TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
eyyy apachedaşlarım. canım motorda bişeyleri değiştirmek istiyor. motorun şu an bi sorunu yok. lakin geçen gün çalıştığım yerdeki birisinin zealsun marka zincirli motoruna büyük piston ve silindir takdık. müthiş bir güçlenme şahlanma oldu. işlem de son derece basit idi. sadece 3-5 mm büyük bir piston alıp. rektefeci bir tanıdığa silindirle birlikte gönderdik. adamlar 1 gün sonra silindiri büyütüp honlayıp gönderdiler. söktüğümüz gibi geri taktık. bende kaşınmaya başladım. malum benim motor da 46 000 kmyi devirdi. acaba diyorum bişeyler şeyapsam mı :? daha önce bu motora rektefe hakkında bilgisi olan varmı. yapsak ne kadar büyültebiliriz. silindir çapı 57 diye biliyorum. çapını 60 yaparsam 163 cc olacak 15.5 bg civarı. 62.5 e kadar çıkartabilirsem rtr 180 lerle aynı cc ye ve güce sahip olacak ( 17.03 hp ) gömlek dış çapı nedir acaba. bu tarz bilgiler verebilirseniz sevinirim. eğer kafama yatarsa yapmak istiyorum. kendim yapacağım için maaliyeti uçuk kaçık bir rakam olmayacak. rektefeciye max. 50 tl gidecek pisonu belki 30-40 tl ye bulabileceğim. geriye contalar kalıyor. sizce uğraşmalımıyım uğraşmamalımıyım :D zaten 46 000 km olmuş makina öyle yada böyle oynanma zamanı gelmiş yani :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaşlar,dün itibarı ile,hiç hesapta yokken,tamamen tesadüfi olarak 2010 model,4240 km.de bir ST&KANUNİ GT 250 aldım.zaten 2007 yılında da,COMET 250'm vardı ama o karbüratörlüydü.çok sevdiğim APACHE mi satıyorum.bilginize.işte size yeni motorumun resimleri;
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567432_dscn0740-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567433_dscn0741-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567434_dscn0742-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567435_dscn0743-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567436_dscn0744-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567437_dscn0745-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567438_dscn0746-jpg[/URL]

Oo Bora abim hayirli olsun bende seneye bahara dusunuyorum cbr 250 yada hyo ama ikinci eli sorun olur mu diyede dusunuyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

eyyy apachedaşlarım. canım motorda bişeyleri değiştirmek istiyor. motorun şu an bi sorunu yok. lakin geçen gün çalıştığım yerdeki birisinin zealsun marka zincirli motoruna büyük piston ve silindir takdık. müthiş bir güçlenme şahlanma oldu. işlem de son derece basit idi. sadece 3-5 mm büyük bir piston alıp. rektefeci bir tanıdığa silindirle birlikte gönderdik. adamlar 1 gün sonra silindiri büyütüp honlayıp gönderdiler. söktüğümüz gibi geri taktık. bende kaşınmaya başladım. malum benim motor da 46 000 kmyi devirdi. acaba diyorum bişeyler şeyapsam mı :? daha önce bu motora rektefe hakkında bilgisi olan varmı. yapsak ne kadar büyültebiliriz. silindir çapı 57 diye biliyorum. çapını 60 yaparsam 163 cc olacak 15.5 bg civarı. 62.5 e kadar çıkartabilirsem rtr 180 lerle aynı cc ye ve güce sahip olacak ( 17.03 hp ) gömlek dış çapı nedir acaba. bu tarz bilgiler verebilirseniz sevinirim. eğer kafama yatarsa yapmak istiyorum. kendim yapacağım için maaliyeti uçuk kaçık bir rakam olmayacak. rektefeciye max. 50 tl gidecek pisonu belki 30-40 tl ye bulabileceğim. geriye contalar kalıyor. sizce uğraşmalımıyım uğraşmamalımıyım :D zaten 46 000 km olmuş makina öyle yada böyle oynanma zamanı gelmiş yani :)

Insanoglu hep daha fazlasini istiyor ama guclendirirken birde durmayi nasil yapicaksin yani on ayni disk ama arka bizde kampana 3(3 180de disk var eger frenlerdede iyilestirme yaparsan olabilir tabi ama frenler ayni kalacaksa tavsiye etmem kendimden ornek vereyim mercedeste turbolu oldugunden box taktim daha guclu oldu ama simdide orjinal frenler yetmiyor bosu bosuna boxa 600 tl vermis oldum ama bana sorun olmaz oylede kullanirim dersen bisey diyemem:)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
adanalı abi bende bakıyorum 2010 comet.hatta buldum 1 tane. 7200km'de kırmızı.aynı seninki gibi orjinal :)
Kaça aldığını özelden yazarmısın.piyasayı bilelim de ona göre alışveriş yapalım ;)
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
bu hyosunglar da st kanunı satın aldıktan sonra bır degısme oldumu acaba kalıtede fılan bır eksılme varmı bende cok ıstıyorum gecıs motoru olarak ama kafamı kurcalıyo bu st kanunı olusu
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
kanuninin sadece türkiye'ye gelen hyosungların yakıt deposunu boyadığını(kendi markasını yazmak için) başkada bi değişiklik yapmadığını,aksine yeni modellerin daha teknolojik olduğunu biliyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
eyyy apachedaşlarım. canım motorda bişeyleri değiştirmek istiyor. motorun şu an bi sorunu yok. lakin geçen gün çalıştığım yerdeki birisinin zealsun marka zincirli motoruna büyük piston ve silindir takdık. müthiş bir güçlenme şahlanma oldu. işlem de son derece basit idi. sadece 3-5 mm büyük bir piston alıp. rektefeci bir tanıdığa silindirle birlikte gönderdik. adamlar 1 gün sonra silindiri büyütüp honlayıp gönderdiler. söktüğümüz gibi geri taktık. bende kaşınmaya başladım. malum benim motor da 46 000 kmyi devirdi. acaba diyorum bişeyler şeyapsam mı :? daha önce bu motora rektefe hakkında bilgisi olan varmı. yapsak ne kadar büyültebiliriz. silindir çapı 57 diye biliyorum. çapını 60 yaparsam 163 cc olacak 15.5 bg civarı. 62.5 e kadar çıkartabilirsem rtr 180 lerle aynı cc ye ve güce sahip olacak ( 17.03 hp ) gömlek dış çapı nedir acaba. bu tarz bilgiler verebilirseniz sevinirim. eğer kafama yatarsa yapmak istiyorum. kendim yapacağım için maaliyeti uçuk kaçık bir rakam olmayacak. rektefeciye max. 50 tl gidecek pisonu belki 30-40 tl ye bulabileceğim. geriye contalar kalıyor. sizce uğraşmalımıyım uğraşmamalımıyım :D zaten 46 000 km olmuş makina öyle yada böyle oynanma zamanı gelmiş yani :)

sen bi 20 bin daha bin daha sonra yap bence o dediğini :) bora abi hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah.

erol ön dişliyi 14 yaptım çağır uzun yola cbr ciyi:)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
erol ön dişliyi 14 yaptım çağır uzun yola cbr ciyi:)[/QUOTE]

cbr 125 ise kasıtın uzak dur aga uzun yolda gecer kesınlık le oda gucunden degıl grenaj farkından baya da rahat gecıyor hemde defalarca testedıldı
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
[/COLOR]

Insanoglu hep daha fazlasini istiyor ama guclendirirken birde durmayi nasil yapicaksin yani on ayni disk ama arka bizde kampana 3(3 180de disk var eger frenlerdede iyilestirme yaparsan olabilir tabi ama frenler ayni kalacaksa tavsiye etmem kendimden ornek vereyim mercedeste turbolu oldugunden box taktim daha guclu oldu ama simdide orjinal frenler yetmiyor bosu bosuna boxa 600 tl vermis oldum ama bana sorun olmaz oylede kullanirim dersen bisey diyemem:)


sen yeterki iste kardeşim ben ön diski de büyüteyim moment etkisi ile daha kolay durdurabilelim. :) canım motoru büyülteyim dediysem artık 80 90 ile değilde 140 -150 ile gidecem demek değil ki :) ben yine aynı hızı yapıcam. sadece gücü daha çok hissedecem. insanoğlunun hep daha fazlasını isteme meselesi tabiki bu olayın adı. max. 250 cclik bir motosiklet dünya üzerindeki her türlü şartlarda yeterli güç üretebiliyorken. 1600 cc motosiklet üretmek bile bu bakış açısıyla komik bir durum. :) benim amacım daha çok hız değil. değişiklik ve emek harcayıp daha güçlü birşey elde etmek. tutupda 250 300 cc de değil max 30 cc değieşecek fren disk çapında + 3 bg için 0.5 cm büyültmeye gerek yok diyorum :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sen yeterki iste kardeşim ben ön diski de büyüteyim moment etkisi ile daha kolay durdurabilelim. :) canım motoru büyülteyim dediysem artık 80 90 ile değilde 140 -150 ile gidecem demek değil ki :) ben yine aynı hızı yapıcam. sadece gücü daha çok hissedecem. insanoğlunun hep daha fazlasını isteme meselesi tabiki bu olayın adı. max. 250 cclik bir motosiklet dünya üzerindeki her türlü şartlarda yeterli güç üretebiliyorken. 1600 cc motosiklet üretmek bile bu bakış açısıyla komik bir durum. :) benim amacım daha çok hız değil. değişiklik ve emek harcayıp daha güçlü birşey elde etmek. tutupda 250 300 cc de değil max 30 cc değieşecek fren disk çapında + 3 bg için 0.5 cm büyültmeye gerek yok diyorum :)
aynen o zaman problem olmaz hız olmayacaksa daha atak istiyorsun mantıklı aslında benimde garanti olmasa zorlayabilirdim biraz bu konuda arkayı disk yapabilir miyiz acaba geçenlerde biri aa ne güzel motor kaç yapıyor falan filan dedi gittiğim bir yerde sonra arkayı aa bu motora kampana mı yapmışlar dedi ve çok koydu hırs yaptım diyebilirim ama motosiklet konusunda pek bilgim olmadığından bişeyde yapamıyorum :)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
erol ön dişliyi 14 yaptım çağır uzun yola cbr ciyi:)

cbr 125 ise kasıtın uzak dur aga uzun yolda gecer kesınlık le oda gucunden degıl grenaj farkından baya da rahat gecıyor hemde defalarca testedıldı[/QUOTE]
forumdan 2 arakdaş daha biliyor geçenlerde 5 motor bastık (motora kapanabildiğimiz kadar kapanarak) benim motor 10 bin devirde gidiyodu (10500 redline ye giriyo) ve cbr 125 (yeni kasa) kıçını yırta yırta 30 metre fark açtı rampa aşağı gelince daha sonra o şekil kaldı kopamadı bizden. ben ön dişliyi 14 yaptım ve motorun son hızı arttı (normal şartlarda değil bu üstüne kapanarak ve düz artı rampa aşağı yollarda çift kişi eskisinden daha yavaş olacağını bende biliyorum) artı düzde bi cbr ile daha bastık aynı gün yeni kasa adamın kuyruğuna girdim yani ben rüzgardan etkilenmediğim için ortalama 2 km düz yolda o şekil gittik. çünkü rüzgar yemiyordum fakat rampa aşağı gelse o yavaş yavaş uzardı. ama tabiki benim motor o hızlarda savrulurken cbr çok rahat ve onuda zaten öyle keyif olsun diye yazdım yani bi cbr yi geçme amacım oldugu için değil :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Hayırlısı olsun adanalı abim Allah tekerini düz bastırsın maşallah Kazasız belasız kullanmak nasib etsin.
teşekkürler mehmet kardeş.
bora abi hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kaza vermesin. temiz ve güzel duruyor. bunun ikinci el piyasası nedir abi sorabilirmiyim
valla hüseyin bana 6250 ye mal oldu.
Oo Bora abim hayirli olsun bende seneye bahara dusunuyorum cbr 250 yada hyo ama ikinci eli sorun olur mu diyede dusunuyorum
hayırlısı olsun kardeş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:28 ----------

adanalı abi bende bakıyorum 2010 comet.hatta buldum 1 tane. 7200km'de kırmızı.aynı seninki gibi orjinal :)
Kaça aldığını özelden yazarmısın.piyasayı bilelim de ona göre alışveriş yapalım ;)
dediğim gibi bana 6250 ye mal oldu.

bora[/COLOR] abi hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah.

sağolasın kardeş.
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
bora abim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güle güle kullan.

Arkadaşlarım 1. zenon faciasından sonra dün öğle bi usta buldum ki eğer ben buna zenon takamassam eğer 2 gün sonra bozulursa benim motoru sana veririm dedi. bugün iş çıkışı gitcem bakalım nolcak eğer olursa resimlerini koycam. Birde parklarada kırmızı park ampülü aldım oda olursa güzel olcak gibi akşam ola hayrola. :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bora abim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güle güle kullan.

Arkadaşlarım 1. zenon faciasından sonra dün öğle bi usta buldum ki eğer ben buna zenon takamassam eğer 2 gün sonra bozulursa benim motoru sana veririm dedi. bugün iş çıkışı gitcem bakalım nolcak eğer olursa resimlerini koycam. Birde parklarada kırmızı park ampülü aldım oda olursa güzel olcak gibi akşam ola hayrola. :)

Araya role felan mi koyuyolar bilmiyorum ama benimki 25km gibi bi suruste akuyu zayiflatip kapaniyor aldigimda vardi xenon baktiramadim
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
Reis yanlış yazabilirim ama kapalasitor mu dur nedir ondan koyacakmış bu zenonun beynin den çıktığı yere bizim motor konjektörden aldığı için yetmiyo gücü onu takınca sabit kw veriyomuş senin zenon büyük ihtimalle aküden direk elektrik çekip düğmeye bağlamışlardır bana öğle dediller içime sinmedi şimdiki usta çok iddalı.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaşlar,dün itibarı ile,hiç hesapta yokken,tamamen tesadüfi olarak 2010 model,4240 km.de bir ST&KANUNİ GT 250 aldım.zaten 2007 yılında da,COMET 250'm vardı ama o karbüratörlüydü.çok sevdiğim APACHE mi satıyorum.bilginize.işte size yeni motorumun resimleri;
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567432_dscn0740-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567433_dscn0741-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567434_dscn0742-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567435_dscn0743-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567436_dscn0744-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567437_dscn0745-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567438_dscn0746-jpg[/URL]

hayırlı uğurlu olsun Bora abi, durum müsait olursa hedef hyo naked veya R, fazlası tehlikeli olur
nasıl alet abi anlat biraz
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Reis yanlış yazabilirim ama kapalasitor mu dur nedir ondan koyacakmış bu zenonun beynin den çıktığı yere bizim motor konjektörden aldığı için yetmiyo gücü onu takınca sabit kw veriyomuş senin zenon büyük ihtimalle aküden direk elektrik çekip düğmeye bağlamışlardır bana öğle dediller içime sinmedi şimdiki usta çok iddalı.
Kapasitor dogrudur akimi sabitler akim dustugunde uzerindeki depoladigindan verir ben butun arabalarimdaki tesisatlarda hep kullandim abs esp vs. Devreye girince zarar vermeyelim diye ama cin mali kullanmasin dikkat edinbirde arabalar icin uretilenlerde kapasitorlu olanlar var zaten su agriza isigi yakmayanlarda
Yanliz motorun kablolari o akima dayanir mi yangin sorunu olur mu buna bakmakta fayda var eger dinamodan cekecekse kablo daha iyi olur gibi geldi
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
normal far a bağlıcakmış yani sağda far açma düğmesinin oraya role dedi birde
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
apache ye zenon takmak modifiye yapmak bana abes geliyor :)
adam fabrika çıkışında yapılacak olan her güzelliği yamış zaten
yanlış mı düşünüyorum ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst