TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
yanlış düşünüyosun :) reis zenon bence modifiye değil çok güzel duruyo motorda
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bora abim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güle güle kullan.
sağolasın yasin kardeş.amiiiin hepimize.

hayırlı uğurlu olsun Bora abi, nasıl alet abi anlat biraz
teşekkürler sefa kardeş,biliyorsun çift (75 derece)silindir V motor.tvs ye göre 2 kat güçlü ve torklu bir makine.daha oturaklı,yol tutuşu,kullanılışı ve bana verdiği güven tabiiki daha fazla.2007 modelini sıfır almıştım ve ADANA-DATÇA-ADANA yapmıştım ve ondanda çok memnundum.darısı siz kardeşlerime olsun inşallah.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
apache ye zenon takmak modifiye yapmak bana abes geliyor :)
adam fabrika çıkışında yapılacak olan her güzelliği yamış zaten
yanlış mı düşünüyorum ?

sen bıde gece karsıdan gelen xenonlu apache ye bak tanımadıgım bırıyle bulusucaktım aksam vaktı adam telden tarıf edıyor dırek ben senı gordum xenon lu mu motorun dedı :cherry: ewet o benım dedım mesafe baya vardı cok dıkkat cekıyor uzaktan
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
sen bıde gece karsıdan gelen xenonlu apache ye bak tanımadıgım bırıyle bulusucaktım aksam vaktı adam telden tarıf edıyor dırek ben senı gordum xenon lu mu motorun dedı :cherry: ewet o benım dedım mesafe baya vardı cok dıkkat cekıyor uzaktan

işteee buu :)))
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
aynen o zaman problem olmaz hız olmayacaksa daha atak istiyorsun mantıklı aslında benimde garanti olmasa zorlayabilirdim biraz bu konuda arkayı disk yapabilir miyiz acaba geçenlerde biri aa ne güzel motor kaç yapıyor falan filan dedi gittiğim bir yerde sonra arkayı aa bu motora kampana mı yapmışlar dedi ve çok koydu hırs yaptım diyebilirim ama motosiklet konusunda pek bilgim olmadığından bişeyde yapamıyorum :)

evet arkayı da disk yapabilirim. çok zor birşey değil. ama ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. üzerindeki kampanalı sistem her istediğimde kitlemeye yetecek kadar tutuyor. diskde olsa ne kadar güçlüde olsa gereken max. güç kilitleyebilecek kadar güç :D birde arkanın o kadar güçlü olması çok da iyi birşey değil. ön fren güçlü arkada kendine yetecek kadar olsa tamamdır işte :) adı kampana olduğundan pek kayd adeğer bir değer verilmiyor diskin havasına sahip değil orası ayrı :D
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
cogu zaman lastıgın dandık oldugunu unutup arka frene asılıyorum bugunku gıbı sırkete geldım bıraz kaptırmısım gırıs ı kacırıyodum yerdede toprak vardı arkayı fazla sıkmısım baktım bsıklet gıbı yana geldı arkası motorun :sunny: hemen bıraktım yusuf abı de baya kılo almıs gorustuk oracıkta
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
62
Motorun orjinalinde olmayan zenonla muayeneden geçemezsin + orjinal olmayan zenon ışığı dağıtıyor,trafik polisine rast gelirsen trafikten men edebilir.Arkadaşlar,2011 temmuz'da aldığım RTR APACHE motorumu 2.900'e satıyorum.SAHİBİNDEN COM. da ilanı vardır
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, motorunuza en fazla kaç kilo yükle bindiniz? Mesela artçısıyla birlikte 150-160 kiloyla kullanan varmı aranızda? Performansını merak ediyorumda?
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Motorun orjinalinde olmayan zenonla muayeneden geçemezsin + orjinal olmayan zenon ışığı dağıtıyor,trafik polisine rast gelirsen trafikten men edebilir.Arkadaşlar,2011 temmuz'da aldığım RTR APACHE motorumu 2.900'e satıyorum.SAHİBİNDEN COM. da ilanı vardır

Ya çok ucuza satıyorsunuz.ya da ederi o kadarr...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
xenon dan ceza yemedım muaynede sorun olmuyor hyosung 250r la gectım 2 sene evvel yada ıstanbulda sıkıntı yok gercı memleket çanakale biga ama orada yasamıyorum
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
62
reis007 arkadaşıma:motorun sıfırı 4 binlira sahibinden com daki ilanlara baktım;adam yazmış 3.900,3.800 en ucuzu 3.350, sıfırı 4.000 lirayken alacak adam niye bu parayı versinki gider sıfırını alır benim istediğim fiyat makul.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

ERROR88 arkadaşıma;Çanakkale çan'lıyım yaş 44, daha önceki ramzey motorumla muayeneden geçememiştim
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
Arkadaşlar, motorunuza en fazla kaç kilo yükle bindiniz? Mesela artçısıyla birlikte 150-160 kiloyla kullanan varmı aranızda? Performansını merak ediyorumda?

ben 105 esım 55 toplam 160 kg bi sorun yok sehır ıcınde,
bu hafta sonu hava guzel olursa 18 - 20 km lık bol vırajlı ve gayet dık GOLCUK yolu benı beklıyor pazar aksamı tecrubemı yazarım
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
arkadas bu zenon farla ılgılı amma cok senaryolar uretıosunuz he benım motor 8000 km de 1 yıllık oldu ılk zenon ar taktırdıgımda 300 kmde ıdı motorum yane ılk hafta takdırdım su ana kadar en ufak bır sıkıntı yasamadım ayrıca araya fılan baglantıda attırmadım dırekt kontak elektırıgıne baglattım normalde motor calısmadan far yanmıodu sımdı motor calısmasada kontak acıkken yanıo farlarım ama 2 yada 3 dk motor calısmadan farı acık bırakırsanız akuyu bıtırır hemen bır kere bu konuda tecrubem oldu ayak marsı ıle calıstırdım 15 dk gezdım sonra devam eskısı gıbı oldu ayrıca zenon ve karbon fıber kaplama bu motorun olmazsa olmazı benım motorda elektırık aksamı olarak zenon far led par ampullerı farın altında led gunduz farı ve motor blogunun ıcın ce ıkı tane led serıt aydınlatma var 10 cm uzunlugunda motorumda sıyah cok sukur ne elektırık aksamı nede motor kısmı tık demedı su ana kadar yag deıstırmeden yag degıstırmeye servısı ancak goruyorum bu arada zenon fara ceza yazcak polısıde alnından operım :D 10 yıldır arabamızda motorumuzda kullanıoz hıc gormedım apachenın aydınlatması ıyı ztn ama zenon yakısıo abı yha:D ve aydınlatmada cok daha ıyı oluo kım ne derse desın :D
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
73
tvs nin kullanım klavuzu

ben 105 esım 55 toplam 160 kg bi sorun yok sehır ıcınde,
bu hafta sonu hava guzel olursa 18 - 20 km lık bol vırajlı ve gayet dık GOLCUK yolu benı beklıyor pazar aksamı tecrubemı yazarım


Arkadaşlar Tvs nin kullanım klavuzunda istiab haddi ( 2 kişinin en fazla ağırlığı)130 kg diyor.bu durum bir sakınca yaratırmı?malum bende 125 kg ağırlığında birisiyim.bu durumda ben artcı alamam sanırım !
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
Arkadaşlar Tvs nin kullanım klavuzunda istiab haddi ( 2 kişinin en fazla ağırlığı)130 kg diyor.bu durum bir sakınca yaratırmı?malum bende 125 kg ağırlığında birisiyim.bu durumda ben artcı alamam sanırım !

abi ben 80 babam 95 birde 40 - 45 kilo servis çantasıyla bindim motora banamısın demedi 90 - 95 sabit hızda düzde gidiyo ama hafif rampada bayılıyo motor ki bu durumda normal
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
73
iyi o zaman içim rahatladı gerçi ben artçı almayı pek düşünmüyorum ama zorunlu kalırsam alabilirim belki.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
iyi o zaman içim rahatladı gerçi ben artçı almayı pek düşünmüyorum ama zorunlu kalırsam alabilirim belki.
apacheye at yükü banamısın demez gider. sadece rampada kalkarken dikkat edeceksin valla tek teker olur hemen :d yavaşca kalktın gaza asılma hemen asılırsan yine ön kaldırıyor kerata:) (tek kişi iken sorun yok veya artcı zayıfsa ama 75 80 kilo ise :):):):))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst