TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
4
ya şunu anlıyamıyorum ya tvs de öle bi bahsediyosunuz ki işte yatıyosun uzun yolda perişan eder falan arkadaşlar tvs okadar da yatık bi alet değilki ben tvs de kullanıyorum çokta rahatım hiç rahatsızlık çekmiyorum hata çok rahat geliyor gt250r alıştığımdanmı bilmiyorum ben gtR ile ç.kaleye giderim yorulmam siz tvs uzun yolda yorar perişan eder diyorsunuz ben cbf150 de kullanırken tvs yede biniyordum oturuşu yine yormuyordu aralarında çok minik bi fark var öle biri dikken öbürü yatık değil yani buna hiç katılmıyorum bunlar tamamen abartma geri kalan fikirlerinize saygı duyuyorum

: ) Gt 250R kullandığın için seni yormaz 100 200 km sonra RTR 150 ile epey yorulursun yol çekilmez olmaya başlar yarış motorları kadar eğilmiyorsun ben diğerlerine göre kıyasladım dikkat edersen mevzu da ondan ibaretti .

sürmesi çok keyifli motor tavsiye ederim herkese bir deneyin sonra anlar herkes

iyi forumlar
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
2011 TVS Apache ile Giresun'dan Samsun'a... Gerçek yol testi, yakıt tüketimi...



Herkese merhabalar

Bugün, Giresun’dan Samsun’a 2011 TVS Apache’m ile gerçek yol koşullarında yaptığım 205.7 kilometrelik yolculuğu sizlerle paylaşmak istedim.

En başta belirteyim; benim boyum 172cm, kilom 76. Samsun da öğrenciyim ve aynı zamanda özel bir şirkette part-time çalışıyorum. Giresun a bıraktığım motosikletimi havalar ısındığı için yaşadığım şehir olan Samsun a geri getirmeye karar verdim ve bir gün önceden otobüsle Giresun a gittim.

Bugün, (05.04.12) yol öncesi gereken ufak kontrol ve bakımları yapıp, gerekli donanımları takıp, 2 kilogram civarı bagajla saat 11:30’da (Hava 22 derece) Giresun da ki evimden çıktım. Kilometrem 3176,6.

Bir kaç km ileride bulunan bir benzin istasyonuna (1Lt x 4,71 tl) girip depomu depo kapağının başladığı yere kadar doldurdum. Kilometrem 3179,4.

Güzel ve sıcak havanın keyfini çıkartarak sakin bir şekilde ortalama hızım 75 ile 80 km arası olacak şekilde sakin sakin sürmeye devam ettim.

6000 devir/dakika nın üzerine neredeyse hiç çıkmadım.

Trafik ışıklarında frene basmadan gaz kesip hız ve vites düşürerek, tamamen durmadan yeşil ışığı yakalamaya çalıştım ve çoğunda da başarılı oldum.

Ordu’nun Ünye ilçesinde 40-45 dakikalık bir ihtiyaç ve çay molası verdim. Kilometrem 3272,6.

Sonra tekrar yola koyuldum. Yine sakin bir kullanım ve ortalama hız 75 ile 80 km ile devam edip, saat 16:00 civarı Samsun’a giriş yaptım. ( Hava 18 derece. )

Samsun, Atakum’da bulunan aynı firma ve aynı fiyata sahip benzin istasyonundan (1Lt x 4,71 tl) depoyu ilk doldurduğum yere kadar doldurtturdum. Kilometrem 3385,1.

Toplamda:

yer yer rüzgar destekli,

yer yer rüzgar engelli

205.7 km yol,

3,86 litre yakıt tüketimi,

18,1806 Türk lirası yakıt gideri


Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler.

100 km 2 lt nin altında bir tüketim. bu motosiklet gerçekten ekonomik
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
2011 TVS Apache ile Giresun'dan Samsun'a... Gerçek yol testi, yakıt tüketimi...



Herkese merhabalar

Bugün, Giresun’dan Samsun’a 2011 TVS Apache’m ile gerçek yol koşullarında yaptığım 205.7 kilometrelik yolculuğu sizlerle paylaşmak istedim.

En başta belirteyim; benim boyum 172cm, kilom 76. Samsun da öğrenciyim ve aynı zamanda özel bir şirkette part-time çalışıyorum. Giresun a bıraktığım motosikletimi havalar ısındığı için yaşadığım şehir olan Samsun a geri getirmeye karar verdim ve bir gün önceden otobüsle Giresun a gittim.

Bugün, (05.04.12) yol öncesi gereken ufak kontrol ve bakımları yapıp, gerekli donanımları takıp, 2 kilogram civarı bagajla saat 11:30’da (Hava 22 derece) Giresun da ki evimden çıktım. Kilometrem 3176,6.

Bir kaç km ileride bulunan bir benzin istasyonuna (1Lt x 4,71 tl) girip depomu depo kapağının başladığı yere kadar doldurdum. Kilometrem 3179,4.

Güzel ve sıcak havanın keyfini çıkartarak sakin bir şekilde ortalama hızım 75 ile 80 km arası olacak şekilde sakin sakin sürmeye devam ettim.

6000 devir/dakika nın üzerine neredeyse hiç çıkmadım.

Trafik ışıklarında frene basmadan gaz kesip hız ve vites düşürerek, tamamen durmadan yeşil ışığı yakalamaya çalıştım ve çoğunda da başarılı oldum.

Ordu’nun Ünye ilçesinde 40-45 dakikalık bir ihtiyaç ve çay molası verdim. Kilometrem 3272,6.

Sonra tekrar yola koyuldum. Yine sakin bir kullanım ve ortalama hız 75 ile 80 km ile devam edip, saat 16:00 civarı Samsun’a giriş yaptım. ( Hava 18 derece. )

Samsun, Atakum’da bulunan aynı firma ve aynı fiyata sahip benzin istasyonundan (1Lt x 4,71 tl) depoyu ilk doldurduğum yere kadar doldurtturdum. Kilometrem 3385,1.

Toplamda:

yer yer rüzgar destekli,

yer yer rüzgar engelli

205.7 km yol,

3,86 litre yakıt tüketimi,

18,1806 Türk lirası yakıt gideri


Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler.

Tebrikler ve teşekkürler çok güzel bir şekilde anlatmışsınız kazasız belasız sürüşler maşşallah km de 11.31 krş yakmışsınız çok çok iyi. Ben de düşünüyorum en yakın zamanda böyle bir uzun yolda yakıtımı ölçmeyi. Kazasız sürüşler...
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selamn aleykum .. Bu aralr okuyup yazamayanlardanım bende yoğunluktan .. :) Yine buralar canlı yararlı şeyler paylaşılıyor .. yine bi meraba deyip kaçıcam ama bugün okulda benım apacheyle bi ybr yi yanyana fotoladım .. paylaşayım sizle istedim .. hadin hayırlı geceler .. :)

44bbx.jpg


44bcr.jpg




Hee unuttum ya .. Bugün dükkana Selçuk Ecza Deposundan bi abi geldi kurye .. Yemek yiyoduk motoru denemek ıstedı .. Onda CBF var 2011 .. Dedim değişelim bi bakalım .. Neyse bi tur attık beraber arka sokaktan geldik .. Dedi Biz bunun örneğini arıyoruz nolur gel depoya gidelim 5 dk .. Yemeğı bıraktım gittik neyse .. Cbf bendeydı yolda .. Motor cılız aga .. Titresim yok rhat eyw ama gucsuzlugunu hıssedıosun .. Domuz kafa gidon şaşırtıyo ınsanı .. vıtes araları acayıp uzun 2ye atcagına bosa sallıyosun . bende dıyorum bu vıtes gostergesını nıye koymuslar :D bu yüzdenmıs .. geçtimi die bakmak gerekıyor .. Neyse depoya gittik toplandı kurye abiler bi o deniyo bi öbürü deniyo bayıldılar motora .. o kdr Cbf nın ıcınde TVS nın bu olayı benı gururlandırdı açıkcası .. hiç pişman degılım .. titrerim ama ezerım alayını aga :D Hadi şimdi cidden iyi geceler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
27
lastiklerin ikisini değiştirmek tabiki daha iyi , hatta usta değiştirme dedi , orjinal lastik yazın çok uygun ,sadece yağışlı havalarda problem biraz daha fazla olur dedi. Tekini değiştirecem dedim o da hiç tartışma bile yapmadan arkayı değiştirdi , vardır bir bildiği
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
2011 TVS Apache ile Giresun'dan Samsun'a... Gerçek yol testi, yakıt tüketimi...



Herkese merhabalar

Bugün, Giresun’dan Samsun’a 2011 TVS Apache’m ile gerçek yol koşullarında yaptığım 205.7 kilometrelik yolculuğu sizlerle paylaşmak istedim.

En başta belirteyim; benim boyum 172cm, kilom 76. Samsun da öğrenciyim ve aynı zamanda özel bir şirkette part-time çalışıyorum. Giresun a bıraktığım motosikletimi havalar ısındığı için yaşadığım şehir olan Samsun a geri getirmeye karar verdim ve bir gün önceden otobüsle Giresun a gittim.

Bugün, (05.04.12) yol öncesi gereken ufak kontrol ve bakımları yapıp, gerekli donanımları takıp, 2 kilogram civarı bagajla saat 11:30’da (Hava 22 derece) Giresun da ki evimden çıktım. Kilometrem 3176,6.

Bir kaç km ileride bulunan bir benzin istasyonuna (1Lt x 4,71 tl) girip depomu depo kapağının başladığı yere kadar doldurdum. Kilometrem 3179,4.

Güzel ve sıcak havanın keyfini çıkartarak sakin bir şekilde ortalama hızım 75 ile 80 km arası olacak şekilde sakin sakin sürmeye devam ettim.

6000 devir/dakika nın üzerine neredeyse hiç çıkmadım.

Trafik ışıklarında frene basmadan gaz kesip hız ve vites düşürerek, tamamen durmadan yeşil ışığı yakalamaya çalıştım ve çoğunda da başarılı oldum.

Ordu’nun Ünye ilçesinde 40-45 dakikalık bir ihtiyaç ve çay molası verdim. Kilometrem 3272,6.

Sonra tekrar yola koyuldum. Yine sakin bir kullanım ve ortalama hız 75 ile 80 km ile devam edip, saat 16:00 civarı Samsun’a giriş yaptım. ( Hava 18 derece. )

Samsun, Atakum’da bulunan aynı firma ve aynı fiyata sahip benzin istasyonundan (1Lt x 4,71 tl) depoyu ilk doldurduğum yere kadar doldurtturdum. Kilometrem 3385,1.

Toplamda:

yer yer rüzgar destekli,

yer yer rüzgar engelli

205.7 km yol,

3,86 litre yakıt tüketimi,

18,1806 Türk lirası yakıt gideri


Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler.

Başkan en altta 18.1806 yı görünce bi an noluyoruz dedim ilk başta 18 kuruş yakmış gibi okudum Allahtan fazla sürmedi anlamam :)
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
bende oyumu ön tekerden yana kullanmak istiyorum. ani fren yaparken ön lastiğin kayması demek aşırı adrenalinin başlayıp yerde bitmesi demek.

olayı yaşamış tecrübeli biri olarak arkadaşlara katılıyorum :)

---------- Post added at 11:56 ---------- Previous post was at 11:39 ----------

2011 TVS Apache ile Giresun'dan Samsun'a... Gerçek yol testi, yakıt tüketimi...



Herkese merhabalar

Bugün, Giresun’dan Samsun’a 2011 TVS Apache’m ile gerçek yol koşullarında yaptığım 205.7 kilometrelik yolculuğu sizlerle paylaşmak istedim.

En başta belirteyim; benim boyum 172cm, kilom 76. Samsun da öğrenciyim ve aynı zamanda özel bir şirkette part-time çalışıyorum. Giresun a bıraktığım motosikletimi havalar ısındığı için yaşadığım şehir olan Samsun a geri getirmeye karar verdim ve bir gün önceden otobüsle Giresun a gittim.

Bugün, (05.04.12) yol öncesi gereken ufak kontrol ve bakımları yapıp, gerekli donanımları takıp, 2 kilogram civarı bagajla saat 11:30’da (Hava 22 derece) Giresun da ki evimden çıktım. Kilometrem 3176,6.

Bir kaç km ileride bulunan bir benzin istasyonuna (1Lt x 4,71 tl) girip depomu depo kapağının başladığı yere kadar doldurdum. Kilometrem 3179,4.

Güzel ve sıcak havanın keyfini çıkartarak sakin bir şekilde ortalama hızım 75 ile 80 km arası olacak şekilde sakin sakin sürmeye devam ettim.

6000 devir/dakika nın üzerine neredeyse hiç çıkmadım.

Trafik ışıklarında frene basmadan gaz kesip hız ve vites düşürerek, tamamen durmadan yeşil ışığı yakalamaya çalıştım ve çoğunda da başarılı oldum.

Ordu’nun Ünye ilçesinde 40-45 dakikalık bir ihtiyaç ve çay molası verdim. Kilometrem 3272,6.

Sonra tekrar yola koyuldum. Yine sakin bir kullanım ve ortalama hız 75 ile 80 km ile devam edip, saat 16:00 civarı Samsun’a giriş yaptım. ( Hava 18 derece. )

Samsun, Atakum’da bulunan aynı firma ve aynı fiyata sahip benzin istasyonundan (1Lt x 4,71 tl) depoyu ilk doldurduğum yere kadar doldurtturdum. Kilometrem 3385,1.

Toplamda:

yer yer rüzgar destekli,

yer yer rüzgar engelli

205.7 km yol,

3,86 litre yakıt tüketimi,

18,1806 Türk lirası yakıt gideri


Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler.

merhaba,

nasıl yani 8 kuruş mu km de ? :)

---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:56 ----------

Selamn aleykum .. Bu aralr okuyup yazamayanlardanım bende yoğunluktan .. :) Yine buralar canlı yararlı şeyler paylaşılıyor .. yine bi meraba deyip kaçıcam ama bugün okulda benım apacheyle bi ybr yi yanyana fotoladım .. paylaşayım sizle istedim .. hadin hayırlı geceler .. :)

http://e1204.hizliresim.com/w/6/44bbx.jpg

http://e1204.hizliresim.com/w/6/44bcr.jpg



Hee unuttum ya .. Bugün dükkana Selçuk Ecza Deposundan bi abi geldi kurye .. Yemek yiyoduk motoru denemek ıstedı .. Onda CBF var 2011 .. Dedim değişelim bi bakalım .. Neyse bi tur attık beraber arka sokaktan geldik .. Dedi Biz bunun örneğini arıyoruz nolur gel depoya gidelim 5 dk .. Yemeğı bıraktım gittik neyse .. Cbf bendeydı yolda .. Motor cılız aga .. Titresim yok rhat eyw ama gucsuzlugunu hıssedıosun .. Domuz kafa gidon şaşırtıyo ınsanı .. vıtes araları acayıp uzun 2ye atcagına bosa sallıyosun . bende dıyorum bu vıtes gostergesını nıye koymuslar :D bu yüzdenmıs .. geçtimi die bakmak gerekıyor .. Neyse depoya gittik toplandı kurye abiler bi o deniyo bi öbürü deniyo bayıldılar motora .. o kdr Cbf nın ıcınde TVS nın bu olayı benı gururlandırdı açıkcası .. hiç pişman degılım .. titrerim ama ezerım alayını aga :D Hadi şimdi cidden iyi geceler :)




:))))) titrerim ama ezerimm güzelmiş :)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
lastiklerin ikisini değiştirmek tabiki daha iyi , hatta usta değiştirme dedi , orjinal lastik yazın çok uygun ,sadece yağışlı havalarda problem biraz daha fazla olur dedi. Tekini değiştirecem dedim o da hiç tartışma bile yapmadan arkayı değiştirdi , vardır bir bildiği
arka olması normal motorlar arkadan itişli başka bi seçeneği de yok zaten virajda sen biraz gazı açtın mı lastik kötü ise yanlarsın ama ön öyle değil.
örneğin ben virajda baya baya yatarım arka benim ırc ön orjinal (2008 model 6500 km de) bazen çok yatıp gaza abandıgımda arkanın tatlı tatlı kaydıgını hissediyorum. ama önde bi problem yok. dururkende arka kaldıracak kadar abanıyorum ön frene kitleme yaptırmıyorum bu frenleyen kişi ile ilgili öne biraz yüklenip basarsan bişey olmaz (tabi hart diye bi anda basmıcaksın). ama demiyorum lastikleri değiştirmeyin parası olan değiştirsin.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Yukarıdaki lastik değişimi ile ilgili yazıları okurken bir kitapta okuduğum bir şey aklıma geldi paylaşmak istedim.

"Ön ve arka lastiklerin baktıkları, döndükleri yön ile gitmekte oldukları yön arasında belli bir açı vardır, bu açılar ön ve arka yanal kayma açıları olarak adlandırılır, bunun asıl sebebi burulma deformasyonudur.

Motosikletler, dizayn aşamasında aska yanal kayma açısı daha büyük olacak şekilde tasarlanırlar, bunun sebebi kritik durumlarda, yani yol tutuşun kaybolduğu ve kaymaya bağlı düşmenin gerçekleşeceği durumlarda yol tutuşu ilk kaybedecek olan lastiğin arka teker olmasını sağlamaktır. Yol tutuş ilk olarak arka lastik kaybettiğinde gerçekleşecek olan düşüşte motosiklet önde sürücü arkada kayarken eğer ön lastiğin kayma açısı daha büyük olsaydı bu sefer önde sürücü arkada motosiklet kayacaktı ki bunun oluşturacağı tehlike çok daha büyük olacaktı."

Yani ilk önce arka teker yol tutuşunu kaybettiğine göre arka tekeri değiştirmek daha mantıklı gelebilir ancak bu yol tutuşu attıracağı için önden kayma ihtimalimiz artacak ve yukarıda söylendiği gibi bizi daha tehlikeli bir durumun içine sokacaktır, kanımca her ikisini beraber değiştirmek daha mantıklı geliyor :cat:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
o kadar az yakmaz bence 8,7 krş çıkıyor bence bi hata var
arkadaş neredeyse ışıklarda bile durmamış ve çok sakin sürmüş. ve tek kişi bence normal. 6 bin deviri geçmemiş bu değerler olabilir.
ben çift kişi karşıdan aşırı rüzgarlı yolda 80 100 km/h arası 115 km yol yaptım daha sonra tek kişi şehir içi devirli kullanarak 30 km daha yapmıştım 15 tl benzin ile (4,50 falan dı benzinin litresi, motorda 1500 km de idi)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaş neredeyse ışıklarda bile durmamış ve çok sakin sürmüş. ve tek kişi bence normal. 6 bin deviri geçmemiş bu değerler olabilir.
ben çift kişi karşıdan aşırı rüzgarlı yolda 80 100 km/h arası 115 km yol yaptım daha sonra tek kişi şehir içi devirli kullanarak 30 km daha yapmıştım 15 tl benzin ile (4,50 falan dı benzinin litresi, motorda 1500 km de idi)
bu kadar az olamaz bence 2-3 hafta önce 10 krş gördüm, 70km falan uzun yol topam 100km, 60-65km hız ile
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ben de ikisinin birden değiştirilmesinden yanayım.sanki bana çift değilde tek ayakakabı alıyormuş gibi geliyor.tabiatım kurusun.:p
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
23
manisadaki tvs'ci arkadaşlara sesleniyorum bi buluşma ayarlayalım ilgili arkadaşlar benimle irtibata geçsin 05304593398
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Hee unuttum ya .. Bugün dükkana Selçuk Ecza Deposundan bi abi geldi kurye .. Yemek yiyoduk motoru denemek ıstedı .. Onda CBF var 2011 .. Dedim değişelim bi bakalım .. Neyse bi tur attık beraber arka sokaktan geldik .. Dedi Biz bunun örneğini arıyoruz nolur gel depoya gidelim 5 dk .. Yemeğı bıraktım gittik neyse .. Cbf bendeydı yolda .. Motor cılız aga .. Titresim yok rhat eyw ama gucsuzlugunu hıssedıosun .. Domuz kafa gidon şaşırtıyo ınsanı .. vıtes araları acayıp uzun 2ye atcagına bosa sallıyosun . bende dıyorum bu vıtes gostergesını nıye koymuslar :D bu yüzdenmıs .. geçtimi die bakmak gerekıyor .. Neyse depoya gittik toplandı kurye abiler bi o deniyo bi öbürü deniyo bayıldılar motora .. o kdr Cbf nın ıcınde TVS nın bu olayı benı gururlandırdı açıkcası .. hiç pişman degılım .. titrerim ama ezerım alayını aga :D Hadi şimdi cidden iyi geceler :)


hacı git bunu cbf topiğinde paylaş :D adamlar 2 hafta cbfnin artılarını tvs nin eksiklerini konuşsunlar :) bizim motor 200 km de 3.8 lt benzin yakıyor. sizin motor 200 kmde kaç lt YAĞ yakıyor diye sormak da lazım :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
hacı git bunu cbf topiğinde paylaş :D adamlar 2 hafta cbfnin artılarını tvs nin eksiklerini konuşsunlar :) bizim motor 200 km de 3.8 lt benzin yakıyor. sizin motor 200 kmde kaç lt YAĞ yakıyor diye sormak da lazım :)


Kardeşim düşünmedim değil ama şimdi tepemize binerler boşveer :D adamlar çekemiyor bunu çok açik anladim artik.. Kurye abi benim motorla basti gitti ben cbf ile yetisemedim basiyom basiyom gitmiyo motor.. :D adamlar objektif seklde konustu valla arada gel çayimizi iç
Motorunla gezelm fln dediler buda bana yeter baba :D boş lafa gerek yok mevzu ortada. Nokta
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hacı git bunu cbf topiğinde paylaş :D adamlar 2 hafta cbfnin artılarını tvs nin eksiklerini konuşsunlar :) bizim motor 200 km de 3.8 lt benzin yakıyor. sizin motor 200 kmde kaç lt YAĞ yakıyor diye sormak da lazım :)

Hehehe birde cbf ekonomik motor derler sadece benzine bakmamak lazim onda benzin+yag hukumet bunu duysa yaglarada zam yapar:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst