marka lastikleri çok fazla kullanıp kendimi her seferinde tehlikeye atmadan değiştireyim diyorum tvsin sitesinde arka lastik opsiyonel 110 diyor yani arkaya 110luk önde aynı kalacak şekilde anadolu yakasında yaptırabileceğim yer var mıdır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------

akünün şarj oplmasını beklerken ...
575200_3584619370109_1111980940_33341356_2031633757_n.jpg


evde gözetlediğim kare :)
528679_3584620250131_1111980940_33341357_1659716109_n.jpg
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
maşşallah nazar deymesin..gidon siyah mı..yeni partide gidon siyah demişlerdi.. birde bana yakınsın plakan çıkınca beklerim.......
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Orhan geçmiş olsun,profiline yazmıştım satıyor musun motoru diye. Yarın ya da c.tesi günü sürat motora gidicem senin için fiyatını sorarım. Bende ufak bir talihsizlik yaşadım ön çamurluk kırıldı orjinali 85 lira,siz siz olun kırmayın hele ön jant 320 lira.:pr:
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
teşekkür ederim işler yooluna girsin gelmeyi düşünüyorum hatta erol abiyle :)
gidon siyah bu arada.

156589_3584674091477_1111980940_33341372_1638202157_n.jpg
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
frenlemede virajlarda nasıl?
Doğrusu ben çok memnunum, virajlarda güven veriyor. Şimdiye kadar kaydığına şahit olmadım.

---------- Post added at 10:29 ---------- Previous post was at 10:16 ----------

japan_rules hayırlı olsun kardeşim. Allah kaza bela vermesin.Çok dikkat et, mutlaka frenleme çalış. Biliyorsun bu başlıkta daha evvel üzüldüğümüz olaylar yaşandı. Bundan sonra yaşamayalım istiyoruz. Bizi üzme :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst