- Katılım
- 11 Kas 2010
- Mesajlar
- 4
ya şunu anlıyamıyorum ya tvs de öle bi bahsediyosunuz ki işte yatıyosun uzun yolda perişan eder falan arkadaşlar tvs okadar da yatık bi alet değilki ben tvs de kullanıyorum çokta rahatım hiç rahatsızlık çekmiyorum hata çok rahat geliyor gt250r alıştığımdanmı bilmiyorum ben gtR ile ç.kaleye giderim yorulmam siz tvs uzun yolda yorar perişan eder diyorsunuz ben cbf150 de kullanırken tvs yede biniyordum oturuşu yine yormuyordu aralarında çok minik bi fark var öle biri dikken öbürü yatık değil yani buna hiç katılmıyorum bunlar tamamen abartma geri kalan fikirlerinize saygı duyuyorum
: ) Gt 250R kullandığın için seni yormaz 100 200 km sonra RTR 150 ile epey yorulursun yol çekilmez olmaya başlar yarış motorları kadar eğilmiyorsun ben diğerlerine göre kıyasladım dikkat edersen mevzu da ondan ibaretti .
sürmesi çok keyifli motor tavsiye ederim herkese bir deneyin sonra anlar herkes
iyi forumlar