TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
ARKADAŞLAR 2. BAKIMA SÜRAT MOTORA GİDİCEM .. NE KADAR ÖDERİM BİRDE NELER YAPILIYOR 2. BAKIMDA YARDIMCI OLURSANIZ SEWİNİRİM
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
KENDİM YAPMAM GEREKENLER NELERDİR AÇIKLARMISINIZ ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------

BİRDE GARANTİDEN ÇIKMAZMI ? BAKIMA GİTMEZSEM SATTIĞIM ZAMAN SIKINTI OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BEN BU YAZ SONU SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
KENDİM YAPMAM GEREKENLER NELERDİR AÇIKLARMISINIZ ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------

BİRDE GARANTİDEN ÇIKMAZMI ? BAKIMA GİTMEZSEM SATTIĞIM ZAMAN SIKINTI OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BEN BU YAZ SONU SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM

Satmayı düşünüyorsan garantiden çıkarma kesinlikle. Sürat motorda Kenan usta var ona baktır sakallı genç bir çocuk. Ben kesinlikle çıkartmam garantiden çünkü benim benzin şamandıram(geçen hafta), daha önceki sahibinde de karbürator garantiden değişti. Bazı kronik sorunları oluyor. Bu yüzden en azından 10bine kadar servise götürmenizi öneririm.

---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 13:07 ----------

test sürüşü yaptıran bayi varmı biliyomusunuz?

Sürat motor vego modelinde test sürüşü yapıtırıyor apache'de yaptırmaz diye düşünüyorum.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
BENDE ÖYLE DÜŞÜNÜYORUM .. PEKİ 2. BAKIMIN BANA MALİYETİ NE KADAR TUTAR BİLİYOMUSUNUZ ?=
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
20 yağ + 10-15 civarı yağ filtresi 20-30 civarı işçilik buji hava filtresi falan değiştirmesinler sakın, bizimkisin erkenden değiştirecekti bujiyi ama bilen olarak engel oldum 60 tl yi geçmez tahminim
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
slm arkadaşlar. apachemin lastiklerini degiştirecegim. dün kardeşim talihsiz bir yana yatırma olayı ile karşılaşmış. motorda bişe yok ama üzerine korumalı mont giymedigi için kolu sıyrılmış. kaza nedeni ise lastigin yolu tutmaması ve kayması.

bende sürerken tedirgin oluyorum. gerek virajlarda gerekse ani frenlemelerde lastik güven vermiyor.

kaliteli bir takım lastik alacagım. tercihim antalya ama farklı şehirlerden de olabilir. bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.

iyi forumlar.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
slm arkadaşlar. apachemin lastiklerini degiştirecegim. dün kardeşim talihsiz bir yana yatırma olayı ile karşılaşmış. motorda bişe yok ama üzerine korumalı mont giymedigi için kolu sıyrılmış. kaza nedeni ise lastigin yolu tutmaması ve kayması.

bende sürerken tedirgin oluyorum. gerek virajlarda gerekse ani frenlemelerde lastik güven vermiyor.

kaliteli bir takım lastik alacagım. tercihim antalya ama farklı şehirlerden de olabilir. bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.

iyi forumlar.
kardeşim geçmiş olsun bende ptesi günü yan yattım bendede var hata lastiktede.
miginfly nickli arkadaşımız metzeler aldım memnunum diyordu. bizim burada da metzeler ve michelin nasıl bulucaz bilmem. eski sanayide dörtyol michelin bayisi var metzelerde satıyordu oraya bak olmadı kızılırmak cad motorculara bak harputmotora sor
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
kardeşim geçmiş olsun bende ptesi günü yan yattım bendede var hata lastiktede.
miginfly nickli arkadaşımız metzeler aldım memnunum diyordu. bizim burada da metzeler ve michelin nasıl bulucaz bilmem. eski sanayide dörtyol michelin bayisi var metzelerde satıyordu oraya bak olmadı kızılırmak cad motorculara bak harputmotora sor

teşekkürler sefa kardeşim.

benim için lastik önemlidir. çünkü iki teker üzerinde gidiyoruz. ben araştıracagım söyledigim gibi önceligim antalyada bulmak. birde istanbulda honda servisi arkadaşım var onlarada bir sorayım. ebatları vereyim fiyat alayım. gelişmeleri buradan paylaşırım.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu gün baya yorgunum ..yaşlanıyormuyum yoksa bu ameliyat mı beni yaşlandırdı bilemiyorum...........
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
teşekkürler sefa kardeşim.

benim için lastik önemlidir. çünkü iki teker üzerinde gidiyoruz. ben araştıracagım söyledigim gibi önceligim antalyada bulmak. birde istanbulda honda servisi arkadaşım var onlarada bir sorayım. ebatları vereyim fiyat alayım. gelişmeleri buradan paylaşırım.
miginfly arkadaşa sor bakalım aynı ebatta metzeler almıştı, olmadı burdaki parçacılara getirmelerini söylersin

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

bu gün baya yorgunum ..yaşlanıyormuyum yoksa bu ameliyat mı beni yaşlandırdı bilemiyorum...........
yaşlanıyosundur çoluk çocuk sahibi adamsın :)
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
1
selam arkadaşlar. 190 boy 100 kiloya apchi sırıtır mı, rahatsız eder mi yoksa sıkıntı çıkarmaz mı dersiniz..ilk motorumu alacağım, fiyat performans bakımından tek seçeneğim apachegibi duruyor..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
slm arkadaşlar. apachemin lastiklerini degiştirecegim. dün kardeşim talihsiz bir yana yatırma olayı ile karşılaşmış. motorda bişe yok ama üzerine korumalı mont giymedigi için kolu sıyrılmış. kaza nedeni ise lastigin yolu tutmaması ve kayması.

bende sürerken tedirgin oluyorum. gerek virajlarda gerekse ani frenlemelerde lastik güven vermiyor.

kaliteli bir takım lastik alacagım. tercihim antalya ama farklı şehirlerden de olabilir. bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.

iyi forumlar.
michelin tavsiye ederim pilot sporty yağmur çamur fark etmiyor viraj kabiliyeti ve fren performansıda çok arttı benden sonra 3 arkadaş daha aldı biz izmir buz motordan aldık yanlız isterseniz bilgileri yollarım özelden
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
michelin tavsiye ederim pilot sporty yağmur çamur fark etmiyor viraj kabiliyeti ve fren performansıda çok arttı benden sonra 3 arkadaş daha aldı biz izmir buz motordan aldık yanlız isterseniz bilgileri yollarım özelden

taktırdıgınız lastik ebatları nedir. ben internetten araştırdım pek bişey bulamadım.

ne kadara aldınız bir takım lastigi. lastikler her ikiside aynı desen ve model mi.
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
113
Arkadaşlar merhaba.. Kısmetse ehliyetimi aldıktan sonra bende aranıza katılacağım. O vakte kadar giyim kuşam hazırlayayım dedim. Araştırdığım bir iki kask modeline bakıp yorumlar mısınız yada 200-300 fiyat aralığında eli yüzü düzgün ne vardır?

1- http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/NITRO-AIKIDO-KAPALI-KASK-pmu1441.html
2- http://www.motomaxonlineshop.com/main/nitro_npsi_pompali_kapali_kask-pmu1437.html

1. seçeneğin fiberglass örgü oluşu biraz daha iyi olacaktır diye düşündürdü ama sizce?
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
23
öncelikle s.a arkadaslar bende apache almayı düsünüyorum . size bir kaç sorum olacak bu konuyla ilgili forumdaki mesajların hemen hemen tümünü okudum ama yine de sorayım istiyorum ne de olsa zaman geçtikçe tecrübe artıyor motorla ilgili :)

öncelikle ilk sorum şu .
benim kullandığım motor kanuni tiger 250 ; http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...in-aslani-cok-temiz-10-000-de-83513569/detay/
ilandaki motor benim . bunu satıp da apache almayı düsünüyorum . sıkıldım chopper tarzından . ancak yaptığım iş ne derece mantıklı hala bilemiyorum .
2. sorum ise su aassağıdaki motorlardan birini almayı düsünüyorum en kısa zamanda ;
- http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ill-tertemiz-2008-model-apache-61360643/detay
- http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ir-ayarinda-tertemiz-kusursuzz-81929388/detay
- http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-gorulmeye-deger-77371326/detay
- http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-cbf-150-takasli-cok-temiz-apache-84177953/detay

bana hangisini tavsiye edersiniz arkadaşlar ve bu motorlardan hemen hepsi 20 000 üstünde apache yi etkilermi kaç bin gidiyor bu motorlar .
veya bende makinamı satıyorum diyen arkadaş varsa kocaeli ve civarında cok memnun olurum ..

son olarak foruma yeni üyeyim cok bilmiyorum forum kurallarını cok link verdim olduda bir kusuurum olduysa affola .
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
öncelikle s.a arkadaslar bende apache almayı düsünüyorum . size bir kaç sorum olacak bu konuyla ilgili forumdaki mesajların hemen hemen tümünü okudum ama yine de sorayım istiyorum ne de olsa zaman geçtikçe tecrübe artıyor motorla ilgili :)

öncelikle ilk sorum şu .
benim kullandığım motor kanuni tiger 250 ; http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...in-aslani-cok-temiz-10-000-de-83513569/detay/
ilandaki motor benim . bunu satıp da apache almayı düsünüyorum . sıkıldım chopper tarzından . ancak yaptığım iş ne derece mantıklı hala bilemiyorum .
2. sorum ise su aassağıdaki motorlardan birini almayı düsünüyorum en kısa zamanda ;
- http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ill-tertemiz-2008-model-apache-61360643/detay
- http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ir-ayarinda-tertemiz-kusursuzz-81929388/detay
- http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-gorulmeye-deger-77371326/detay
- http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-cbf-150-takasli-cok-temiz-apache-84177953/detay

bana hangisini tavsiye edersiniz arkadaşlar ve bu motorlardan hemen hepsi 20 000 üstünde apache yi etkilermi kaç bin gidiyor bu motorlar .
veya bende makinamı satıyorum diyen arkadaş varsa kocaeli ve civarında cok memnun olurum ..

son olarak foruma yeni üyeyim cok bilmiyorum forum kurallarını cok link verdim olduda bir kusuurum olduysa affola .

tvs için km nin pek önemi yoktur. ama bakılmamış hor kullanılmışına denk gelirsen canın sıkılabilir. bu nedenle anlayan birine göster.

birde eger maddi imkanın varsa yeni kasalara bakman daha iyi olur. yeni kasalar çok yakışıklı.
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
23
tvs için km nin pek önemi yoktur. ama bakılmamış hor kullanılmışına denk gelirsen canın sıkılabilir. bu nedenle anlayan birine göster.

birde eger maddi imkanın varsa yeni kasalara bakman daha iyi olur. yeni kasalar çok yakışıklı.
Paylaş
| Beğen
şerefini kaybedenin kaybedecek birşeyi kalmamıştır.
eyw hocam sağolasın da
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ill-tertemiz-2008-model-apache-61360643/detay

su ilandaki kasayı beğeniyorum ben . 0 alma ihtimalim de var ama tam olarak ne fark varki aralarında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst