- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 786
eyyy apachedaşlarım. canım motorda bişeyleri değiştirmek istiyor. motorun şu an bi sorunu yok. lakin geçen gün çalıştığım yerdeki birisinin zealsun marka zincirli motoruna büyük piston ve silindir takdık. müthiş bir güçlenme şahlanma oldu. işlem de son derece basit idi. sadece 3-5 mm büyük bir piston alıp. rektefeci bir tanıdığa silindirle birlikte gönderdik. adamlar 1 gün sonra silindiri büyütüp honlayıp gönderdiler. söktüğümüz gibi geri taktık. bende kaşınmaya başladım. malum benim motor da 46 000 kmyi devirdi. acaba diyorum bişeyler şeyapsam mı :? daha önce bu motora rektefe hakkında bilgisi olan varmı. yapsak ne kadar büyültebiliriz. silindir çapı 57 diye biliyorum. çapını 60 yaparsam 163 cc olacak 15.5 bg civarı. 62.5 e kadar çıkartabilirsem rtr 180 lerle aynı cc ye ve güce sahip olacak ( 17.03 hp ) gömlek dış çapı nedir acaba. bu tarz bilgiler verebilirseniz sevinirim. eğer kafama yatarsa yapmak istiyorum. kendim yapacağım için maaliyeti uçuk kaçık bir rakam olmayacak. rektefeciye max. 50 tl gidecek pisonu belki 30-40 tl ye bulabileceğim. geriye contalar kalıyor. sizce uğraşmalımıyım uğraşmamalımıyım
zaten 46 000 km olmuş makina öyle yada böyle oynanma zamanı gelmiş yani 