TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Uzun süredir foruma girmiyordum daha doğrusu benim macit 6500 km de dağılıncaya kadar... Neyse şu hep tartışılan ama bir sonuca varılamayan konudayım bende cbf ile tvs arasında gidip geliyorum.Bu yüzden yorumlarınız bence çok önemli.Kilo var 110kg hanım 60kg çanta falan ne olur bilmiyorum.2008 cbf kullandım arkadaşımın , farından başka bişey beni gıcık etmedi.Ama bu son serideki sorunlar açıkcası beni korkutuyor.Sizce tvs nin en kötü yönleri neler neleri eksik görüyorsunuz motorunuzda... Bu arada Çanakkaleliyim hafta sonu 18 mart dolayısıyla Gelibolu yarımadasında çok tvs li arkadaş vardı belki aranızdada vardır gelenler yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.:rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
42
Gün boyu cbf ile dolaştım kendimce testler yaptım. Ve işte sonuç.

önce cbf nin artıları
1. Motorda titreşim sıfır.
2. parça kalitesi ve işçilik olarak kesinlikle tvs den üstün.
3. gidon çok rahat. oturuş pozisyonu rahatsız etmiyor.
4. Motorla gelen lastikler tvs ye göre daha iyi yol tutuyor.
5. daha ağır. yola daha iyi oturuyor.
6. 2012 de ses çok eğlenceli. uçak motoru gibi vızz diye ses çıkarıyor.
7. tvs deki gibi sürüş esnasında sadece ön tarafa odaklanmaktansa etrafa bakmana olanak sağlıyor.
8. artçı çok rahat oluyor tvs deki gibi üzerine çullanmıyor
9. gerek sabah gerekse normalde çalışması daha rahat ve kolay.
10. bu ne? bunun modeli ne? tvs çin malı mı gibi sorulara maruz kalmıyorsunuz. gören ooo honda mı aldın diyor :)
11. uzun yola çıkacak güveni motor fazlasıyla veriyor.
12. motor bloğunda ve diğer metal aksamda boya yok. tvs de motor bloğundan hatırı sayılır miktarda bir parça boya atmıştı. satarken adam görmesin diye keçeli kalemle boyadım.
13. viraj hissi çok güzel. kafanın gidondan bağımsız hareket etmesinden kaynaklanıyor.

tvs nin artıları
1. tork çok yüksek. kendi sınıfındaki hiçbir motor kendisiyle performans olarak boy ölçüşemez.
2. dijital gösterge çok kullanışlı.
3. kendine has görünüşü var ve çok dikkat topluyor.
4. süraatin ve torkun yüksek olması insana güven veriyor diğer araçların arasında.
5. sesi diğer modellere göre daha tok.
6. sürücüyü üzerine yakıştırıyor. cbf deki gibi pizzacı motoru havası hissettirmiyor.
7. vites geçişleri çok rahat ve yumuşak. seri kullananlar için çok önemli birşey.

Cbf nin eksileri
1. 1. vites ile 2 vites arasındaki boşluk çok fazla. vites geçerken tak! ediyor.
2. motor gücü çok yüksek fakat tork yerlerde sürünüyor. Motor çok yavaş hızlanıyor yani
3. farlar berbat.
4. grenajlar tvs ye göre daha ince. zamanla ses yapar mı acaba diye düşündürmüyor değil.
5. balansör motorun gücünü zayıflatıyor. tvs gaz yiyemediği durumda küt diye atılır sönerdi fakat bu tekliyor. ve bu bazı yerlerde sinir bozuyor.
6. 100 km nin üzerine zorlanarak çıkıyor ve tvs kadar rahat değil o hızlarda(performans olarak)
7. depo tvs ye göre daha az alıyor.

tvs nin eksileri
1. titriyor (cbf ye göre)
bu titreşim problemini uzun şekilde yazıcam. öncelikle bu titreşim çin mallarındaki titreşimden değil kesinlikle. motorun gücünden kaynaklı bir titreşim. bi tarafınız uyuşmuyor. hanımınızın çocuğu düşmüyor. çok rahatsız etmiyor. ama titriyor işte.
artçı titreşimi daha çok hissediyor. genelde 125-135 gibi hızlarda belirgin şekilde oluyor. ama cbf o hızlara zaten pek çıkmıyor. elceklere sünger takılırsa bir miktar kesiliyor. ama kesinlikle tekrar söylüyorum kafaya takılacak şekilde bir titreşim değil.
2. motor bloğundaki ve jantlardaki boyalar çok hassas biraz zorlanırsa hemen atıyor. arka amortisörün ayarlanması esnasında bile boyalar tıkır tıkır atıyor. yıkatırken dahi boya atar mı acaba diye korkuyordum şahsen ben.
3. işçilik çok kaliteli değil. döküm parçaların çapakları hala üzerinde duruyor geldiğinde.
4. motor cbf ye göre sorun çıkartmaya daha yatkın. ben debriyaj balatasını değiştirdim sıfır motorun mesela. arkadaşım çukura düştü jantı kırdı. bi başka arkadaşımın motorundan ses geliyor(sıfır motoru) diğer bir arkadaşımın gösrtergesi bozuldu.
5. ikinci el piyasası ürkütüyor insanı. 3800 istiyordum 3100 e verdim :(
6. sürekli insanlara motorun çin malı olmadığını anlatmakla uğraşıyorsunuz.
7. oturuş pozisyonunda öne doğru çok yüklenmekten dolayı belini ve ellerini acıtıyor.
8. lastikler kalitesiz cbf ye göre.

sonuç olarak iki motorda gayet iyi. fakat tvs daha çok motorum var abi benim diyenler için, cbf ise rahat oluyum ben yavaş yavaş sağdan giderim ama yolculuğun tadını çıkartayım diyenler için daha uygun.

tekrar elime 4500tl verseler ve git kendine bi motor al deseler kesinlikle gönlüm tvs den yana olur ama mantığım bana cbf yi aldırır.
oldukça tarafsız yazmaya çalıştım. tabiki bunlar benim görüşlerimdir :) yeni alacaklar için yardımcı olabilmişimdir umarım.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ikinci el piyasası ürkütüyor insanı. 3800 istiyordum 3100 e verdim :(

pıyasa sı o dur zaten ben 3200 km dekı motoru xenon la beraber 3200 e aldım 1,5 aylık motordu

yorumlarına katılıyorum kesınlıkle dogru yanlız debrıaj degısmesı bıraz sansızlık olmus jantı da sız kırmıssınız kardsım yanii
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
okumak zevkti gani_gani kardeş yeni motorun hayırlı olsun. ALLAH kaza bela vermesin inş
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
teşekkürler süvari. bi de apache nin artılarına şunu ekleyelim.

apachenin forumdaki başlıgı daha eğlenceli. cbf topicine giriyorum cenaze evi gibi :mrgreen:

Motorun hayirli olsun:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

Arkadaslar sinyal ampulum patladi arabalarin dipsiz ampullerinden mi oluyor yani parklardaki gibi mi alayim birde nasil sokucez baktim arkasinda bir tane vida var baskada vida yok sadece onu soksek yeter mi

On farda cok asagiyi aydinlatiyor gerci bakima gidicem bi kac gune ama kendim ayar yapayim dedim
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
gani_gani Motorun hayırlı olsun kardeş .. :) Yalnızzz ..

İnadına TVS Alayına TVS ..! :D


3q6h4.jpg


3q6ll.jpg


3q6kg.jpg


3q6dx.jpg



Bugün Servise Çıkmıştım öğleden sonra .. Işıklarda Cbfli Kurye abinin biri durdu yanıma .. Baktı baktı 'Adamlar Güzel makine yapmış Helal olsun demek lazım . ' diye bi cümle kurdu .. :)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
5
hayırlı olsun. güle güle kazasız belasız kullan. ayrıca fiyatını öyrenebilirmiyim plaka ruhsat dahil kaça geldi bende almayı düşünüyorum nasipse önümüzdeki ay nasip olursa ama modeller arasında halen karasızım.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
gani_gani Motorun hayırlı olsun kardeş .. :) Yalnızzz ..

İnadına TVS Alayına TVS ..! :D


http://d1203.hizliresim.com/v/p/3q6h4.jpg

http://d1203.hizliresim.com/v/p/3q6ll.jpg

http://d1203.hizliresim.com/v/p/3q6kg.jpg

http://d1203.hizliresim.com/v/p/3q6dx.jpg


Bugün Servise Çıkmıştım öğleden sonra .. Işıklarda Cbfli Kurye abinin biri durdu yanıma .. Baktı baktı 'Adamlar Güzel makine yapmış Helal olsun demek lazım . ' diye bi cümle kurdu .. :)

Kask scorpion exo 1000 mi

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:27 ----------

küfür edersek ban yeriz demi?

Ayni seyi bende dusundum
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Gün boyu cbf ile dolaştım kendimce testler yaptım. Ve işte sonuç.

önce cbf nin artıları
1. Motorda titreşim sıfır.
2. parça kalitesi ve işçilik olarak kesinlikle tvs den üstün.
3. gidon çok rahat. oturuş pozisyonu rahatsız etmiyor.
4. Motorla gelen lastikler tvs ye göre daha iyi yol tutuyor.
5. daha ağır. yola daha iyi oturuyor.
6. 2012 de ses çok eğlenceli. uçak motoru gibi vızz diye ses çıkarıyor.
7. tvs deki gibi sürüş esnasında sadece ön tarafa odaklanmaktansa etrafa bakmana olanak sağlıyor.
8. artçı çok rahat oluyor tvs deki gibi üzerine çullanmıyor
9. gerek sabah gerekse normalde çalışması daha rahat ve kolay.
10. bu ne? bunun modeli ne? tvs çin malı mı gibi sorulara maruz kalmıyorsunuz. gören ooo honda mı aldın diyor :)
11. uzun yola çıkacak güveni motor fazlasıyla veriyor.
12. motor bloğunda ve diğer metal aksamda boya yok. tvs de motor bloğundan hatırı sayılır miktarda bir parça boya atmıştı. satarken adam görmesin diye keçeli kalemle boyadım.
13. viraj hissi çok güzel. kafanın gidondan bağımsız hareket etmesinden kaynaklanıyor.

tvs nin artıları
1. tork çok yüksek. kendi sınıfındaki hiçbir motor kendisiyle performans olarak boy ölçüşemez.
2. dijital gösterge çok kullanışlı.
3. kendine has görünüşü var ve çok dikkat topluyor.
4. süraatin ve torkun yüksek olması insana güven veriyor diğer araçların arasında.
5. sesi diğer modellere göre daha tok.
6. sürücüyü üzerine yakıştırıyor. cbf deki gibi pizzacı motoru havası hissettirmiyor.
7. vites geçişleri çok rahat ve yumuşak. seri kullananlar için çok önemli birşey.

Cbf nin eksileri
1. 1. vites ile 2 vites arasındaki boşluk çok fazla. vites geçerken tak! ediyor.
2. motor gücü çok yüksek fakat tork yerlerde sürünüyor. Motor çok yavaş hızlanıyor yani
3. farlar berbat.
4. grenajlar tvs ye göre daha ince. zamanla ses yapar mı acaba diye düşündürmüyor değil.
5. balansör motorun gücünü zayıflatıyor. tvs gaz yiyemediği durumda küt diye atılır sönerdi fakat bu tekliyor. ve bu bazı yerlerde sinir bozuyor.
6. 100 km nin üzerine zorlanarak çıkıyor ve tvs kadar rahat değil o hızlarda(performans olarak)
7. depo tvs ye göre daha az alıyor.

tvs nin eksileri
1. titriyor (cbf ye göre)
bu titreşim problemini uzun şekilde yazıcam. öncelikle bu titreşim çin mallarındaki titreşimden değil kesinlikle. motorun gücünden kaynaklı bir titreşim. bi tarafınız uyuşmuyor. hanımınızın çocuğu düşmüyor. çok rahatsız etmiyor. ama titriyor işte.
artçı titreşimi daha çok hissediyor. genelde 125-135 gibi hızlarda belirgin şekilde oluyor. ama cbf o hızlara zaten pek çıkmıyor. elceklere sünger takılırsa bir miktar kesiliyor. ama kesinlikle tekrar söylüyorum kafaya takılacak şekilde bir titreşim değil.
2. motor bloğundaki ve jantlardaki boyalar çok hassas biraz zorlanırsa hemen atıyor. arka amortisörün ayarlanması esnasında bile boyalar tıkır tıkır atıyor. yıkatırken dahi boya atar mı acaba diye korkuyordum şahsen ben.
3. işçilik çok kaliteli değil. döküm parçaların çapakları hala üzerinde duruyor geldiğinde.
4. motor cbf ye göre sorun çıkartmaya daha yatkın. ben debriyaj balatasını değiştirdim sıfır motorun mesela. arkadaşım çukura düştü jantı kırdı. bi başka arkadaşımın motorundan ses geliyor(sıfır motoru) diğer bir arkadaşımın gösrtergesi bozuldu.
5. ikinci el piyasası ürkütüyor insanı. 3800 istiyordum 3100 e verdim :(
6. sürekli insanlara motorun çin malı olmadığını anlatmakla uğraşıyorsunuz.
7. oturuş pozisyonunda öne doğru çok yüklenmekten dolayı belini ve ellerini acıtıyor.
8. lastikler kalitesiz cbf ye göre.

sonuç olarak iki motorda gayet iyi. fakat tvs daha çok motorum var abi benim diyenler için, cbf ise rahat oluyum ben yavaş yavaş sağdan giderim ama yolculuğun tadını çıkartayım diyenler için daha uygun.

tekrar elime 4500tl verseler ve git kendine bi motor al deseler kesinlikle gönlüm tvs den yana olur ama mantığım bana cbf yi aldırır.
oldukça tarafsız yazmaya çalıştım. tabiki bunlar benim görüşlerimdir :) yeni alacaklar için yardımcı olabilmişimdir umarım.


budur :cat:


arkadaşlar,şu durmadan ilan veren arkadaş için,nickinin en altında,''bu mesajı şikayet et''diye bir buton var,oraya tıklayın.şikayetinizi mesaj olarak yazın.ben site yöneticisine yazdım.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
Valla mondi den yediğim kazıktan sonra yoğurdu üfleyerek yemeye başladım kusuruma bakmayın.malum motor hakkında önyargılar çok fazla.
 
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
42
hayırlı olsun. güle güle kazasız belasız kullan. ayrıca fiyatını öyrenebilirmiyim plaka ruhsat dahil kaça geldi bende almayı düşünüyorum nasipse önümüzdeki ay nasip olursa ama modeller arasında halen karasızım.
ben 30 km de bi ikinci el aldim. 3500 tl. ama sifiri 4350+200 dur bence. telden yaziuorum ondan turkcem bozuk cikiyor :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,dün itibarı ile,hiç hesapta yokken,tamamen tesadüfi olarak 2010 model,4240 km.de bir ST&KANUNİ GT 250 aldım.zaten 2007 yılında da,COMET 250'm vardı ama o karbüratörlüydü.çok sevdiğim APACHE mi satıyorum.bilginize.işte size yeni motorumun resimleri;






 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Hayırlısı olsun adanalı abim Allah tekerini düz bastırsın maşallah Kazasız belasız kullanmak nasib etsin.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bora abi hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kaza vermesin. temiz ve güzel duruyor. bunun ikinci el piyasası nedir abi sorabilirmiyim
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
TUZLA PENDIK KARTAL ARASINDA BIR YERDE BULUSURSAK Ben gelebilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst