- Katılım
- 8 Ara 2011
- Mesajlar
- 694
eyw hocam sağolasın da
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ill-tertemiz-2008-model-apache-61360643/detay
su ilandaki kasayı beğeniyorum ben . 0 alma ihtimalim de var ama tam olarak ne fark varki aralarında
motor aynı motor ama rengi farklı. ilk kasaya göre hemen hemen her detayı farklıdır. eger bütçeniz yetiyorsa yeni kasa almak avantajdır.
