TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
çirkin severim değilde ozgur belki sana çirkin gelen bana güzel sana güzel gelen bana çirkin geliyordur güzelik görecelidir öle kesin hüküm yapılamaz misal ben senin tam tersini düşünüyorum tvs hondadan tek güzel yanı gösterge paneli bence ama bak bence
Kardeşim motoru değiştirmişsin, hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. :cat:
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
yahu hala apache nin nesi tartışılıyor motor gibi motor ist de mini etekleri motorları bile solda 0 bırakır :) honda belki 2.elde daha ii fiyata gider ama karşılaştırma yapacak olursak hondanın tipi gudubet çirkin bi kız diyelim apachenin tipi bildiğin adriana lima yahu :) he ben çirkin severim diosan o ayrı tabi...

arkadaşım çok doğru söylemişsin aynen katılıyorum:cat: honda cbf150 dünyada gördüğüm en çirkin motor bana göre:) kime sorduysam herkz apachenın tipi çok güzel diyor çok begeniliyor:)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
yav arkadaşlar yardım edin imanımı gevretti fren hidroliği :D

akşam işyerinden çıktım 50 60 mt sonra frene basınca ön frenin boşta olduğunu farkettim hiç tutumuyor yağı pompalamıyor. :D hazır yo yakınken gidip bir bakayım dedim geri döndüm dükkana. üstteki yağ kutusunun kapağını açtım içinde yarıdan fazla yağ vardı. frene basınca üste bulanık yağ çıkıyordu. heralde biryerler tıkanmıştır düşüncesiyle hava alma vidasını gevşettim frene bastım. gelen giden yok. anladımki içindeki yağda sorun var yoğunlaşmış ve tıkanmış bişeylerde yoksa hava alma tapasından gelir diye düşündüm. hortumu söktüm içindeki yağı boşaltdım. herşeyi geri taktım. :D elimde hidrolik yağı olmadığı için dte 24 adlı şartlandırıcı yağı kattım. eğer çalışırsa yarın hidrolik yağı alırım tekrar değiştiririm diyerek:D

yağı kattım hava sibobunu sıkdım pompaladım pompaladım basılı tutup sibobu gevşettim. tık yok yaklaşık 5 dk sonra aşağıdan yağ gelmeye başladı. tekrar devam fren bi sertleşiyo bir yumuşuyor. yukarıdan yağ katıyorum aşağıdan havasıyla birlikte boşaltıyorum. 1 saatimi verdikten sonra yağı koyduğum yerdeki küçük pistondan şüphelendim oralarıda iyice söktüm. pistona ulaşamadım. contalarından hala şüpheliyim. neden ve nasıl bozulur bilmiyorum ama içimde öyle bi his kaldı :D

pistona ve contalara ulaşamayınca çaresiz geri topladım tekrar havasını almaya çalıştım yine değişen bişey olmadı sonra farketdim ki frene aniden basarsam pompalıyor yavaş yavaş basarsam boşa düşüyor. iyice contalardan şüphelenmeye başladım. 2 saatimi harcadıktan sonra arka frene iman gücüyle güvenerek eve geldim. haftasonuna kadar ilerleme kaydedemezsem bora abinin yanına uğramayı düşünüyorum. sizce ne yapmalıyım sorun havayı alamamam mı yoksa yağı pompalayan pistonun üzerindeki contalar mı.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
bende burdayım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

öle oldu teşekkür ederim allah herkeze istediğini nasip etsin
hayırlı uğurlu olsun Alper, kazasız sürüşler
imzana baktım 2012 yi göürünce alacak galiba düşünüyo herhalde dedim, cbf150 olarak hafızamızda kalmış motorun
açıkçası bende ondan istiyorum ilerde para olursa inş
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
47
selam arkadaslar şu anki scooterımle ,tvs arasında kaldım,yardımcı olursanız sevınırım. sym yı 2500 e satıp,600-700 koyup çok temız bi tvs mi alsam,ama alınca arka canta falan gıne butceyı asmıs olucam yada sym ıle 1 sene daha devam.sız olsanız ne yapardınız
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bende burdayım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------


hayırlı uğurlu olsun Alper, kazasız sürüşler
imzana baktım 2012 yi göürünce alacak galiba düşünüyo herhalde dedim, cbf150 olarak hafızamızda kalmış motorun
açıkçası bende ondan istiyorum ilerde para olursa inş
saol sefa :) vala tek kötü yanı depodaki ST&kanuni yazısı onuda hallettim çok memlunum suan :) çok paran varsa ninjada güzel 3bin tl az vermek istiyosan bu :)
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
saol sefa :) vala tek kötü yanı depodaki ST&kanuni yazısı onuda hallettim çok memlunum suan :) çok paran varsa ninjada güzel 3bin tl az vermek istiyosan bu :)
kardes apacheden sonra bende 250 cc ye gecmek ıstıyorum ve kafamdakı motorda hyosung ama st kanunı olması canımı sıkıyor kanunıden sonra kalıtesı deıstımı hysoungun ne dıosun acaba servıs kalıtesı parca kalıtesı fılan burde bu hysounglar cok krank kırıo dıe okudum forumlarında ondan baya ıkılemde kaldım seneye eylule dogru 250 cc ye gecmek ıstıyorum arada bu hysoungla ılgılı goruslerını paylas bızle st kanunımı almak daha ıyıdır yoksa 2007 model safkan bır hyosung mu tavsıye edersın ogrenmek ısterım....:)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
saol sefa :) vala tek kötü yanı depodaki ST&kanuni yazısı onuda hallettim çok memlunum suan :) çok paran varsa ninjada güzel 3bin tl az vermek istiyosan bu :)

Alper, o yazıları nasıl hallettin yahu? Çünkü vernik atılmış oluyor üzerine falan; çıkmıyor? Sende üzerine sticker mı yapıştırdın?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
selam arkadaslar şu anki scooterımle ,tvs arasında kaldım,yardımcı olursanız sevınırım. sym yı 2500 e satıp,600-700 koyup çok temız bi tvs mi alsam,ama alınca arka canta falan gıne butceyı asmıs olucam yada sym ıle 1 sene daha devam.sız olsanız ne yapardınız

sen boşver 2.el motoru,devam et aslan gibi fiddle nla kardeş.

saol sefa :) vala tek kötü yanı depodaki ST&kanuni yazısı onuda hallettim çok memlunum suan :) çok paran varsa ninjada güzel 3bin tl az vermek istiyosan bu :)

alper kardeş,benimde bunun cometi vardı 2008 de.karbüratörlüydü ama çok memnundum.hatta bir defa 2 hyosung,ADANA MARMARİS gittik geldik hiç sorunsuzca.bunlar enjeksiyonlu ve biraz yeni teknoloji.memnun kalırsın.
alper kardeş,biraz da resim istiyoruz senden yeni motorunun şöyle afilli olsun.:p

kardes apacheden sonra bende 250 cc ye gecmek ıstıyorum ve kafamdakı motorda hyosung ama st kanunı olması canımı sıkıyor kanunıden sonra kalıtesı deıstımı hysoungun ne dıosun acaba servıs kalıtesı parca kalıtesı fılan burde bu hysounglar cok krank kırıo dıe okudum forumlarında ondan baya ıkılemde kaldım seneye eylule dogru 250 cc ye gecmek ıstıyorum arada bu hysoungla ılgılı goruslerını paylas bızle st kanunımı almak daha ıyıdır yoksa 2007 model safkan bır hyosung mu tavsıye edersın ogrenmek ısterım....:)

kardeş o krank kırma meselesi hatırladığım kadarıyla şöyle olmuştu.hyonun ilk geldiği dönemde,(herhalde 2006 da)istanbuldan bir vatandaş,dip gaz,hiç elini çekmeden 2 saat mi 3 saat mi yol almış,yani motoru oldukça (insafsızca)sıkıştırmış,ondan sonra bu olay başına gelmiş ve her gittiği yerde de söylemiş.dilden dile yayılmış.kimse bu arkadaşın yaptığını sormuyor motora kusur buluyor.konu bu.sonuçta bu bir makine ve belli sınırları var,uzun süre sıkıştırırsan sonucuna da katlanırsın diye düşünüyorum.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
saol sefa :) vala tek kötü yanı depodaki ST&kanuni yazısı onuda hallettim çok memlunum suan :) çok paran varsa ninjada güzel 3bin tl az vermek istiyosan bu :)
GT250R gerçekten çok şekil bi makine. Fakat ST&kanuni'nin 250 cometleri daha sorunsuz diye duydum. Hatta geçenlerde inciraltından dönüyorum. Sağda kırmızı bir gt250r gördüm, abinin biri iteleyerek evine götürmeye çalışıyor. Hemen durdum baktım, motor çalışmıyor. Vurdurmayı denedik yine aynı, enjeksiyon sisteminden ses geliyordu. Normalde o ses durduktan sonra marşa basılıyor ama ses hiç durmuyordu.:sunny: Tabi bu durumu seni'i tenzih ederek anlatıyorum, aklınıza birşey gelmesin :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
saol sefa :) vala tek kötü yanı depodaki ST&kanuni yazısı onuda hallettim çok memlunum suan :) çok paran varsa ninjada güzel 3bin tl az vermek istiyosan bu :)
sende saol, bencede tek kötü yanı kanuni yazması, ninja favorimdir herzaman ama hyo da ona yakındır güç olarak, aslında şekil görüntü olarak hyo daha güzel depo yapısı ve iri oluşu, hedefim ikinciel temiz bulursam belki ama, kazasız sürüşler
tam olarak kaça geldi sana
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
kardes apacheden sonra bende 250 cc ye gecmek ıstıyorum ve kafamdakı motorda hyosung ama st kanunı olması canımı sıkıyor kanunıden sonra kalıtesı deıstımı hysoungun ne dıosun acaba servıs kalıtesı parca kalıtesı fılan burde bu hysounglar cok krank kırıo dıe okudum forumlarında ondan baya ıkılemde kaldım seneye eylule dogru 250 cc ye gecmek ıstıyorum arada bu hysoungla ılgılı goruslerını paylas bızle st kanunımı almak daha ıyıdır yoksa 2007 model safkan bır hyosung mu tavsıye edersın ogrenmek ısterım....:)
ya onlar aslında şöle söliyim biraz hurafe safkan hyosung die bahsettiğin hyosunglar da devir kesici yok ee bizim milletimizde motoru kalıbını görünce abanmış 220km hızlar falan görüncede motor çatır çutur kırmış krank ama 2008 ve sonrasında devir kesici var 11.000devirde devreye giriyor istesende böle olunca kıramasın o konuda sorun yok zaten foruma bakarsan kimsenin öle bi şikayetinin olmadığını gorebılırsın artık arkadaşlarımdada 2008 2010 hyosunlar var kalite olarak hiç bi fark yok aksine +ları olduğunu söliyor felon kendisinde 2008 model var bunuda garanti olarak söliyebilirim isterseniz Felon nickli arkadaşımıza filanda sorabilirsiniz genelde onla filan takılıyoruz :)

Alper, o yazıları nasıl hallettin yahu? Çünkü vernik atılmış oluyor üzerine falan; çıkmıyor? Sende üzerine sticker mı yapıştırdın?
istanbul-avcılarda tank pad sticer falan yapan biri var ama çok güzel yapıyor ole yaptırdım istanbulda su sıra baya yağmur yağıyor bi dursun çıkarıp fotolarını çekip burda paylasıcam görmüş olursunuz :)

GT250R gerçekten çok şekil bi makine. Fakat ST&kanuni'nin 250 cometleri daha sorunsuz diye duydum. Hatta geçenlerde inciraltından dönüyorum. Sağda kırmızı bir gt250r gördüm, abinin biri iteleyerek evine götürmeye çalışıyor. Hemen durdum baktım, motor çalışmıyor. Vurdurmayı denedik yine aynı, enjeksiyon sisteminden ses geliyordu. Normalde o ses durduktan sonra marşa basılıyor ama ses hiç durmuyordu.:sunny: Tabi bu durumu seni'i tenzih ederek anlatıyorum, aklınıza birşey gelmesin :cat:
o sesi biliyorum depodan benzin çekilme sesi o durmaması enteresan :( bilemiyorum ama gt250 ile gt250r arasında bi kalite farkı yok 2side aynı fabrikadan çıkıyor tek farkları birinde önde çift disk diğerinde tek disk var ayriten gidon boyu gt250r ın daha kısa birde grenajlı dişlileride farklı olabilir onu araştırmadım :)

---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

alper kardeş,benimde bunun cometi vardı 2008 de.karbüratörlüydü ama çok memnundum.hatta bir defa 2 hyosung,ADANA MARMARİS gittik geldik hiç sorunsuzca.bunlar enjeksiyonlu ve biraz yeni teknoloji.memnun kalırsın.
alper kardeş,biraz da resim istiyoruz senden yeni motorunun şöyle afilli olsun.:p
şuan çok memlunum zaten bora abi alet kanuni olamıycak kadar kaliteli zaten şuana kadar verdiğim karardan pişmanlık duymadım ya bunu yada cbr250r alabilirdim zaten bu sefer sırf honda die bi motor almak istemedim :) bora abi şu yağmur bi dinsin 2-3resim paylasıcam burda sizde görmüş olursunuz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
inan dusundugum gıbı krank sorunu olmamasına cok sevındım sırf kanunı olması ve krank problemı var dıyenler yuzunden su motora ısınamıyodum honda ztn tek sılındır cbr250 sı ordan kaybedıyor kawa desen 3000 daha fazla artı parcası fılan cok pahalı benı asıyor en cazıbı hyo ıdı benım ıcın onda da soru ısaretlerı vardı bıraz ıcıme su serptınız:)) bırde comet 250 mı yoksa gt 250 mı ona karar veremıom sonucta gt uzun yolda bel agrısı fılan yapar bıde ona karar verım yazın kesın alacam bır hyo....:))
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
inan dusundugum gıbı krank sorunu olmamasına cok sevındım sırf kanunı olması ve krank problemı var dıyenler yuzunden su motora ısınamıyodum honda ztn tek sılındır cbr250 sı ordan kaybedıyor kawa desen 3000 daha fazla artı parcası fılan cok pahalı benı asıyor en cazıbı hyo ıdı benım ıcın onda da soru ısaretlerı vardı bıraz ıcıme su serptınız:)) bırde comet 250 mı yoksa gt 250 mı ona karar veremıom sonucta gt uzun yolda bel agrısı fılan yapar bıde ona karar verım yazın kesın alacam bır hyo....:))
benim kullandığım cbf 150 sizin kullandığınız tvsden bile daha dik bi oturuş pozisyonuna sahipti malum cbflerde u direksiyon var ama hyosung alınca 200km sürdükten sonra cbf bindiğimde kendimi sap gibi hissettim insan alısıyor bel ağrısı falan hiç çekmedim fakat ilk zamanlarda bilek ağrısı oluyor zamanlada o azalıyor veya tamamen gidiyor ama tabi comet oturuş pozisyonu itibariyle daha rahattır orası garanti anlatmak istediğim bi süre sonra alısıyosunuz size rahatsız gelmemeye başlıyor aksine dik otoruş tuhaf gelmeye başlıyor en azından bende öle oldu :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
ya onlar aslında şöle söliyim biraz hurafe safkan hyosung die bahsettiğin hyosunglar da devir kesici yok ee bizim milletimizde motoru kalıbını görünce abanmış 220km hızlar falan görüncede motor çatır çutur kırmış krank ama 2008 ve sonrasında devir kesici var 11.000devirde devreye giriyor istesende böle olunca kıramasın o konuda sorun yok zaten foruma bakarsan kimsenin öle bi şikayetinin olmadığını gorebılırsın artık arkadaşlarımdada 2008 2010 hyosunlar var kalite olarak hiç bi fark yok aksine +ları olduğunu söliyor felon kendisinde 2008 model var bunuda garanti olarak söliyebilirim isterseniz Felon nickli arkadaşımıza filanda sorabilirsiniz genelde onla filan takılıyoruz :)

istanbul-avcılarda tank pad sticer falan yapan biri var ama çok güzel yapıyor ole yaptırdım istanbulda su sıra baya yağmur yağıyor bi dursun çıkarıp fotolarını çekip burda paylasıcam görmüş olursunuz :)

o sesi biliyorum depodan benzin çekilme sesi o durmaması enteresan :( bilemiyorum ama gt250 ile gt250r arasında bi kalite farkı yok 2side aynı fabrikadan çıkıyor tek farkları birinde önde çift disk diğerinde tek disk var ayriten gidon boyu gt250r ın daha kısa birde grenajlı dişlileride farklı olabilir onu araştırmadım :)

---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

şuan çok memlunum zaten bora abi alet kanuni olamıycak kadar kaliteli zaten şuana kadar verdiğim karardan pişmanlık duymadım ya bunu yada cbr250r alabilirdim zaten bu sefer sırf honda die bi motor almak istemedim :) bora abi şu yağmur bi dinsin 2-3resim paylasıcam burda sizde görmüş olursunuz :)
hayırlı olsun tekerin düz bassın benim ilk motorumdu perte çıkmıştı kaza yapınca güzel motordur yanlız lastikleri kötüdür onunda shinco lastik var 2011 model galiba efi lanlardan

---------- Post added at 16:49 ---------- Previous post was at 16:43 ----------

arkadaşlar şu üzerindeki lastiklerden kurutlmaya karar verdim ama bursada bir türlü lastik bulamadım metzeler veya michelin istiyorum istanbulada gelebilirim almak için otobüsle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst