TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
1. ekran gidip geliyo reis yazılar 8888 oluyo bence ankaranın ayazına dayanamadı :) çünkü bu aralar acayip bi soğuk var bence yani..
2. kasko çok aradım ama yapmıyolar kimse girmiyo kasko işine
3 temmuz vergisi 42.00 lira
4 yorum yok
benim ekranda olmaz umarım daha 13 kmde:)kasko yaptırmak istiyorum sokakta duruyor çünkü sokakta duruyor hemde bir kaza durumu için bundan önceki 0 hyosung gt 250 rmi arkadan bir arabanın çarpması sonucu pertte ayırdılar kaskodan parayı aldım temmuz ayını ödüyeyim dedim ama internette böyle bir kayıt yok diye uyarı çıkıyor herhalde vergi sistemine geçmediler motoru dün aldığım için teşekkürler...
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Arkadaşlar bugün tvs apache rtr yi test etme fırsatı buldum.Gerçekten sınıfında çok seri torklu bi makine.Benden geçer not aldı..Herkes güle güle kullansın.Bende 2008 modeli vardı aralarında dağlar kadar fark var.Titreşimi biraz azaltmışlar.Tek handikapı biraz titreşim.Ayrıca göstergesinde arıza olan arkadaşlar da , bu denediğim apachede de olmuş bu arıza, ön tekerlekteki mile bağlı km sayacını değiştirince işlem çözülüyormuş.tekrar herkes güle güle uzun km ler kullansın ... saygılar
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
1- Bazı parçalarının fiyatlarının yüksek olduğunu söyleyebilirim.
2- 1 lt. yağ alıyor, yağ eksiltme sorunu yok.
3- Bazen agresif bazen normal kullanım 2,4lt / 100 km ile 2,5lt / 100 km arasında değişiyor.
4- Digital gösterge ile ya da devir saati ile ilgili sorun yaşayabilirsin. İthalatçı firma ile irtibata geçip garantiden değiştiriyorlar.
5- Motorun kalitesine 10 üzerinden 9 veririm.
6- Özellikle dün test ettim 100 km ile düz yolda giderken devir 7500'de.
7- Önceki apacheleri kullanmadım, titremeden yana şuana kadar sorun yaşamadım.(4000 km yaptım.)
8- Periyodik bakımlarını kendim yapıyorum. 500-1000 arası ilk bakım. 2500-3000 arası / 5500-6000 / 8500-9000 şeklinde gidiyor.
Eğer elinizden geliyorsa bu gibi küçük cc motorların bakımlarını kendiniz yapın. Bana göre hiçbir motor servisi motorunuza sizden daha iyi bakamaz. :cat:
Bir yeri anahtarla açarken anahtarın arkası başka biryeri çiziyorsa o ustaya ben bir daha motorumu götürmem.

Gerçekten çok teşekkürler aradığım cevaplara tamamiyle yanıt verdiniz diyebilirim.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
Gerçekten çok teşekkürler aradığım cevaplara tamamiyle yanıt verdiniz diyebilirim.
makineyi kesinlikle tavsiye ederim çok zevkli bugün debriyajına daha iyi alıştım hyodan daha çok keyif verdi bana

---------- Post added at 01:20 ---------- Previous post was at 01:16 ----------

bundan önce hyosung vardı bende ama hiç böyle bişey istememişlerdi 10 bin tllik motordu 0 aldığım için 2000 bin tl ödedikten sonra 2 bin daha veririm 0 ı kendim alırım:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
nasıl yani anlamadım

MOTORSIKLET TVS APACHE Kasko değer listesi aşağıdadır:

Yıl Fiyat
1996 0 TL
1997 0 TL
1998 0 TL
1999 0 TL
2000 0 TL
2001 0 TL
2002 0 TL
2003 0 TL
2004 0 TL
2005 0 TL
2006 0 TL
2007 2501 TL
2008 2736 TL
2009 3000 TL
2010 3349 TL

Bu Nedir Arkadaş 3349 Tl Kasko Fiyatı 500 koy üstüne 0 km motor alırsın ya :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
MOTORSIKLET TVS APACHE Kasko değer listesi aşağıdadır:

Yıl Fiyat
1996 0 TL
1997 0 TL
1998 0 TL
1999 0 TL
2000 0 TL
2001 0 TL
2002 0 TL
2003 0 TL
2004 0 TL
2005 0 TL
2006 0 TL
2007 2501 TL
2008 2736 TL
2009 3000 TL
2010 3349 TL

Bu Nedir Arkadaş 3349 Tl Kasko Fiyatı 500 koy üstüne 0 km motor alırsın ya :)
yani resmen çalınmışkadar oluyor ha hırsız çalmış ha kaskoya vermişin :D 10tane kilit al herbiyerinden kitle kimse urasmaz dağa uygun :D
 
Katılım
7 Kas 2011
Mesajlar
70
Arkadaşlar Tvs apache ile bilgim yok kasko konusunda fakat arkadaşım 2010 model Honda CBR 600RR'a kasko yaptırdı 900 lira civarındaydı. Zaten her şirket yapmıyor motosikletlere kasko
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
MOTORSIKLET TVS APACHE Kasko değer listesi aşağıdadır:

Yıl Fiyat
1996 0 TL
1997 0 TL
1998 0 TL
1999 0 TL
2000 0 TL
2001 0 TL
2002 0 TL
2003 0 TL
2004 0 TL
2005 0 TL
2006 0 TL
2007 2501 TL
2008 2736 TL
2009 3000 TL
2010 3349 TL


Bu Nedir Arkadaş 3349 Tl Kasko Fiyatı 500 koy üstüne 0 km motor alırsın ya :)
bu ne ya benim 2011 model 40 bin tllik corsam bile 765 tlye full kasko oldu bunda bir yanlışlık olmasaın hyosungta hiç bukar ödememiştik biz 700 küsürdü diye hatırlıyorum 0 almıştım onuda bu kadar para verdikten sonra her yerine kilit takarım daha iyi:queen:

---------- Post added at 22:59 ---------- Previous post was at 22:48 ----------

bu motorun rolanti devri kaç bende motor ısınınca 4 bin ile 3 bin arası değişiyor normal mi
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Saçmalamayın arkadaşlar TVS için full kasko sadece 650 tl bence yaptırmaya gerek yok zaten sigorta tüm hasarlarınızı karşılıyor benim motora park halindeyken çarptılar sola yattı ufak tefek çiziklerden dolayı sigorta 871 tl ödeme yaptı çarpan adamın sigortası aviva sigorta
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
MOTORSIKLET TVS APACHE Kasko değer listesi aşağıdadır:

Yıl Fiyat
1996 0 TL
1997 0 TL
1998 0 TL
1999 0 TL
2000 0 TL
2001 0 TL
2002 0 TL
2003 0 TL
2004 0 TL
2005 0 TL
2006 0 TL
2007 2501 TL
2008 2736 TL
2009 3000 TL
2010 3349 TL

Bu Nedir Arkadaş 3349 Tl Kasko Fiyatı 500 koy üstüne 0 km motor alırsın ya :)
Kasko değeri motor pert olduğunda alacağın parayı ifade ediyor olmalı. Kasko yaptırmak istendiğinde ödenmesi gereken parayı değil. Bir yanlış anlaşılma var sanırım.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Arkadaşlar bu akşam sürat motor'a giderek apache siparişini veriyorum. Sizlere birkaç ufak sorum daha olacak.

1- Topcase için gerekli olan demir serviste takılıyor mu? Bu parçayı fiyata dahil edebilir miyim?
2- Genel olarak motor hakkında çok şikayet okumadım. Gösterge ve titreşim hariç, bu motorun şurasını sevmedim beğenmedim diyebilir misiniz?
3- İstanbul genelinde servis olarak Sürat Motor'u tavsiye ediyorlar. Bu konuda fikriniz nedir?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
Arkadaşlar bu akşam sürat motor'a giderek apache siparişini veriyorum. Sizlere birkaç ufak sorum daha olacak.

1- Topcase için gerekli olan demir serviste takılıyor mu? Bu parçayı fiyata dahil edebilir miyim?
2- Genel olarak motor hakkında çok şikayet okumadım. Gösterge ve titreşim hariç, bu motorun şurasını sevmedim beğenmedim diyebilir misiniz?
3- İstanbul genelinde servis olarak Sürat Motor'u tavsiye ediyorlar. Bu konuda fikriniz nedir?
1- demiri servis takıyordu
2- yok
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Arkadaşlar bu akşam sürat motor'a giderek apache siparişini veriyorum. Sizlere birkaç ufak sorum daha olacak.

1- Topcase için gerekli olan demir serviste takılıyor mu? Bu parçayı fiyata dahil edebilir miyim?
2- Genel olarak motor hakkında çok şikayet okumadım. Gösterge ve titreşim hariç, bu motorun şurasını sevmedim beğenmedim diyebilir misiniz?
3- İstanbul genelinde servis olarak Sürat Motor'u tavsiye ediyorlar. Bu konuda fikriniz nedir?
demir sele fiyatı 45tl civarı yada mevcut olanlara matkapla herbirine 2 şer uzun civata ile topcase yi bağlatabilirsin, burda yaptıran gördüm, görüntü olarak güzeldi diğer sele göze daha fazla gözüküyo bence
eksisi az artısı fazla bence, az titreşim, gösterge bazılarında bende yaşadım, birde lastik bu lastik sorunu küçük cc lerde mevcut
şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
Ne zaman geliyo 2012 ler? gene titreşim olcak mı acaba 2012 lerde? her sene belki bu sefer çözmüşlerdir diye umut ediyoruz çünkü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst