- Katılım
- 16 Nis 2011
- Mesajlar
- 79
burrock dostum inşallah hayırlı olur allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin inşallah
burrock dostum inşallah hayırlı olur allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin inşallah
Serilik sıfır diyorsunuz da her türlü hızlanmada aralarında 1 s'den fazla fark olmaz. CBF 150'nin torku biraz daha fazla ama kilosu da 20 kg ağır. Apache de titreşim yoksa sorun yok alınabilir ama varsa CBF ile kıyaslaması bile olmaz. Uzun vadede konfor herşeyden önemlidir.
sen öyle diyorsun ama çogu kimse öle demiyor
adalı bora abi hariç 2011 apache ye yorum yazan yanlılş hatırlamıyorsam yok gibi bora abi çok az olduğunu oda rahatsız etmediğini söylemişti bende plaka işlerim olmadığı için kullanıp vibrasyon hakkında yorum yazamadım
ama burdan okuduğum kadarı ile 2008 ve 2009 modeller de vibrasyon olayı fazla imiş vibrasyonu bence bu kadar abartmamak lazım kanımca sana fazla gelen vibrasyon bana yok gibi gelebilir dostum ne diyelim bende cbf ve apache arasında çok gittim geldim ama apache de karar kıldım plakamı beklioyorum inşallah allah pişman etmez
umarım pişman olmazsın nasıl karar kıldın peki apache die anlatırmısın bana
bora abiye bende bizzat sordum, vibrasyon var dedi hissediliyo ama rahatsız edecek şekilde değil dedi.
uzun yola gidince nasıl bir etki bırakır bilemem zamanla anlaşılır. ben uzun yola gideceğim için biraz vazgeçtim gibi.
peki parçaları konusunda ne dediler abicim
ya arkadaş titreşim diyorsunuz ama bu motorda titreşim yok denecek kadar az bırakın okadar olsun nede olsa parça var hareket halinde ben bu motoru ybr ve cbf ile kıyaslayan arkadaşlara şaşıyorum apaçhe sınıfında lider büyük farklaa:queen::queen:
adalı bora abi hariç 2011 apache ye yorum yazan yanlılş hatırlamıyorsam yok gibi bora abi çok az olduğunu oda rahatsız etmediğini söylemişti bende plaka işlerim olmadığı için kullanıp vibrasyon hakkında yorum yazamadım
ama burdan okuduğum kadarı ile 2008 ve 2009 modeller de vibrasyon olayı fazla imiş vibrasyonu bence bu kadar abartmamak lazım kanımca sana fazla gelen vibrasyon bana yok gibi gelebilir dostum ne diyelim bende cbf ve apache arasında çok gittim geldim ama apache de karar kıldım plakamı beklioyorum inşallah allah pişman etmez
peki parçaları konusunda ne dediler abicim