ya onlar aslında şöle söliyim biraz hurafe safkan hyosung die bahsettiğin hyosunglar da devir kesici yok ee bizim milletimizde motoru kalıbını görünce abanmış 220km hızlar falan görüncede motor çatır çutur kırmış krank ama 2008 ve sonrasında devir kesici var 11.000devirde devreye giriyor istesende böle olunca kıramasın o konuda sorun yok zaten foruma bakarsan kimsenin öle bi şikayetinin olmadığını gorebılırsın artık arkadaşlarımdada 2008 2010 hyosunlar var kalite olarak hiç bi fark yok aksine +ları olduğunu söliyor felon kendisinde 2008 model var bunuda garanti olarak söliyebilirim isterseniz Felon nickli arkadaşımıza filanda sorabilirsiniz genelde onla filan takılıyoruz
istanbul-avcılarda tank pad sticer falan yapan biri var ama çok güzel yapıyor ole yaptırdım istanbulda su sıra baya yağmur yağıyor bi dursun çıkarıp fotolarını çekip burda paylasıcam görmüş olursunuz
o sesi biliyorum depodan benzin çekilme sesi o durmaması enteresan

bilemiyorum ama gt250 ile gt250r arasında bi kalite farkı yok 2side aynı fabrikadan çıkıyor tek farkları birinde önde çift disk diğerinde tek disk var ayriten gidon boyu gt250r ın daha kısa birde grenajlı dişlileride farklı olabilir onu araştırmadım

---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:08 ----------
şuan çok memlunum zaten bora abi alet kanuni olamıycak kadar kaliteli zaten şuana kadar verdiğim karardan pişmanlık duymadım ya bunu yada cbr250r alabilirdim zaten bu sefer sırf honda die bi motor almak istemedim

bora abi şu yağmur bi dinsin 2-3resim paylasıcam burda sizde görmüş olursunuz